מיקומך בתור הוא...

0795020314
הודעות: 297
הצטרף: 14:03 02/08/2016

Re: מיקומך בתור הוא... תוספת יצירתית

שליחהעל ידי 0795020314 » 21:13 02/01/2018

:D :D :D
תוספת יצירתית-מיקומך בתור מדומה

תוכל להשתיל במוזיקה שאתה חותך פעם בחצי דקה הודעה מזויפת של "מיקומך בתור הוא" שמתקדם מפעם לפעם ונותנת אשליה של כאילו תור... :D :) :lol:

רק תדאג לעשות מוזיקה מספיק ארוכה שלא יחזור פתאום לסוף התור…
לא הבנתי, המתקשר ישמע שהוא 12 בתור ופתאום נציג יענה לו??? [כי בעצם אין אף אחד לפניו]

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

Re: מיקומך בתור הוא... תוספת יצירתית

שליחהעל ידי 011371 » 21:50 02/01/2018

:D :D :D
תוספת יצירתית-מיקומך בתור מדומה

תוכל להשתיל במוזיקה שאתה חותך פעם בחצי דקה הודעה מזויפת של "מיקומך בתור הוא" שמתקדם מפעם לפעם ונותנת אשליה של כאילו תור... :D :) :lol:

רק תדאג לעשות מוזיקה מספיק ארוכה שלא יחזור פתאום לסוף התור…
לא הבנתי, המתקשר ישמע שהוא 12 בתור ופתאום נציג יענה לו??? [כי בעצם אין אף אחד לפניו]
כמו שכבר הוסבר בשרשור שאם עושים לפי ההגדרות שמוצעות כאן
במקרה שיש רק משתמש אחד הוא יועבר ישר לשיחה ולא ישמע כלל את המוזיקה וההודעות שהגדרנו
לגבי המשתמש השני והלאה אפשר לשחק שבהתחלה יגיד "מספרך 19 זמן המתנה ממוצע 5 דקות" ואחרי חצי דקה יגיד "מספרך 15" ואחרי עוד חצי דקה "מספרך 9" ואחרי זה 7 ואז להתחיל לרדת אחד אחד, וב 2 אפשר לחזור על זה עוד פעמיים
ו"הנך ראשון בתור" יחזור שוב ושוב ולאחר 3 דקות אפשר להוסיף הודעת התנצלות "עקב העומס הרב זמן המענה ארוך מהרגיל".. וכו'

זה גם עושה רושם שיש לכם הרבה לקוחות , גם שההתקדמות מהירה, וגם אם זה ארך זמן רב כללתם הודעת התנצלות. :D
נערך לאחרונה על ידי 011371 ב 21:52 02/01/2018, נערך פעם 1 בסך הכל.

BY6199
הודעות: 1635
הצטרף: 13:11 08/01/2017

Re: מיקומך בתור הוא... תוספת יצירתית

שליחהעל ידי BY6199 » 21:52 02/01/2018

:D :D :D
תוספת יצירתית-מיקומך בתור מדומה

תוכל להשתיל במוזיקה שאתה חותך פעם בחצי דקה הודעה מזויפת של "מיקומך בתור הוא" שמתקדם מפעם לפעם ונותנת אשליה של כאילו תור... :D :) :lol:

רק תדאג לעשות מוזיקה מספיק ארוכה שלא יחזור פתאום לסוף התור…
לא הבנתי, המתקשר ישמע שהוא 12 בתור ופתאום נציג יענה לו??? [כי בעצם אין אף אחד לפניו]
כמו שכבר הוסבר בשרשור שאם עושים לפי ההגדרות שמוצעות כאן
במקרה שיש רק משתמש אחד הוא יועבר ישר לשיחה ולא ישמע כלל את המוזיקה וההודעות שהגדרנו
לגבי המשתמש השני והלאה אפשר לשחק שבהתחלה יגיד "מספרך 19 זמן המתנה ממוצע 5 דקות" ואחרי חצי דקה יגיד "מספרך 15" ואחרי עוד חצי דקה "מספרך 9" ואחרי זה 7 ואז להתחיל לרדת אחד אחד, וב 2 אפשר לחזור על זה עוד פעמיים
ו"הנך ראשון בתור" יחזור שוב ושוב ולאחר 3 דקות אפשר להוסיף הודעת התנצלות "עקב העומס הרב זמן המענה ארוך מהרגיל".. וכו'

זה גם עושה רושם שיש לכם הרבה לקוחות , גם שההתקדמות מהירה, וגם אם זה ארך זמן רב כללתם הודעת התנצלות. :D
תקוותי שחיוג לכל מוקד שירות לא מפעיל שטיקים מסוג זה אלא נותן מידע אמיתי

