עכשיו אני מתבונן ושואל: בעצם למה צריכים הגדרות של 'המתנה אחרי הקשה' למה א"א להקיש סולמית, וגמרנו?שכחתי לציין בתגובה הקודמת:
רק עכשיו הבנתי מה הקשר בין חלק הראשון - יצירת שלוחות מרובות, לחלק השני - המתנה אחרי הקשה. לא יכולתי להבין מה ענין שמיטה אצל הר סיני, עכשיו כשלא חסכת על מילים הבנתי כמה זה נחוץ ההגדרה הזאת.
הסיבות שגרמו שלא היה עד היום מדריך מסודר בסיסי
Re: menu-שלוחת תפריט
Re: menu-שלוחת תפריט
כפתור ופרח...עכשיו אני מתבונן ושואל: בעצם למה צריכים הגדרות של 'המתנה אחרי הקשה' למה א"א להקיש סולמית, וגמרנו?שכחתי לציין בתגובה הקודמת:
רק עכשיו הבנתי מה הקשר בין חלק הראשון - יצירת שלוחות מרובות, לחלק השני - המתנה אחרי הקשה. לא יכולתי להבין מה ענין שמיטה אצל הר סיני, עכשיו כשלא חסכת על מילים הבנתי כמה זה נחוץ ההגדרה הזאת.
השאלה ממש תואמת את מה שכתבתי...
וחוץ מזה זה בשביל שו"ת רציף ונוח - שישמע כאילו שיחה קולחתהיות ואנחנו מתעסקים עם קהל רב של נרשמים
אנחנו צריכים להערך נכון ולהתאים את המערכת לכל סוגי הנרשמים,
כך למשל כשאנחנו אומרים "אנא הקליטו את שמכם"
ומעבר לקו יש איזה זקן שלא יודע להתעסק עם מערכות...
אז הוא יגיד "אברהם"
ויחכה....
ויחכה ויחכה...
עד מתי הוא יחכה?
אז אתה - מנהל מערכת יקר - אומר לעצמך - "מה הבעיה, שיקיש סולמית, וזהו?"
אבל מה לעשות שהזקן ההוא לא יודע את זה?
לכן אנחנו יכולים להגדיר שאם יש 'שקט' כמה שניות, דהיינו שאף אחד לא מדבר,
אז המערכת תסיים להקליט ותעבור לשלב הבא
ע"י שמגדירים שניה אחת...
Re: menu-שלוחת תפריט
ראיתי את ההתייחסות הזה לה'זקן'. אבל למה לא זה לא מופיע בהגדרות לפני הזקן. צריך להיכתב שבאופן רגיל ניתן להקיש סולמית (זה לא מובן מאיליו, כי ניתן להגדיר סולמית לכל מיני פעולות, אז אם בשלוחת תפריט זה פועל כסיום ההקשה, צריך להודיע את זה).כפתור ופרח...עכשיו אני מתבונן ושואל: בעצם למה צריכים הגדרות של 'המתנה אחרי הקשה' למה א"א להקיש סולמית, וגמרנו?שכחתי לציין בתגובה הקודמת:
רק עכשיו הבנתי מה הקשר בין חלק הראשון - יצירת שלוחות מרובות, לחלק השני - המתנה אחרי הקשה. לא יכולתי להבין מה ענין שמיטה אצל הר סיני, עכשיו כשלא חסכת על מילים הבנתי כמה זה נחוץ ההגדרה הזאת.
השאלה ממש תואמת את מה שכתבתי...היות ואנחנו מתעסקים עם קהל רב של נרשמים
אנחנו צריכים להערך נכון ולהתאים את המערכת לכל סוגי הנרשמים,
כך למשל כשאנחנו אומרים "אנא הקליטו את שמכם"
ומעבר לקו יש איזה זקן שלא יודע להתעסק עם מערכות...
אז הוא יגיד "אברהם"
ויחכה....
ויחכה ויחכה...
עד מתי הוא יחכה?
אז אתה - מנהל מערכת יקר - אומר לעצמך - "מה הבעיה, שיקיש סולמית, וזהו?"
אבל מה לעשות שהזקן ההוא לא יודע את זה?
לכן אנחנו יכולים להגדיר שאם יש 'שקט' כמה שניות, דהיינו שאף אחד לא מדבר,
אז המערכת תסיים להקליט ותעבור לשלב הבא
חוץ מזה האם בהודעת מערכת (ברירת מחדל) בשלוחת תפריט, שומעים "....הקש אחד ולאח"כ הקש סולמית"?
