דילוג תא קולי

נ.א
הודעות: 79
הצטרף: 14:38 14/08/2018

דילוג תא קולי

שליחהעל ידי נ.א » 12:58 13/09/2018

הקמתי מערכת לניתוב שיחות שמתקשר לכמה אנשים בפעם אחת אך כאשר יש מישהו שהפלאפון שלו מכובה זה עובר לתא קולי ומפסיק להתקשר לאחרים האם יש פיתרון לזה

אפרים
הודעות: 461
הצטרף: 16:27 29/03/2017
מיקום: 07-99-33-22-88

Re: דילוג תא קולי

שליחהעל ידי אפרים » 13:01 13/09/2018

הקמתי מערכת לניתוב שיחות שמתקשר לכמה אנשים בפעם אחת אך כאשר יש מישהו שהפלאפון שלו מכובה זה עובר לתא קולי ומפסיק להתקשר לאחרים האם יש פיתרון לזה
רק לבטל את התא קולי

נ.א
הודעות: 79
הצטרף: 14:38 14/08/2018

Re: דילוג תא קולי

שליחהעל ידי נ.א » 13:05 13/09/2018

הקמתי מערכת לניתוב שיחות שמתקשר לכמה אנשים בפעם אחת אך כאשר יש מישהו שהפלאפון שלו מכובה זה עובר לתא קולי ומפסיק להתקשר לאחרים האם יש פיתרון לזה
רק לבטל את התא קולי
לא שייך
אין פיתרון אחר

אפרים
הודעות: 461
הצטרף: 16:27 29/03/2017
מיקום: 07-99-33-22-88

Re: דילוג תא קולי

שליחהעל ידי אפרים » 13:06 13/09/2018

הקמתי מערכת לניתוב שיחות שמתקשר לכמה אנשים בפעם אחת אך כאשר יש מישהו שהפלאפון שלו מכובה זה עובר לתא קולי ומפסיק להתקשר לאחרים האם יש פיתרון לזה
רק לבטל את התא קולי
לא שייך
אין פיתרון אחר
בעיה מוכרת
מה שידוע לי שאין.

davd
הודעות: 299
הצטרף: 15:08 23/03/2016

Re: דילוג תא קולי

שליחהעל ידי davd » 13:28 13/09/2018

יש פיתרון של הגדרה, שהנציג מקבל בחירה אם לענות או לא, ואז זה אף פעם לא עובר לתא הקולי.
כמובן שאם מגדירים כך, יש צורך להגדיר זמן מקסימלי לחיוג, כי אם לא הבן אדם יכול לעמוד ולחכות שעות, כי כל הנציגים בחרו בדחיית השיחה או שזה הגיע לתא הקולי...

נ.א
הודעות: 79
הצטרף: 14:38 14/08/2018

Re: דילוג תא קולי

שליחהעל ידי נ.א » 13:35 13/09/2018

יש פיתרון של הגדרה, שהנציג מקבל בחירה אם לענות או לא, ואז זה אף פעם לא עובר לתא הקולי.
כמובן שאם מגדירים כך, יש צורך להגדיר זמן מקסימלי לחיוג, כי אם לא הבן אדם יכול לעמוד ולחכות שעות, כי כל הנציגים בחרו בדחיית השיחה או שזה הגיע לתא הקולי...
איך מגדירים את זה

davd
הודעות: 299
הצטרף: 15:08 23/03/2016

Re: דילוג תא קולי

שליחהעל ידי davd » 14:22 13/09/2018

אז ככה אנסה להסביר עד כמה שאפשר.
אצלי מוגדר כך:

קוד: בחירת הכל

type=routing
routing_end_time=20
routing_multiple=yes
routing_multiple_numbers=1,2
routing1=05xxxxxxxx
routing2=05xxxxxxxx
routing_answer_tfr=yes
routing_ip_record=yes
routing_ip_emeil_send=yes
routing_ip_end_goto=/2
routing_end_goto=/22
השורה הראשונה היא הגדרת השלוחה

קוד: בחירת הכל

type=routing
השורה השניה הינה הגדרה של זמן חיוג מקסימום, אם אין עונה אחרי 20 השניות (כך מוגדר כאן), הבן אדם מועבר לשלוחה אחרת (כפי שיובא בהמשך) להשארת הודעה.

קוד: בחירת הכל

routing_end_time=20
השורות מהשלישי ועד השישי (ועד בכלל), הם הגדרה של חיוג לכמה מספרים ביחד, כך:
השורה הראשונה היא עצם ההגדרה של חיוג מרובה
השורה השניה מגדירים לאיזה נציגים לחייג (בדוגמה הוא מחייג לנציג 1 ונציג 2)
השורה השלישית והרביעית הם הגדרות מספרי הטלפון של הנציגים לכל נציג שורה עם מספר, כך שאם יש לך יותר נציגים, כמות השורות הינה בהתאם, וכמובן שיש גם להוסיף בשורה השניה את מספרי הנציגים.

קוד: בחירת הכל

routing_multiple=yes
routing_multiple_numbers=1,2
routing1=05xxxxxxxx
routing2=05xxxxxxxx
(ה - xxxx הם לצורך חסיון על המספרים).

השורה השביעי הינה ההגדרה של בחירת הנציג אם לענות לשיחה או לא.

קוד: בחירת הכל

routing_answer_tfr=yes
הודעת מערכת מספר M1693.

בשורה השמינית מוגדר שיש להקליט את השיחות.
ובשורה התשיעי מוגדר שיש לשלוח את ההקלטות לאימייל (המוגדר במערכת).

קוד: בחירת הכל

routing_ip_record=yes
routing_ip_emeil_send=yes
בשורה העשירי והאחד עשרה מוגדרים השלוחות להיכן לעבור, בשורה עשירית לאחר ההשמעה (לא יודע מה זה), ובשלוחה אחד עשר מוגדר שלאחר ההמתנה של 20 שניות יועבר לשלוחה 22 שתחת שלוחה ראשית.

קוד: בחירת הכל

routing_ip_end_goto=/2
routing_end_goto=/22
כמובן שיש עוד הגדרות שלא פירטתי, לדוגמה שליחת ההקלטות למייל אחר, השמעת סינגל בעת עניית השיחה ועוד, ניתן לעיין כאן: https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic ... 4&t=15#p18


חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 51 אורחים