הסיבות שגרמו שלא היה עד היום מדריך מסודר בסיסי

חוות דעת
הודעות: 454
הצטרף: 09:39 16/09/2018
מיקום: ארץ ישראל

Re: menu-שלוחת תפריט

שליחהעל ידי חוות דעת » 00:51 23/10/2018

שכחתי לציין בתגובה הקודמת:
רק עכשיו הבנתי מה הקשר בין חלק הראשון - יצירת שלוחות מרובות, לחלק השני - המתנה אחרי הקשה. לא יכולתי להבין מה ענין שמיטה אצל הר סיני, עכשיו כשלא חסכת על מילים הבנתי כמה זה נחוץ ההגדרה הזאת.
עכשיו אני מתבונן ושואל: בעצם למה צריכים הגדרות של 'המתנה אחרי הקשה' למה א"א להקיש סולמית, וגמרנו?

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: menu-שלוחת תפריט

שליחהעל ידי אאד » 01:18 23/10/2018

שכחתי לציין בתגובה הקודמת:
רק עכשיו הבנתי מה הקשר בין חלק הראשון - יצירת שלוחות מרובות, לחלק השני - המתנה אחרי הקשה. לא יכולתי להבין מה ענין שמיטה אצל הר סיני, עכשיו כשלא חסכת על מילים הבנתי כמה זה נחוץ ההגדרה הזאת.
עכשיו אני מתבונן ושואל: בעצם למה צריכים הגדרות של 'המתנה אחרי הקשה' למה א"א להקיש סולמית, וגמרנו?
כפתור ופרח...
השאלה ממש תואמת את מה שכתבתי...
היות ואנחנו מתעסקים עם קהל רב של נרשמים
אנחנו צריכים להערך נכון ולהתאים את המערכת לכל סוגי הנרשמים,
כך למשל כשאנחנו אומרים "אנא הקליטו את שמכם"
ומעבר לקו יש איזה זקן שלא יודע להתעסק עם מערכות...
אז הוא יגיד "אברהם"
ויחכה....
ויחכה ויחכה...
עד מתי הוא יחכה?
אז אתה - מנהל מערכת יקר - אומר לעצמך - "מה הבעיה, שיקיש סולמית, וזהו?"
אבל מה לעשות שהזקן ההוא לא יודע את זה?

לכן אנחנו יכולים להגדיר שאם יש 'שקט' כמה שניות, דהיינו שאף אחד לא מדבר,
אז המערכת תסיים להקליט ותעבור לשלב הבא
וחוץ מזה זה בשביל שו"ת רציף ונוח - שישמע כאילו שיחה קולחת
ע"י שמגדירים שניה אחת...

חוות דעת
הודעות: 454
הצטרף: 09:39 16/09/2018
מיקום: ארץ ישראל

Re: menu-שלוחת תפריט

שליחהעל ידי חוות דעת » 01:23 23/10/2018

שכחתי לציין בתגובה הקודמת:
רק עכשיו הבנתי מה הקשר בין חלק הראשון - יצירת שלוחות מרובות, לחלק השני - המתנה אחרי הקשה. לא יכולתי להבין מה ענין שמיטה אצל הר סיני, עכשיו כשלא חסכת על מילים הבנתי כמה זה נחוץ ההגדרה הזאת.
עכשיו אני מתבונן ושואל: בעצם למה צריכים הגדרות של 'המתנה אחרי הקשה' למה א"א להקיש סולמית, וגמרנו?
כפתור ופרח...
השאלה ממש תואמת את מה שכתבתי...
היות ואנחנו מתעסקים עם קהל רב של נרשמים
אנחנו צריכים להערך נכון ולהתאים את המערכת לכל סוגי הנרשמים,
כך למשל כשאנחנו אומרים "אנא הקליטו את שמכם"
ומעבר לקו יש איזה זקן שלא יודע להתעסק עם מערכות...
אז הוא יגיד "אברהם"
ויחכה....
ויחכה ויחכה...
עד מתי הוא יחכה?
אז אתה - מנהל מערכת יקר - אומר לעצמך - "מה הבעיה, שיקיש סולמית, וזהו?"
אבל מה לעשות שהזקן ההוא לא יודע את זה?

לכן אנחנו יכולים להגדיר שאם יש 'שקט' כמה שניות, דהיינו שאף אחד לא מדבר,
אז המערכת תסיים להקליט ותעבור לשלב הבא
ראיתי את ההתייחסות הזה לה'זקן'. אבל למה לא זה לא מופיע בהגדרות לפני הזקן. צריך להיכתב שבאופן רגיל ניתן להקיש סולמית (זה לא מובן מאיליו, כי ניתן להגדיר סולמית לכל מיני פעולות, אז אם בשלוחת תפריט זה פועל כסיום ההקשה, צריך להודיע את זה).
חוץ מזה האם בהודעת מערכת (ברירת מחדל) בשלוחת תפריט, שומעים "....הקש אחד ולאח"כ הקש סולמית"?

