דילוג תא קולי
דילוג תא קולי
הקמתי מערכת לניתוב שיחות שמתקשר לכמה אנשים בפעם אחת אך כאשר יש מישהו שהפלאפון שלו מכובה זה עובר לתא קולי ומפסיק להתקשר לאחרים האם יש פיתרון לזה
Re: דילוג תא קולי
רק לבטל את התא קוליהקמתי מערכת לניתוב שיחות שמתקשר לכמה אנשים בפעם אחת אך כאשר יש מישהו שהפלאפון שלו מכובה זה עובר לתא קולי ומפסיק להתקשר לאחרים האם יש פיתרון לזה
Re: דילוג תא קולי
לא שייךרק לבטל את התא קוליהקמתי מערכת לניתוב שיחות שמתקשר לכמה אנשים בפעם אחת אך כאשר יש מישהו שהפלאפון שלו מכובה זה עובר לתא קולי ומפסיק להתקשר לאחרים האם יש פיתרון לזה
אין פיתרון אחר
Re: דילוג תא קולי
בעיה מוכרתלא שייךרק לבטל את התא קוליהקמתי מערכת לניתוב שיחות שמתקשר לכמה אנשים בפעם אחת אך כאשר יש מישהו שהפלאפון שלו מכובה זה עובר לתא קולי ומפסיק להתקשר לאחרים האם יש פיתרון לזה
אין פיתרון אחר
מה שידוע לי שאין.
Re: דילוג תא קולי
יש פיתרון של הגדרה, שהנציג מקבל בחירה אם לענות או לא, ואז זה אף פעם לא עובר לתא הקולי.
כמובן שאם מגדירים כך, יש צורך להגדיר זמן מקסימלי לחיוג, כי אם לא הבן אדם יכול לעמוד ולחכות שעות, כי כל הנציגים בחרו בדחיית השיחה או שזה הגיע לתא הקולי...
כמובן שאם מגדירים כך, יש צורך להגדיר זמן מקסימלי לחיוג, כי אם לא הבן אדם יכול לעמוד ולחכות שעות, כי כל הנציגים בחרו בדחיית השיחה או שזה הגיע לתא הקולי...
Re: דילוג תא קולי
איך מגדירים את זהיש פיתרון של הגדרה, שהנציג מקבל בחירה אם לענות או לא, ואז זה אף פעם לא עובר לתא הקולי.
כמובן שאם מגדירים כך, יש צורך להגדיר זמן מקסימלי לחיוג, כי אם לא הבן אדם יכול לעמוד ולחכות שעות, כי כל הנציגים בחרו בדחיית השיחה או שזה הגיע לתא הקולי...
Re: דילוג תא קולי
אז ככה אנסה להסביר עד כמה שאפשר.
אצלי מוגדר כך:
השורה הראשונה היא הגדרת השלוחה
השורה השניה הינה הגדרה של זמן חיוג מקסימום, אם אין עונה אחרי 20 השניות (כך מוגדר כאן), הבן אדם מועבר לשלוחה אחרת (כפי שיובא בהמשך) להשארת הודעה.
השורות מהשלישי ועד השישי (ועד בכלל), הם הגדרה של חיוג לכמה מספרים ביחד, כך:
השורה הראשונה היא עצם ההגדרה של חיוג מרובה
השורה השניה מגדירים לאיזה נציגים לחייג (בדוגמה הוא מחייג לנציג 1 ונציג 2)
השורה השלישית והרביעית הם הגדרות מספרי הטלפון של הנציגים לכל נציג שורה עם מספר, כך שאם יש לך יותר נציגים, כמות השורות הינה בהתאם, וכמובן שיש גם להוסיף בשורה השניה את מספרי הנציגים.
(ה - xxxx הם לצורך חסיון על המספרים).
השורה השביעי הינה ההגדרה של בחירת הנציג אם לענות לשיחה או לא.
הודעת מערכת מספר M1693.
בשורה השמינית מוגדר שיש להקליט את השיחות.
ובשורה התשיעי מוגדר שיש לשלוח את ההקלטות לאימייל (המוגדר במערכת).
בשורה העשירי והאחד עשרה מוגדרים השלוחות להיכן לעבור, בשורה עשירית לאחר ההשמעה (לא יודע מה זה), ובשלוחה אחד עשר מוגדר שלאחר ההמתנה של 20 שניות יועבר לשלוחה 22 שתחת שלוחה ראשית.
כמובן שיש עוד הגדרות שלא פירטתי, לדוגמה שליחת ההקלטות למייל אחר, השמעת סינגל בעת עניית השיחה ועוד, ניתן לעיין כאן: https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic ... 4&t=15#p18
אצלי מוגדר כך:
קוד: בחירת הכל
type=routing
routing_end_time=20
routing_multiple=yes
routing_multiple_numbers=1,2
routing1=05xxxxxxxx
routing2=05xxxxxxxx
routing_answer_tfr=yes
routing_ip_record=yes
routing_ip_emeil_send=yes
routing_ip_end_goto=/2
routing_end_goto=/22
קוד: בחירת הכל
type=routing
קוד: בחירת הכל
routing_end_time=20
השורה הראשונה היא עצם ההגדרה של חיוג מרובה
השורה השניה מגדירים לאיזה נציגים לחייג (בדוגמה הוא מחייג לנציג 1 ונציג 2)
השורה השלישית והרביעית הם הגדרות מספרי הטלפון של הנציגים לכל נציג שורה עם מספר, כך שאם יש לך יותר נציגים, כמות השורות הינה בהתאם, וכמובן שיש גם להוסיף בשורה השניה את מספרי הנציגים.
קוד: בחירת הכל
routing_multiple=yes
routing_multiple_numbers=1,2
routing1=05xxxxxxxx
routing2=05xxxxxxxx
השורה השביעי הינה ההגדרה של בחירת הנציג אם לענות לשיחה או לא.
קוד: בחירת הכל
routing_answer_tfr=yes
בשורה השמינית מוגדר שיש להקליט את השיחות.
ובשורה התשיעי מוגדר שיש לשלוח את ההקלטות לאימייל (המוגדר במערכת).
קוד: בחירת הכל
routing_ip_record=yes
routing_ip_emeil_send=yes
קוד: בחירת הכל
routing_ip_end_goto=/2
routing_end_goto=/22
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 21 אורחים