שלום חברים,
הקמתי מערכת שמפנה שאלות למורי הוראה בקהילתנו ואמורה לתת מענה לשואלים 24 שעות ביממה.
כמובן שבוצעה התאמה והגדרת השעות במערכת לפי שעות היממה שבו כל מורה הוראה הביע את הסכמתו להיות זמין ולענות לשואלים.
דא עקא, שהיות והמערכת מצלצלת בו זמנית אצל כמה אנשים יחד (ומי מהם שפנוי עונה) אז קורה לפעמים שאחד מהמורי הוראה שאליו מבוצעת כרגע הפניה מכבה את המכשיר, או שנמצא במקום ללא קליטה. ואז ההפניה מופסקת מיד והפונה מועבר מיידית לתא קולי במכשיר שלו (לא של המערכת...) מה שמונע מהמורי ההוראה האחרים שכן זמינים כרגע לענות לשיחה המופנית.
עוצו עצה.
תודה ושבת שלום
התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה
Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה
אין עצה חוץ מהאפשרות שהמורי הוראה יבטלו את התא קולי
Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה
אולי תשתמש עם מודל תור (תחפש כאן בפורום)
Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה
הוא מעוניין שהמערכת תחייג לכולם יחד ומי שיענה ראשון יקבל, במודול תור זה לא קיים כמובן שהכל בר פיתוח כמעטאולי תשתמש עם מודל תור (תחפש כאן בפורום)
Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה
בקמפיין יש פונקציה של "זיהוי תא קולי אוטומטי" (גם לגביו יש מפקפקים ביעילותו) שאמור לזהות אם משיבון הרים ובמקרה כזה להתייחס לשיחה כ"לא נענתה"
כנראה שאפשר לפתח את זה גם כלפי מודול חיוג רגיל אם נבקש הרבה או שיהיה מי שישלם
כנראה שאפשר לפתח את זה גם כלפי מודול חיוג רגיל אם נבקש הרבה או שיהיה מי שישלם
Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה
אני חשבתי שהשימוש ב'זיהוי תא קולי' שהוא משאיר את ההודעה בתא קולי...בקמפיין יש פונקציה של "זיהוי תא קולי אוטומטי" (גם לגביו יש מפקפקים ביעילותו) שאמור לזהות אם משיבון הרים ובמקרה כזה להתייחס לשיחה כ"לא נענתה"
כנראה שאפשר לפתח את זה גם כלפי מודול חיוג רגיל אם נבקש הרבה או שיהיה מי שישלם
Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה
יש פיתרון של הגדרה, שהנציג מקבל בחירה אם לענות או לא, ואז זה אף פעם לא עובר לתא הקולי.
כמובן שאם מגדירים כך, יש צורך להגדיר זמן מקסימלי לחיוג, כי אם לא הבן אדם יכול לעמוד ולחכות שעות, כי כל הנציגים בחרו בדחיית השיחה או שזה הגיע לתא הקולי...
זה עזר ליאפשרות מקבל השיחה לבחור אם לקבל את השיחה או לדחותה
ניתן להגדיר שמקבל השיחה ישמע בהתחלה תפריט
M1693 שיחה זו מועברת אליכם באמצעות הפלטפורמה הטכנולגית של ימות המשיח, לקבלת השיחה הקישו 1, לדחיית השיחה הקישו 2
להגדרה
קוד: בחר הכל
routing_answer_tfr=yes
ניתן לראות לוג של מי ענה ומי דחה -
בתוך התיקיה של החיוג בקובץ LogRoutingAnswerTfr
וכן בתיקית LOG בקובץ LogRoutingAnswerTfr
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 68 אורחים