Re: menu-שלוחת תפריט
סליחהראיתי את ההתייחסות הזה לה'זקן'. אבל למה לא זה לא מופיע בהגדרות לפני הזקן. צריך להיכתב שבאופן רגיל ניתן להקיש סולמית (זה לא מובן מאיליו, כי ניתן להגדיר סולמית לכל מיני פעולות, אז אם בשלוחת תפריט זה פועל כסיום ההקשה, צריך להודיע את זה).כפתור ופרח...עכשיו אני מתבונן ושואל: בעצם למה צריכים הגדרות של 'המתנה אחרי הקשה' למה א"א להקיש סולמית, וגמרנו?
השאלה ממש תואמת את מה שכתבתי...היות ואנחנו מתעסקים עם קהל רב של נרשמים
אנחנו צריכים להערך נכון ולהתאים את המערכת לכל סוגי הנרשמים,
כך למשל כשאנחנו אומרים "אנא הקליטו את שמכם"
ומעבר לקו יש איזה זקן שלא יודע להתעסק עם מערכות...
אז הוא יגיד "אברהם"
ויחכה....
ויחכה ויחכה...
עד מתי הוא יחכה?
אז אתה - מנהל מערכת יקר - אומר לעצמך - "מה הבעיה, שיקיש סולמית, וזהו?"
אבל מה לעשות שהזקן ההוא לא יודע את זה?
לכן אנחנו יכולים להגדיר שאם יש 'שקט' כמה שניות, דהיינו שאף אחד לא מדבר,
אז המערכת תסיים להקליט ותעבור לשלב הבא
חוץ מזה האם בהודעת מערכת (ברירת מחדל) בשלוחת תפריט, שומעים "....הקש אחד ולאח"כ הקש סולמית"?
לא שידרנו על אותו גל
הציטוט שהבאתי מקודם לא קשור לתפריט...
אלא זה הציטוט הנכון
עכשיו, כשמישהו מקיש 1, איך המערכת תדע שהוא מתכוון לשלוחה "01", אולי הוא עדיין לא גמר להקיש והוא רוצה להקיש 15 ?
לכן צריך להגדיר כמה זמן לחכות שהמאזין יקיש,
דהיינו שאם הוא הקיש 1 ועבר שתי שניות והוא לא הקיש כלום אז זה אומר שהוא סיים להקיש והוא רוצה להיכנס לשלוחה "01"
לכן אני יגדיר כך:שזה אומר למערכת להמתין שתי שניות עד שהוא יסיים להקיש, וכשעובר שתי שניות זה אומר שהוא סיים להקיש.קוד: בחירת הכל
timeout=2
אבל אם למשל יש לכם מאזינים עם פרקינסון או ילדים אז תצטרכו לתת יותר זמן להקיש כי הם מקישים לאט (עד שהם מוצאים את הכפתור המתאים)
לכן כדאי שתגדירו כך:שאז המערכת תמתין חמש שניות לסיום ההקשה.קוד: בחירת הכל
timeout=5
Re: menu-שלוחת תפריט
אני לא מבין, זה בדיוק מה שכתבי לך מקודם: למה לא כתוב שאחרי סיום הקשת מספר שלוחה ניתן להקיש סולמית, ורק בנוסף אפשר גם להגדיר זמן המתנה מסוימת בשביל הזקנים והחולים וכדו'...סליחה
לא שידרנו על אותו גל
הציטוט שהבאתי מקודם לא קשור לתפריט...
אלא זה הציטוט הנכוןעכשיו, כשמישהו מקיש 1, איך המערכת תדע שהוא מתכוון לשלוחה "01", אולי הוא עדיין לא גמר להקיש והוא רוצה להקיש 15 ?
לכן צריך להגדיר כמה זמן לחכות שהמאזין יקיש,
דהיינו שאם הוא הקיש 1 ועבר שתי שניות והוא לא הקיש כלום אז זה אומר שהוא סיים להקיש והוא רוצה להיכנס לשלוחה "01"
לכן אני יגדיר כך:שזה אומר למערכת להמתין שתי שניות עד שהוא יסיים להקיש, וכשעובר שתי שניות זה אומר שהוא סיים להקיש.קוד: בחירת הכל
timeout=2
אבל אם למשל יש לכם מאזינים עם פרקינסון או ילדים אז תצטרכו לתת יותר זמן להקיש כי הם מקישים לאט (עד שהם מוצאים את הכפתור המתאים)
לכן כדאי שתגדירו כך:שאז המערכת תמתין חמש שניות לסיום ההקשה.קוד: בחירת הכל
timeout=5
Re: הסיבות שגרמו שלא היה עד היום מדריך מסודר בסיסי
קראתי כעת את הפורום ואני נזכר איך אני התחלתי את הדרך, כמובן עם הרבה חיפוש ושוטטות ברחבי הפורום, יש אשכולות שקראתי כמה וכמה פעמים כמו הגדרות בשלוחה וכו', אין ספק שעשו פה השקעה גדולה בשביל להסביר איך להקים מערכת ואיך לתפעל אותה, אבל לדעתי הפתרון הכי אידאלי שאנשים יבינו איך לתפעל את המערכת הוא הדרכה מצולמת זה קיים בכל החברות הגדולות של התוכנות לדוגמא אדובי, הדרכה מצולמת הכי קליטה ומה שאני להסביר בכתיבה בעשרים שורות אפשר להסביר בהדרכה מצולמת של 20 שניות.
