תוכל לפרט כאן?עדיף בשירות הלקוחות, תפנה לשירות הלקחות של יומות המשיח או של מסר {תלוי עם מי אתם עובדים}אתה יכול בבקשה לפרט?אין צורך בפיתוח זה כבר קיים פשוט להגדיר שתי הגדרות
או שזה רק מול שרות הלקוחות?
בהצלחה !
זה פשוט דחוף לי
תוכל לפרט כאן?עדיף בשירות הלקוחות, תפנה לשירות הלקחות של יומות המשיח או של מסר {תלוי עם מי אתם עובדים}אתה יכול בבקשה לפרט?אין צורך בפיתוח זה כבר קיים פשוט להגדיר שתי הגדרות
או שזה רק מול שרות הלקוחות?
בהצלחה !
צריך לבקש משרות הלקוחות שיתנו לך מספר משני למערכתתוכל לפרט כאן?עדיף בשירות הלקוחות, תפנה לשירות הלקחות של יומות המשיח או של מסר {תלוי עם מי אתם עובדים}אתה יכול בבקשה לפרט?
או שזה רק מול שרות הלקוחות?
בהצלחה !
זה פשוט דחוף לי
זה לשיקולך האישיא. אני לא צריך לשלוחה פנימית, זה היתה בקשה נוספת, מספיק לי למערכת של ימות, שיהיה הפניה בחינם...
ב. לעצם מה שכתבת, למה הפניה להגבלת זמן?
הבנתי את העיון, תודהזה לשיקולך האישיא. אני לא צריך לשלוחה פנימית, זה היתה בקשה נוספת, מספיק לי למערכת של ימות, שיהיה הפניה בחינם...
ב. לעצם מה שכתבת, למה הפניה להגבלת זמן?
אבל הרעיון ברור, כי ברגע שאתה מפעיל קמפיין של ivr פתוח, מקבל השיחה יכול לשוטט במערכת שעה ארוכה על חשבון היחידות שלך…
ivr פתוח זו הגדרה שמקבל השיחה מוצא את עצמו נכנס למערכת כאילו הוא חייג אל המערכת
עשיתי כזה דבר עכשיו ללקוח שיש לו קליניקה ורצה לשלוח תזכורת לכל המטופלים על שעת ותאריך התור שלהם, הלקוחות שמקבלים את השיחה מועברים בעצם לשלוחת השמעת נתונים והודעות אישייות וכו'
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 10 אורחים