פרוייקט שיתופי להזמנת פיתוחים בימות המשיח

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: פרוייקט שיתופי להזמנת פיתוחים בימות המשיח

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 12:03 27/02/2018

אין צורך בפיתוח זה כבר קיים פשוט להגדיר שתי הגדרות
אתה יכול בבקשה לפרט?
או שזה רק מול שרות הלקוחות?
עדיף בשירות הלקוחות, תפנה לשירות הלקחות של יומות המשיח או של מסר {תלוי עם מי אתם עובדים}
בהצלחה !
תוכל לפרט כאן?
זה פשוט דחוף לי

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

Re: פרוייקט שיתופי להזמנת פיתוחים בימות המשיח

שליחהעל ידי 011371 » 12:25 27/02/2018

8-)
אתה יכול בבקשה לפרט?
או שזה רק מול שרות הלקוחות?
עדיף בשירות הלקוחות, תפנה לשירות הלקחות של יומות המשיח או של מסר {תלוי עם מי אתם עובדים}
בהצלחה !
תוכל לפרט כאן?
זה פשוט דחוף לי
צריך לבקש משרות הלקוחות שיתנו לך מספר משני למערכת
ושיגדירו בקמפיין מסויים הגדרה של ivr פתוח

נשאר לך להגדיר לבד באמצעות הפניה לפי מספר מחויג ששיחות שמגיעות מהמספר המשני יועברו לשלוחה להגבלת זמן שיחה ומשם לאן שתרצה…

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: פרוייקט שיתופי להזמנת פיתוחים בימות המשיח

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 12:43 27/02/2018

א. אני לא צריך לשלוחה פנימית, זה היתה בקשה נוספת, מספיק לי למערכת של ימות, שיהיה הפניה בחינם...
ב. לעצם מה שכתבת, למה הפניה להגבלת זמן?

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

Re: פרוייקט שיתופי להזמנת פיתוחים בימות המשיח

שליחהעל ידי 011371 » 13:04 27/02/2018

א. אני לא צריך לשלוחה פנימית, זה היתה בקשה נוספת, מספיק לי למערכת של ימות, שיהיה הפניה בחינם...
ב. לעצם מה שכתבת, למה הפניה להגבלת זמן?
זה לשיקולך האישי
אבל הרעיון ברור, כי ברגע שאתה מפעיל קמפיין של ivr פתוח, מקבל השיחה יכול לשוטט במערכת שעה ארוכה על חשבון היחידות שלך…

ivr פתוח זו הגדרה שמקבל השיחה מוצא את עצמו נכנס למערכת כאילו הוא חייג אל המערכת

עשיתי כזה דבר עכשיו ללקוח שיש לו קליניקה ורצה לשלוח תזכורת לכל המטופלים על שעת ותאריך התור שלהם, הלקוחות שמקבלים את השיחה מועברים בעצם לשלוחת השמעת נתונים והודעות אישייות וכו'

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: פרוייקט שיתופי להזמנת פיתוחים בימות המשיח

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 13:23 27/02/2018

א. אני לא צריך לשלוחה פנימית, זה היתה בקשה נוספת, מספיק לי למערכת של ימות, שיהיה הפניה בחינם...
ב. לעצם מה שכתבת, למה הפניה להגבלת זמן?
זה לשיקולך האישי
אבל הרעיון ברור, כי ברגע שאתה מפעיל קמפיין של ivr פתוח, מקבל השיחה יכול לשוטט במערכת שעה ארוכה על חשבון היחידות שלך…

ivr פתוח זו הגדרה שמקבל השיחה מוצא את עצמו נכנס למערכת כאילו הוא חייג אל המערכת

עשיתי כזה דבר עכשיו ללקוח שיש לו קליניקה ורצה לשלוח תזכורת לכל המטופלים על שעת ותאריך התור שלהם, הלקוחות שמקבלים את השיחה מועברים בעצם לשלוחת השמעת נתונים והודעות אישייות וכו'
הבנתי את העיון, תודה
IVR פתוח זה רק בתור חזרה למערכת ממנה בוצע הקמפיין?
או שאני יוכל להגדיר IVR על מערכת אחרת
כמו"כ מה הרעיון בIVR פתוח שבעצם ההודעה שהוא שומע זה הודע קמפיין רגילה עם הפניה לIVR בשלוחה 1 וזה חינם , או שכאילו המערכת חייגה אליו ולכן בעצם זה חינם?

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

Re: פרוייקט שיתופי להזמנת פיתוחים בימות המשיח

שליחהעל ידי 011371 » 13:32 27/02/2018

כאילו המערכת חייגה אליו בלי הודעת קמפיין

לכן כדאי לעשות כמו שאמרתי הפניה לשלוחה פנימית וכו' כך אתה יכול לבנות לו הודעות מותאמות אישית וכו' ולנהל את כל מהלך העניינים שיקרה איתו תפריטים וכו או API הכל כרצונך

שים לב זה לא חינם!
זה רק לא כפל חיובים (גם על עצם הקמפיין וגם על ההפניה)
אלא אתה משלם רק על הקמפיין מינימום יחידה ומקסימום לפי הזמן שהלקוח שהה במערכת בפועל…

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: פרוייקט שיתופי להזמנת פיתוחים בימות המשיח

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 17:10 27/02/2018

הבנתי, תודה רבה


חזור אל “חדש במערכת”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 25 אורחים