התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה

פוסק
הודעות: 1
הצטרף: 11:53 11/05/2018

התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה

שליחהעל ידי פוסק » 18:05 11/05/2018

שלום חברים,

הקמתי מערכת שמפנה שאלות למורי הוראה בקהילתנו ואמורה לתת מענה לשואלים 24 שעות ביממה.

כמובן שבוצעה התאמה והגדרת השעות במערכת לפי שעות היממה שבו כל מורה הוראה הביע את הסכמתו להיות זמין ולענות לשואלים.

דא עקא, שהיות והמערכת מצלצלת בו זמנית אצל כמה אנשים יחד (ומי מהם שפנוי עונה) אז קורה לפעמים שאחד מהמורי הוראה שאליו מבוצעת כרגע הפניה מכבה את המכשיר, או שנמצא במקום ללא קליטה. ואז ההפניה מופסקת מיד והפונה מועבר מיידית לתא קולי במכשיר שלו (לא של המערכת...) מה שמונע מהמורי ההוראה האחרים שכן זמינים כרגע לענות לשיחה המופנית.

עוצו עצה.

תודה ושבת שלום

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה

שליחהעל ידי אאד » 18:28 11/05/2018

אין עצה חוץ מהאפשרות שהמורי הוראה יבטלו את התא קולי

קביעתא
הודעות: 377
הצטרף: 16:54 04/04/2016
מיקום: ארץ ישראל
יצירת קשר:

Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה

שליחהעל ידי קביעתא » 15:37 13/05/2018

אולי תשתמש עם מודל תור (תחפש כאן בפורום)

BY6199
הודעות: 1635
הצטרף: 13:11 08/01/2017

Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה

שליחהעל ידי BY6199 » 16:10 13/05/2018

אולי תשתמש עם מודל תור (תחפש כאן בפורום)
הוא מעוניין שהמערכת תחייג לכולם יחד ומי שיענה ראשון יקבל, במודול תור זה לא קיים כמובן שהכל בר פיתוח כמעט

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה

שליחהעל ידי 011371 » 17:05 13/05/2018

בקמפיין יש פונקציה של "זיהוי תא קולי אוטומטי" (גם לגביו יש מפקפקים ביעילותו) שאמור לזהות אם משיבון הרים ובמקרה כזה להתייחס לשיחה כ"לא נענתה"

כנראה שאפשר לפתח את זה גם כלפי מודול חיוג רגיל אם נבקש הרבה או שיהיה מי שישלם

אפרים
הודעות: 461
הצטרף: 16:27 29/03/2017
מיקום: 07-99-33-22-88

Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה

שליחהעל ידי אפרים » 10:57 16/09/2018

בקמפיין יש פונקציה של "זיהוי תא קולי אוטומטי" (גם לגביו יש מפקפקים ביעילותו) שאמור לזהות אם משיבון הרים ובמקרה כזה להתייחס לשיחה כ"לא נענתה"

כנראה שאפשר לפתח את זה גם כלפי מודול חיוג רגיל אם נבקש הרבה או שיהיה מי שישלם
אני חשבתי שהשימוש ב'זיהוי תא קולי' שהוא משאיר את ההודעה בתא קולי...

נ.א
הודעות: 79
הצטרף: 14:38 14/08/2018

Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה

שליחהעל ידי נ.א » 17:47 16/09/2018

יש פיתרון של הגדרה, שהנציג מקבל בחירה אם לענות או לא, ואז זה אף פעם לא עובר לתא הקולי.
כמובן שאם מגדירים כך, יש צורך להגדיר זמן מקסימלי לחיוג, כי אם לא הבן אדם יכול לעמוד ולחכות שעות, כי כל הנציגים בחרו בדחיית השיחה או שזה הגיע לתא הקולי...
אפשרות מקבל השיחה לבחור אם לקבל את השיחה או לדחותה
ניתן להגדיר שמקבל השיחה ישמע בהתחלה תפריט
M1693 שיחה זו מועברת אליכם באמצעות הפלטפורמה הטכנולגית של ימות המשיח, לקבלת השיחה הקישו 1, לדחיית השיחה הקישו 2

להגדרה
קוד: בחר הכל

routing_answer_tfr=yes

ניתן לראות לוג של מי ענה ומי דחה -
בתוך התיקיה של החיוג בקובץ LogRoutingAnswerTfr
וכן בתיקית LOG בקובץ LogRoutingAnswerTfr
זה עזר לי


חזור אל “שאלות משתמשים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 44 אורחים