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: menu-שלוחת תפריט

שליחהעל ידי אאד » 02:14 23/10/2018

עכשיו אני מתבונן ושואל: בעצם למה צריכים הגדרות של 'המתנה אחרי הקשה' למה א"א להקיש סולמית, וגמרנו?
כפתור ופרח...
השאלה ממש תואמת את מה שכתבתי...
היות ואנחנו מתעסקים עם קהל רב של נרשמים
אנחנו צריכים להערך נכון ולהתאים את המערכת לכל סוגי הנרשמים,
כך למשל כשאנחנו אומרים "אנא הקליטו את שמכם"
ומעבר לקו יש איזה זקן שלא יודע להתעסק עם מערכות...
אז הוא יגיד "אברהם"
ויחכה....
ויחכה ויחכה...
עד מתי הוא יחכה?
אז אתה - מנהל מערכת יקר - אומר לעצמך - "מה הבעיה, שיקיש סולמית, וזהו?"
אבל מה לעשות שהזקן ההוא לא יודע את זה?

לכן אנחנו יכולים להגדיר שאם יש 'שקט' כמה שניות, דהיינו שאף אחד לא מדבר,
אז המערכת תסיים להקליט ותעבור לשלב הבא
ראיתי את ההתייחסות הזה לה'זקן'. אבל למה לא זה לא מופיע בהגדרות לפני הזקן. צריך להיכתב שבאופן רגיל ניתן להקיש סולמית (זה לא מובן מאיליו, כי ניתן להגדיר סולמית לכל מיני פעולות, אז אם בשלוחת תפריט זה פועל כסיום ההקשה, צריך להודיע את זה).
חוץ מזה האם בהודעת מערכת (ברירת מחדל) בשלוחת תפריט, שומעים "....הקש אחד ולאח"כ הקש סולמית"?
סליחה
לא שידרנו על אותו גל
הציטוט שהבאתי מקודם לא קשור לתפריט...
אלא זה הציטוט הנכון
עכשיו, כשמישהו מקיש 1, איך המערכת תדע שהוא מתכוון לשלוחה "01", אולי הוא עדיין לא גמר להקיש והוא רוצה להקיש 15 ?
לכן צריך להגדיר כמה זמן לחכות שהמאזין יקיש,
דהיינו שאם הוא הקיש 1 ועבר שתי שניות והוא לא הקיש כלום אז זה אומר שהוא סיים להקיש והוא רוצה להיכנס לשלוחה "01"
לכן אני יגדיר כך:

קוד: בחירת הכל

timeout=2
שזה אומר למערכת להמתין שתי שניות עד שהוא יסיים להקיש, וכשעובר שתי שניות זה אומר שהוא סיים להקיש.

אבל אם למשל יש לכם מאזינים עם פרקינסון או ילדים :lol: אז תצטרכו לתת יותר זמן להקיש כי הם מקישים לאט (עד שהם מוצאים את הכפתור המתאים)
לכן כדאי שתגדירו כך:

קוד: בחירת הכל

timeout=5
שאז המערכת תמתין חמש שניות לסיום ההקשה.

חוות דעת
הודעות: 454
הצטרף: 09:39 16/09/2018
מיקום: ארץ ישראל

Re: menu-שלוחת תפריט

שליחהעל ידי חוות דעת » 08:06 23/10/2018

סליחה
לא שידרנו על אותו גל
הציטוט שהבאתי מקודם לא קשור לתפריט...
אלא זה הציטוט הנכון
עכשיו, כשמישהו מקיש 1, איך המערכת תדע שהוא מתכוון לשלוחה "01", אולי הוא עדיין לא גמר להקיש והוא רוצה להקיש 15 ?
לכן צריך להגדיר כמה זמן לחכות שהמאזין יקיש,
דהיינו שאם הוא הקיש 1 ועבר שתי שניות והוא לא הקיש כלום אז זה אומר שהוא סיים להקיש והוא רוצה להיכנס לשלוחה "01"
לכן אני יגדיר כך:

קוד: בחירת הכל

timeout=2
שזה אומר למערכת להמתין שתי שניות עד שהוא יסיים להקיש, וכשעובר שתי שניות זה אומר שהוא סיים להקיש.

