אני חדש כאן.
אני צריך לשלוח צינתוק או הודעה קולית (כלומר לא שיחזרו למספר, אלא רק אם כשעונים לשיחה ישמעו הודעה).
איך עושים את זה? מאיפה מתחילים?
(אני מתכנת)
תודה.
שליחת הודעה קולית ב - API
Re: שליחת הודעה קולית ב - API
ברוך הבא!אני חדש כאן.
אני צריך לשלוח צינתוק או הודעה קולית (כלומר לא שיחזרו למספר, אלא רק אם כשעונים לשיחה ישמעו הודעה).
איך עושים את זה? מאיפה מתחילים?
(אני מתכנת)
תודה.
תתחיל כאן
https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=4&t=1050
אני מקווה שאת הרעיון הבסיסי של תבניות ורשימות תפוצה וכו' אתה מכיר
Re: שליחת הודעה קולית ב - API
אם אתה רוצה הסבר כללי על מה שהולך כאןאני חדש כאן.
אני צריך לשלוח צינתוק או הודעה קולית (כלומר לא שיחזרו למספר, אלא רק אם כשעונים לשיחה ישמעו הודעה).
איך עושים את זה? מאיפה מתחילים?
(אני מתכנת)
תודה.
dushi.aad@gmail.com
אשמח לעזור
(לא לגבי API אלא לגבי המערכת)
Re: שליחת הודעה קולית ב - API
הקישור למעלה מפורט וברור מאוד. אך עוסק רק בקמפיינים.
אני רוצה לשלוח הודעה בדידה בזמנים מסויימים. כגון צורך באיפוס סיסמא (למשתמש באתר) או אימות (כנ"ל) וכדו'.
אין לי שום צורך ברשימות תפוצה.
בגדול מה שאני צריך כעת מהמערכת זה רק להתקשר ולהשמיע מספר כלשהו. הייתי מצפה שיהיה API אחד פשוט וברור.
תודה רבה לכולם.
אני רוצה לשלוח הודעה בדידה בזמנים מסויימים. כגון צורך באיפוס סיסמא (למשתמש באתר) או אימות (כנ"ל) וכדו'.
אין לי שום צורך ברשימות תפוצה.
בגדול מה שאני צריך כעת מהמערכת זה רק להתקשר ולהשמיע מספר כלשהו. הייתי מצפה שיהיה API אחד פשוט וברור.
תודה רבה לכולם.
Re: שליחת הודעה קולית ב - API
אני גם לא בשלב שצריך לקבל איזשהו קלט מהמשתמש ע"י המערכת הטלפונית.
Re: שליחת הודעה קולית ב - API
אם הבנתי נכון את בקשתך
אתה זקוק למנגנון של אימות באמצעות הטלפון וכדומה כאשר אתה צריך לשלוח הודעה הכוללת משתנה למספר הטלפון של הלקוח
אתה צריך לבקש פעם אחת משירות הלקוחות שיגדירו לך תבנית מסוימת במערכת כ "ivr פתוח" שזה אומר שהשיחה מופנית אל התפריט הראשי של המערכת
אל התפריט הראשי תעלה הודעה מוקלטת בשם M0000.wav
בנוסח כעין "שלום, זוהי הודעת אימות מאת… , קוד האימות שלך הוא: "
ואז בכל פעם שאתה צריך לשלוח קוד אימות אתה צריך לעשות שני פעולות
1 . להעלות קובץ לנתיב
ivr/M1000.tts
שהתוכן שלו הוא הספרות של הקוד
למשל 1234
2. לשלוח בקשה להפעלת קמפיין של התבנית הנ"ל כאשר בבקשה יש לציין את מספר הטלפון או מחרוזת של מספרים כאשר בין מספר למספר יש נקודותיים ":"
שים לב שתי נקודות:
1. במערכת חדשה שנפתחת בדרך כלל יש בתיקייה הראשית קובץ בשם M1000.wav יש למחוק אותו כדי שההגדרה תפעל כנדרש
2. בתבנית כמדומני שחייב להיות הודעה מוגדרת לשידור (למרות שבפועל היא לא מושמעת כי מגדירים לך הגדרה מיוחדת) אחרת יחזור לך שגיאה
(לחילופין, במקום שלב 1, תוכל להגדיר את השלוחה כ"מודול API" ואז המערכת תפנה אל השרת שלך עם פרטי מספר הטלפון שקיבל את השיחה ותשמיע לו את הפקודות שהשרת שלך יענה)
בהצלחה!