לכן עדיף להתמקד בהדרכה מצולמת, וכמו שאמר החכם: תמונה אחת שווה אלף מילים.
נ.ב. טיפ קטן למתחילים, קראו את האשכול של משתמש חדש והאשכול של הגדרות במערכת כמה וכמה פעמים, ושימו לב שאתם מבינים מה שאתם קוראים יחסוך לכם הרבה זמן ועגמת נפש.
בהצלחה.
לכן עדיף להתמקד בהדרכה מצולמת, וכמו שאמר החכם: תמונה אחת שווה אלף מילים.
נ.ב. טיפ קטן למתחילים, קראו את האשכול של משתמש חדש והאשכול של הגדרות במערכת כמה וכמה פעמים, ושימו לב שאתם מבינים מה שאתם קוראים יחסוך לכם הרבה זמן ועגמת נפש.
בהצלחה.
Re: הסיבות שגרמו שלא היה עד היום מדריך מסודר בסיסי
היום הוספתי הקדמה קצרה במודול מכירות
אשמח להארות בנושא המודול
(עדיין לא עיבדתי את החומר של ההגדרות עצמם...)
אשמח להארות בנושא המודול
(עדיין לא עיבדתי את החומר של ההגדרות עצמם...)
Re: הסיבות שגרמו שלא היה עד היום מדריך מסודר בסיסי
ראה ראיתי את עריכת האינדקס, ועל זה בדיוק חיכינו הרבה.
יישר כח על העבודה הנפלאה ללא ליאות! תמשיך במלוא המרץ!
אני חושב שלאור העבודה הנפלאה של הרב 'אאד', ולאות הכרת הטוב, צריכים כולם להתאסף, וכולם יתרמו להרב 'אאד' כמה 'יחידות' מהמערכת שלהם (אחד המרבה ואחד הממעיט ובלבד שיכוין וכו'). בזה נוכל במקצת 'לשלם' על מסירותו היום יומית לכולנו!
כפי שהבנתי ניתן להעביר יחידות ממערכת למערכת במספר טלפון הזה: 0795792010.
יישר כח על העבודה הנפלאה ללא ליאות! תמשיך במלוא המרץ!
אני חושב שלאור העבודה הנפלאה של הרב 'אאד', ולאות הכרת הטוב, צריכים כולם להתאסף, וכולם יתרמו להרב 'אאד' כמה 'יחידות' מהמערכת שלהם (אחד המרבה ואחד הממעיט ובלבד שיכוין וכו'). בזה נוכל במקצת 'לשלם' על מסירותו היום יומית לכולנו!
כפי שהבנתי ניתן להעביר יחידות ממערכת למערכת במספר טלפון הזה: 0795792010.
Re: הסיבות שגרמו שלא היה עד היום מדריך מסודר בסיסי
תודה על הערכהראה ראיתי את עריכת האינדקס, ועל זה בדיוק חיכינו הרבה.
יישר כח על העבודה הנפלאה ללא ליאות! תמשיך במלוא המרץ!
אני חושב שלאור העבודה הנפלאה של הרב 'אאד', ולאות הכרת הטוב, צריכים כולם להתאסף, וכולם יתרמו להרב 'אאד' כמה 'יחידות' מהמערכת שלהם (אחד המרבה ואחד הממעיט ובלבד שיכוין וכו'). בזה נוכל במקצת 'לשלם' על מסירותו היום יומית לכולנו!
כפי שהבנתי ניתן להעביר יחידות ממערכת למערכת במספר טלפון הזה: 0795792010.
אך אני מעדיף שלא יעבירו אליי יחידות...
אני מעדיף עזרה לשם שמים...
-
- הודעות: 439
- הצטרף: 14:33 14/06/2018
Re: הסיבות שגרמו שלא היה עד היום מדריך מסודר בסיסי
אפשר גם דרך האתר, אם אתה רק יודע לאן...
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] | 27 אורחים