אבל אם למשל יש לכם מאזינים עם פרקינסון או ילדים :lol: אז תצטרכו לתת יותר זמן להקיש כי הם מקישים לאט (עד שהם מוצאים את הכפתור המתאים)
לכן כדאי שתגדירו כך:

קוד: בחירת הכל

timeout=5
שאז המערכת תמתין חמש שניות לסיום ההקשה.
אני לא מבין, זה בדיוק מה שכתבי לך מקודם: למה לא כתוב שאחרי סיום הקשת מספר שלוחה ניתן להקיש סולמית, ורק בנוסף אפשר גם להגדיר זמן המתנה מסוימת בשביל הזקנים והחולים וכדו'...

שלומי
הודעות: 57
הצטרף: 16:17 12/09/2016

Re: הסיבות שגרמו שלא היה עד היום מדריך מסודר בסיסי

שליחהעל ידי שלומי » 11:57 23/10/2018

קראתי כעת את הפורום ואני נזכר איך אני התחלתי את הדרך, כמובן עם הרבה חיפוש ושוטטות ברחבי הפורום, יש אשכולות שקראתי כמה וכמה פעמים כמו הגדרות בשלוחה וכו', אין ספק שעשו פה השקעה גדולה בשביל להסביר איך להקים מערכת ואיך לתפעל אותה, אבל לדעתי הפתרון הכי אידאלי שאנשים יבינו איך לתפעל את המערכת הוא הדרכה מצולמת זה קיים בכל החברות הגדולות של התוכנות לדוגמא אדובי, הדרכה מצולמת הכי קליטה ומה שאני להסביר בכתיבה בעשרים שורות אפשר להסביר בהדרכה מצולמת של 20 שניות.
לכן עדיף להתמקד בהדרכה מצולמת, וכמו שאמר החכם: תמונה אחת שווה אלף מילים.

נ.ב. טיפ קטן למתחילים, קראו את האשכול של משתמש חדש והאשכול של הגדרות במערכת כמה וכמה פעמים, ושימו לב שאתם מבינים מה שאתם קוראים יחסוך לכם הרבה זמן ועגמת נפש.

בהצלחה.

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: הסיבות שגרמו שלא היה עד היום מדריך מסודר בסיסי

שליחהעל ידי אאד » 22:26 24/10/2018

היום הוספתי הקדמה קצרה במודול מכירות
אשמח להארות בנושא המודול
(עדיין לא עיבדתי את החומר של ההגדרות עצמם...)

חוות דעת
הודעות: 454
הצטרף: 09:39 16/09/2018
מיקום: ארץ ישראל

Re: הסיבות שגרמו שלא היה עד היום מדריך מסודר בסיסי

שליחהעל ידי חוות דעת » 15:11 28/10/2018

ראה ראיתי את עריכת האינדקס, ועל זה בדיוק חיכינו הרבה.
יישר כח על העבודה הנפלאה ללא ליאות! תמשיך במלוא המרץ!

אני חושב שלאור העבודה הנפלאה של הרב 'אאד', ולאות הכרת הטוב, צריכים כולם להתאסף, וכולם יתרמו להרב 'אאד' כמה 'יחידות' מהמערכת שלהם (אחד המרבה ואחד הממעיט ובלבד שיכוין וכו'). בזה נוכל במקצת 'לשלם' על מסירותו היום יומית לכולנו!
כפי שהבנתי ניתן להעביר יחידות ממערכת למערכת במספר טלפון הזה: 0795792010.

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: הסיבות שגרמו שלא היה עד היום מדריך מסודר בסיסי

שליחהעל ידי אאד » 15:15 28/10/2018

ראה ראיתי את עריכת האינדקס, ועל זה בדיוק חיכינו הרבה.
יישר כח על העבודה הנפלאה ללא ליאות! תמשיך במלוא המרץ!

אני חושב שלאור העבודה הנפלאה של הרב 'אאד', ולאות הכרת הטוב, צריכים כולם להתאסף, וכולם יתרמו להרב 'אאד' כמה 'יחידות' מהמערכת שלהם (אחד המרבה ואחד הממעיט ובלבד שיכוין וכו'). בזה נוכל במקצת 'לשלם' על מסירותו היום יומית לכולנו!
כפי שהבנתי ניתן להעביר יחידות ממערכת למערכת במספר טלפון הזה: 0795792010.
תודה על הערכה
אך אני מעדיף שלא יעבירו אליי יחידות...
אני מעדיף עזרה לשם שמים...

קול הירושלמי
הודעות: 439
הצטרף: 14:33 14/06/2018

Re: הסיבות שגרמו שלא היה עד היום מדריך מסודר בסיסי

שליחהעל ידי קול הירושלמי » 15:32 28/10/2018

אפשר גם דרך האתר, אם אתה רק יודע לאן...


חזור אל “שאלות משתמשים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] | 42 אורחים