מיקומך בתור הוא...

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי אאד » 15:23 24/12/2017

למה זה עדיין לא עובד?
שיחתכם מועברת אנא המתינו...
מיקומכם בתור הוא...
וכן השמעת כל מיני מאמרים בשעת ההמתנה למענה

BY6199
הודעות: 1635
הצטרף: 13:11 08/01/2017

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי BY6199 » 15:28 24/12/2017

למה זה עדיין לא עובד?
שיחתכם מועברת אנא המתינו...
מיקומכם בתור הוא...
וכן השמעת כל מיני מאמרים בשעת ההמתנה למענה
לזה קוראים מערכת תור ניתן להגדיר בשרות לקוחות.
השמעת כל מיני מאמרים קוראים לזה מוזיקה בהמתנה, המוזיקה יכולה להיות כל קובץ שמע שיוגדר באמצעות שירות הלקוחות

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי אאד » 15:30 24/12/2017

למה זה עדיין לא עובד?
שיחתכם מועברת אנא המתינו...
מיקומכם בתור הוא...
וכן השמעת כל מיני מאמרים בשעת ההמתנה למענה
לזה קוראים מערכת תור ניתן להגדיר בשרות לקוחות.
השמעת כל מיני מאמרים קוראים לזה מוזיקה בהמתנה, המוזיקה יכולה להיות כל קובץ שמע שיוגדר באמצעות שירות הלקוחות
הגדרתי את כל מה שאמרו לי בשירות לקוחות - וזה לא מודיע "מיקומך בתור הוא..."
ולא רק זה אלא שזה מנדנק למוקד באמצע שיחה וההוא שמעבר לקו לא יודע שהוא מפריע לשיחה כי הוא רק שומע מנגינה עריבה

BY6199
הודעות: 1635
הצטרף: 13:11 08/01/2017

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי BY6199 » 15:40 24/12/2017

למה זה עדיין לא עובד?
שיחתכם מועברת אנא המתינו...
מיקומכם בתור הוא...
וכן השמעת כל מיני מאמרים בשעת ההמתנה למענה
לזה קוראים מערכת תור ניתן להגדיר בשרות לקוחות.
השמעת כל מיני מאמרים קוראים לזה מוזיקה בהמתנה, המוזיקה יכולה להיות כל קובץ שמע שיוגדר באמצעות שירות הלקוחות
הגדרתי את כל מה שאמרו לי בשירות לקוחות - וזה לא מודיע "מיקומך בתור הוא..."
ולא רק זה אלא שזה מנדנק למוקד באמצע שיחה וההוא שמעבר לקו לא יודע שהוא מפריע לשיחה כי הוא רק שומע מנגינה עריבה
אז כנראה שיש משהו שחסר בהגדרות שלך תבקש בשירות לקוחות תור ותגיד להם מה הבעייה כרגע במידה ויש

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי אאד » 15:38 25/12/2017


לזה קוראים מערכת תור ניתן להגדיר בשרות לקוחות.
השמעת כל מיני מאמרים קוראים לזה מוזיקה בהמתנה, המוזיקה יכולה להיות כל קובץ שמע שיוגדר באמצעות שירות הלקוחות
הגדרתי את כל מה שאמרו לי בשירות לקוחות - וזה לא מודיע "מיקומך בתור הוא..."
ולא רק זה אלא שזה מנדנק למוקד באמצע שיחה וההוא שמעבר לקו לא יודע שהוא מפריע לשיחה כי הוא רק שומע מנגינה עריבה
אז כנראה שיש משהו שחסר בהגדרות שלך תבקש בשירות לקוחות תור ותגיד להם מה הבעייה כרגע במידה ויש
ביקשתי מהם ונתנו לי את ההגדרות וזה לא עובד ואפילו הצעתי להם לשלם [במידה וצריך עדיין פיתוח או משהו כזה]
אתה ניסית והלך לך?

BY6199
הודעות: 1635
הצטרף: 13:11 08/01/2017

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי BY6199 » 17:36 25/12/2017

הגדרתי את כל מה שאמרו לי בשירות לקוחות - וזה לא מודיע "מיקומך בתור הוא..."
ולא רק זה אלא שזה מנדנק למוקד באמצע שיחה וההוא שמעבר לקו לא יודע שהוא מפריע לשיחה כי הוא רק שומע מנגינה עריבה
אז כנראה שיש משהו שחסר בהגדרות שלך תבקש בשירות לקוחות תור ותגיד להם מה הבעייה כרגע במידה ויש
ביקשתי מהם ונתנו לי את ההגדרות וזה לא עובד ואפילו הצעתי להם לשלם [במידה וצריך עדיין פיתוח או משהו כזה]
אתה ניסית והלך לך?
לא משתמש בפונקצייה השירות לקוחות משתמש בזה כשמחייגים

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי אאד » 17:43 25/12/2017

אז כנראה שיש משהו שחסר בהגדרות שלך תבקש בשירות לקוחות תור ותגיד להם מה הבעייה כרגע במידה ויש
ביקשתי מהם ונתנו לי את ההגדרות וזה לא עובד ואפילו הצעתי להם לשלם [במידה וצריך עדיין פיתוח או משהו כזה]
אתה ניסית והלך לך?
לא משתמש בפונקצייה השירות לקוחות משתמש בזה כשמחייגים
ושם זה באמת לא כ"כ מסודר - כל פעם אומר מיקום אחר בתור (ולפעמים באנגלית)

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי אאד » 15:26 26/12/2017

אני חייב את זה דחוף!!!!!!!! :idea:
הלקוחות לא יודעים שהם עושים נודניק ולא מבינים למה לא עונים
ממתין לתגובת ימות
נערך לאחרונה על ידי אאד ב 13:21 31/12/2017, נערך 2 פעמים בסך הכל.

BY6199
הודעות: 1635
הצטרף: 13:11 08/01/2017

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי BY6199 » 19:01 26/12/2017

אני חייב את זה דחוף!!!!!!!! :idea:
הלקוחות לא יודעים שהם עושים נודניק ולא מבינים למה לא עונים
ממתין לתגובת ימות
זמנית, תוכל לדחות את השיחה אם אין תא קולי זה יחזור שלב אחורה את שלוחת החיוג תגדיר שלוחה פנימית ובאמצע תגדיר הודעה קולית וכדומה תשאיר שם הוגעה נציגנו עסוקים בפניות קודמות וכו.

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי אאד » 13:17 31/12/2017

אני חייב את זה דחוף!!!!!!!! :idea:
הלקוחות לא יודעים שהם עושים נודניק ולא מבינים למה לא עונים
ממתין לתגובת ימות
זמנית, תוכל לדחות את השיחה אם אין תא קולי זה יחזור שלב אחורה את שלוחת החיוג תגדיר שלוחה פנימית ובאמצע תגדיר הודעה קולית וכדומה תשאיר שם הוגעה נציגנו עסוקים בפניות קודמות וכו.
עכשיו אני שם לב - יש עוד בעיה
אם יש שתי לקוחות ממתינים למענה - אז כל מי שנכנס - נפלט אוטומטי ללא שום הודעה,
זה הורס לי את השירות לקוחות שלי


חזור אל “שאלות משתמשים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 41 אורחים