למה זה עדיין לא עובד?
שיחתכם מועברת אנא המתינו...
מיקומכם בתור הוא...
וכן השמעת כל מיני מאמרים בשעת ההמתנה למענה
מיקומך בתור הוא...
Re: מיקומך בתור הוא...
לזה קוראים מערכת תור ניתן להגדיר בשרות לקוחות.למה זה עדיין לא עובד?
שיחתכם מועברת אנא המתינו...
מיקומכם בתור הוא...
וכן השמעת כל מיני מאמרים בשעת ההמתנה למענה
השמעת כל מיני מאמרים קוראים לזה מוזיקה בהמתנה, המוזיקה יכולה להיות כל קובץ שמע שיוגדר באמצעות שירות הלקוחות
Re: מיקומך בתור הוא...
הגדרתי את כל מה שאמרו לי בשירות לקוחות - וזה לא מודיע "מיקומך בתור הוא..."לזה קוראים מערכת תור ניתן להגדיר בשרות לקוחות.למה זה עדיין לא עובד?
שיחתכם מועברת אנא המתינו...
מיקומכם בתור הוא...
וכן השמעת כל מיני מאמרים בשעת ההמתנה למענה
השמעת כל מיני מאמרים קוראים לזה מוזיקה בהמתנה, המוזיקה יכולה להיות כל קובץ שמע שיוגדר באמצעות שירות הלקוחות
ולא רק זה אלא שזה מנדנק למוקד באמצע שיחה וההוא שמעבר לקו לא יודע שהוא מפריע לשיחה כי הוא רק שומע מנגינה עריבה
Re: מיקומך בתור הוא...
אז כנראה שיש משהו שחסר בהגדרות שלך תבקש בשירות לקוחות תור ותגיד להם מה הבעייה כרגע במידה וישהגדרתי את כל מה שאמרו לי בשירות לקוחות - וזה לא מודיע "מיקומך בתור הוא..."לזה קוראים מערכת תור ניתן להגדיר בשרות לקוחות.למה זה עדיין לא עובד?
שיחתכם מועברת אנא המתינו...
מיקומכם בתור הוא...
וכן השמעת כל מיני מאמרים בשעת ההמתנה למענה
השמעת כל מיני מאמרים קוראים לזה מוזיקה בהמתנה, המוזיקה יכולה להיות כל קובץ שמע שיוגדר באמצעות שירות הלקוחות
ולא רק זה אלא שזה מנדנק למוקד באמצע שיחה וההוא שמעבר לקו לא יודע שהוא מפריע לשיחה כי הוא רק שומע מנגינה עריבה
Re: מיקומך בתור הוא...
ביקשתי מהם ונתנו לי את ההגדרות וזה לא עובד ואפילו הצעתי להם לשלם [במידה וצריך עדיין פיתוח או משהו כזה]אז כנראה שיש משהו שחסר בהגדרות שלך תבקש בשירות לקוחות תור ותגיד להם מה הבעייה כרגע במידה וישהגדרתי את כל מה שאמרו לי בשירות לקוחות - וזה לא מודיע "מיקומך בתור הוא..."
לזה קוראים מערכת תור ניתן להגדיר בשרות לקוחות.
השמעת כל מיני מאמרים קוראים לזה מוזיקה בהמתנה, המוזיקה יכולה להיות כל קובץ שמע שיוגדר באמצעות שירות הלקוחות
ולא רק זה אלא שזה מנדנק למוקד באמצע שיחה וההוא שמעבר לקו לא יודע שהוא מפריע לשיחה כי הוא רק שומע מנגינה עריבה
אתה ניסית והלך לך?
Re: מיקומך בתור הוא...
לא משתמש בפונקצייה השירות לקוחות משתמש בזה כשמחייגיםביקשתי מהם ונתנו לי את ההגדרות וזה לא עובד ואפילו הצעתי להם לשלם [במידה וצריך עדיין פיתוח או משהו כזה]אז כנראה שיש משהו שחסר בהגדרות שלך תבקש בשירות לקוחות תור ותגיד להם מה הבעייה כרגע במידה וישהגדרתי את כל מה שאמרו לי בשירות לקוחות - וזה לא מודיע "מיקומך בתור הוא..."
ולא רק זה אלא שזה מנדנק למוקד באמצע שיחה וההוא שמעבר לקו לא יודע שהוא מפריע לשיחה כי הוא רק שומע מנגינה עריבה
אתה ניסית והלך לך?
Re: מיקומך בתור הוא...
ושם זה באמת לא כ"כ מסודר - כל פעם אומר מיקום אחר בתור (ולפעמים באנגלית)לא משתמש בפונקצייה השירות לקוחות משתמש בזה כשמחייגיםביקשתי מהם ונתנו לי את ההגדרות וזה לא עובד ואפילו הצעתי להם לשלם [במידה וצריך עדיין פיתוח או משהו כזה]אז כנראה שיש משהו שחסר בהגדרות שלך תבקש בשירות לקוחות תור ותגיד להם מה הבעייה כרגע במידה ויש
אתה ניסית והלך לך?
Re: מיקומך בתור הוא...
אני חייב את זה דחוף!!!!!!!!
הלקוחות לא יודעים שהם עושים נודניק ולא מבינים למה לא עונים
ממתין לתגובת ימות
הלקוחות לא יודעים שהם עושים נודניק ולא מבינים למה לא עונים
ממתין לתגובת ימות
נערך לאחרונה על ידי אאד ב 13:21 31/12/2017, נערך 2 פעמים בסך הכל.
Re: מיקומך בתור הוא...
זמנית, תוכל לדחות את השיחה אם אין תא קולי זה יחזור שלב אחורה את שלוחת החיוג תגדיר שלוחה פנימית ובאמצע תגדיר הודעה קולית וכדומה תשאיר שם הוגעה נציגנו עסוקים בפניות קודמות וכו.אני חייב את זה דחוף!!!!!!!!
הלקוחות לא יודעים שהם עושים נודניק ולא מבינים למה לא עונים
ממתין לתגובת ימות
Re: מיקומך בתור הוא...
עכשיו אני שם לב - יש עוד בעיהזמנית, תוכל לדחות את השיחה אם אין תא קולי זה יחזור שלב אחורה את שלוחת החיוג תגדיר שלוחה פנימית ובאמצע תגדיר הודעה קולית וכדומה תשאיר שם הוגעה נציגנו עסוקים בפניות קודמות וכו.אני חייב את זה דחוף!!!!!!!!
הלקוחות לא יודעים שהם עושים נודניק ולא מבינים למה לא עונים
ממתין לתגובת ימות
אם יש שתי לקוחות ממתינים למענה - אז כל מי שנכנס - נפלט אוטומטי ללא שום הודעה,
זה הורס לי את השירות לקוחות שלי
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 13 אורחים