(דרך אגב חשבתי אכן להציע לעשות אפשרות של המודול הקיים "אימות דו שלבי" דרך הAPI
שיחזיר את ה4 ספרות האחרונות של המספר הרנדומלי שיחוייג ללקוח
או לחילופין יאפשר לבחור מה תהיינה ה4 ספרות
כך רעיון כמו שלך יהיה זול יותר מבחינת יחידות שזה יהיה רק צינתוק ולא הודעה)
אתה זקוק למנגנון של אימות באמצעות הטלפון וכדומה כאשר אתה צריך לשלוח הודעה הכוללת משתנה למספר הטלפון של הלקוח
אתה צריך לבקש פעם אחת משירות הלקוחות שיגדירו לך תבנית מסוימת במערכת כ "ivr פתוח" שזה אומר שהשיחה מופנית אל התפריט הראשי של המערכת
אל התפריט הראשי תעלה הודעה מוקלטת בשם M0000.wav
בנוסח כעין "שלום, זוהי הודעת אימות מאת… , קוד האימות שלך הוא: "
ואז בכל פעם שאתה צריך לשלוח קוד אימות אתה צריך לעשות שני פעולות
1 . להעלות קובץ לנתיב
ivr/M1000.tts
שהתוכן שלו הוא הספרות של הקוד
למשל 1234
2. לשלוח בקשה להפעלת קמפיין של התבנית הנ"ל כאשר בבקשה יש לציין את מספר הטלפון או מחרוזת של מספרים כאשר בין מספר למספר יש נקודותיים ":"
שים לב שתי נקודות:
1. במערכת חדשה שנפתחת בדרך כלל יש בתיקייה הראשית קובץ בשם M1000.wav יש למחוק אותו כדי שההגדרה תפעל כנדרש
2. בתבנית כמדומני שחייב להיות הודעה מוגדרת לשידור (למרות שבפועל היא לא מושמעת כי מגדירים לך הגדרה מיוחדת) אחרת יחזור לך שגיאה
(לחילופין, במקום שלב 1, תוכל להגדיר את השלוחה כ"מודול API" ואז המערכת תפנה אל השרת שלך עם פרטי מספר הטלפון שקיבל את השיחה ותשמיע לו את הפקודות שהשרת שלך יענה)
בהצלחה!
(דרך אגב חשבתי אכן להציע לעשות אפשרות של המודול הקיים "אימות דו שלבי" דרך הAPI
שיחזיר את ה4 ספרות האחרונות של המספר הרנדומלי שיחוייג ללקוח
או לחילופין יאפשר לבחור מה תהיינה ה4 ספרות
כך רעיון כמו שלך יהיה זול יותר מבחינת יחידות שזה יהיה רק צינתוק ולא הודעה)
Re: שליחת הודעה קולית ב - API
תודה רבה. אשב בהמשך על הבנת הדברים.
אז אני מבין ממך שיש כבר אפשרות קיימת לאימות דו שלבי?
אז אני מבין ממך שיש כבר אפשרות קיימת לאימות דו שלבי?
Re: שליחת הודעה קולית ב - API
קיים אבל לא מתממשק עם APIתודה רבה. אשב בהמשך על הבנת הדברים.
אז אני מבין ממך שיש כבר אפשרות קיימת לאימות דו שלבי?
אלא רק כפונקציה שניתן להגדיר לפני כניסה לשלוחה כלשהיא
שהמערכת תאמת שהשיחה אכן מגיע מהזיהוי ולא מדובר בזיוף שיחה מזוהה
המערכת שולחת צנתוק למחייג ממספר רנדומלי
כאשר בשלב הבא הוא מתבקש להקיש את 4 הספרות האחרונות של המספר שצנתק אליו
Re: שליחת הודעה קולית ב - API
אוקיי. נראה לי שהבנתי את הכיוון.
בינתיים אעשה את האפשרות הראשונה של הפעלת קמפיין. כי אין לי עדיין שרת מסודר עם IP קבוע.
אח"כ נראה לי אעבור לאפשרות של שלוחת API כפי שכתבו כאן.
בינתיים אעשה את האפשרות הראשונה של הפעלת קמפיין. כי אין לי עדיין שרת מסודר עם IP קבוע.
אח"כ נראה לי אעבור לאפשרות של שלוחת API כפי שכתבו כאן.
Re: שליחת הודעה קולית ב - API
בינתיים הצלחתי 2 דברים:
להפעיל קמפיין דרך API.
וכן לקבל נתונים ל- API של השרת שלי כשמשתמש מתקשר לקו.
אבל לא הצלחתי להתקשר למשתמש דרך API ולתקשר ל API של השרת שלי (שיגיד לימות מה להגיד).
מה עושים?
להפעיל קמפיין דרך API.
וכן לקבל נתונים ל- API של השרת שלי כשמשתמש מתקשר לקו.
אבל לא הצלחתי להתקשר למשתמש דרך API ולתקשר ל API של השרת שלי (שיגיד לימות מה להגיד).
מה עושים?
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 9 אורחים