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 22:19 02/01/2018

לדעתי יותר חמור עצם העניין שבמערכות המשוכללות האלה אין אופציה קיימת כזו

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי אאד » 22:49 02/01/2018

אני באמת לא מבין למה ימות לא מגיבים כאן כלום
זה משהו מאוד מאוד קריטי
אולי הם מכינים הפתעה :) :idea:
לא יודע :?:

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי 011371 » 23:01 02/01/2018

לדעתי יותר חמור עצם העניין שבמערכות המשוכללות האלה אין אופציה קיימת כזו
אני באמת לא מבין למה ימות לא מגיבים כאן כלום
זה משהו מאוד מאוד קריטי
אולי הם מכינים הפתעה :) :idea:
לא יודע :?:
יש ויש, הדבר האמיתי זה: "מערכת לניתוב לפי תור"
זה 500 ₪ + מע"מ בשירות הלקוחות

השאלה רק מה הסיפור של זה שזה כזה יקר?
וכמה פרייארים משלמים ולא מסתפקים במה שיש בחינם…
ועוד שאלה איך המנהל "כותב מוסמך" לא שמע על זה עד היום?

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי אאד » 23:05 02/01/2018

לדעתי יותר חמור עצם העניין שבמערכות המשוכללות האלה אין אופציה קיימת כזו
אני באמת לא מבין למה ימות לא מגיבים כאן כלום
זה משהו מאוד מאוד קריטי
אולי הם מכינים הפתעה :) :idea:
לא יודע :?:
יש ויש, הדבר האמיתי זה: "מערכת לניתוב לפי תור"
זה 500 ₪ + מע"מ בשירות הלקוחות

השאלה רק מה הסיפור של זה שזה כזה יקר?
וכמה פרייארים משלמים ולא מסתפקים במה שיש בחינם
מאוד קשה עם מה שיש כרגע בחינם

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי אאד » 23:15 02/01/2018

לדעתי יותר חמור עצם העניין שבמערכות המשוכללות האלה אין אופציה קיימת כזו
אני באמת לא מבין למה ימות לא מגיבים כאן כלום
זה משהו מאוד מאוד קריטי
אולי הם מכינים הפתעה :) :idea:
לא יודע :?:
ועוד שאלה איך המנהל "כותב מוסמך" לא שמע על זה עד היום?
המנהלים כבר מזמן לא מנהלים הפורום כבר לא כ"כ בשליטה קפדנית כפי שהייתה בעבר
[חוץ מזה שניהל כאן לאחרונה את כל הזבל - רוב תודות]

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי אאד » 23:17 02/01/2018

לדעתי יותר חמור עצם העניין שבמערכות המשוכללות האלה אין אופציה קיימת כזו
אני באמת לא מבין למה ימות לא מגיבים כאן כלום
זה משהו מאוד מאוד קריטי
אולי הם מכינים הפתעה :) :idea:
לא יודע :?:
יש ויש, הדבר האמיתי זה: "מערכת לניתוב לפי תור"
זה 500 ₪ + מע"מ בשירות הלקוחות
השאלה רק מה הסיפור של זה שזה כזה יקר?
אני שאלתי אותם כמה פעמים אם יש משהו אפילו בתשלום ולא קיבלתי מענה

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 23:31 02/01/2018

אני מקווה שאני לא מגלה סוד, או מברך רעהו בקול,
מסתמא יש כאלה שיודעים על זה בלעדי, וגם לי אמרו את זה בלי פריווילגיה, ובעצם כתבו על זה למעלה.
יש מערכת תור.
אולי כיום לא מפעילים כזה דבר, אבל בעבר עשו לי מערכת חדשה [בלי הגדרות מתקדמות] נתתי להם מספרים והם סידרו את זה
זה מעביר אחד אחרי השני, בלי לנדנד לאף אחר, אם אחד תפוס/מנותק/מכובה/תא קולי/לא עונה/ זה ממשיך לשני, וכל הזמן יש מנגינה בהמתנה, גם אם כולם תפוסים.
בקיצור תור אמיתי...
חבר שלא פותחים את זה לציבור
זה פיתוח קיים, אין לי מושג אם זה הגדרות סודיות או משהו.
מסתמא בשירות לקוחות מבצעים כזה דבר.
כל זה לגבי תור, לא לגבי מיקומך בתור...
שזה כבר הציעו למעלה לשלם...


חזור אל “שאלות משתמשים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 6 אורחים