בהגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
בהגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
כלומר אם יש לי כמה מספרים למערכת אני יכול להגדיר שמי שמחייג ל0773137770 יגיע לשלוחה 1 ומי שמחייג ל0773137777 יגיע לשלוחה 2 ? אני מדבר על מספר המחוייג ולא המחייג.
-
- הודעות: 980
- הצטרף: 16:42 28/04/2016
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
חשוב לציין לאחר בדיקה שלי (או שזה בעצם באג) לפי המספר המחוייג כלומר אם חייג ל1234 ילך ל 4567 מדובר רק על שיחות שמגיעות ממספרי משנה של המערכת אותם רואים בהגדרות הקמפיין. שיחות שמגיעות ממערכות אחרות, ואע"פ שכתוב בשיחות נכנסות 'מועבר ממספר...' המערכת לא תחשב זאת.
האם ככה זה אמור להיות?
האם ככה זה אמור להיות?
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
עשיתי ככה
ובDid_Go_To.ini רשמתי 0773137770=/6 ולא עבד לי
למה?
או שפשוט לא הבנתי נכון את כל ההגדרה החדשה?
קוד: בחירת הכל
type=routing_yemot
routing_yemot_number=0773137770
check_did_and_go_to_folder=yes
למה?
או שפשוט לא הבנתי נכון את כל ההגדרה החדשה?
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
האם יש אפשרות להגדיר שבכתובת השלוחה הפנימית הוא יכנס עם הסיסמא?
אני מעוניין לעשות שכל מי שמתקשר למשל ל- 0771234567 יופנה אוטומטי לשלוחת הניהול, יוגדר כמנהל ויעבור לשלוחה מסוימת כמנהל.
משהו כזה:
יש איזושהי אופציה כזו?
אני מעוניין לעשות שכל מי שמתקשר למשל ל- 0771234567 יופנה אוטומטי לשלוחת הניהול, יוגדר כמנהל ויעבור לשלוחה מסוימת כמנהל.
משהו כזה:
קוד: בחירת הכל
0771234567=/0p1234#p#p/1
-
- הנהלה ראשית
- הודעות: 1529
- הצטרף: 17:03 14/03/2016
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
לא הבנת את ההגדרהעשיתי ככהובDid_Go_To.ini רשמתי 0773137770=/6 ולא עבד ליקוד: בחירת הכל
type=routing_yemot
routing_yemot_number=0773137770
check_did_and_go_to_folder=yes
למה?
או שפשוט לא הבנתי נכון את כל ההגדרה החדשה?
תוכל לעשות לכל מי שמחייג למערכת שלך, שיכנס מייד לשלוחה מסויימת במערכת שלך.
-
- הנהלה ראשית
- הודעות: 1529
- הצטרף: 17:03 14/03/2016
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
לא, אבל תוכל להגדיר שלוחה נסתרת מסויימת ככניסה לניהול ללא סיסמה, ולשלוח לשם.האם יש אפשרות להגדיר שבכתובת השלוחה הפנימית הוא יכנס עם הסיסמא?
אני מעוניין לעשות שכל מי שמתקשר למשל ל- 0771234567 יופנה אוטומטי לשלוחת הניהול, יוגדר כמנהל ויעבור לשלוחה מסוימת כמנהל.
משהו כזה:
יש איזושהי אופציה כזו?קוד: בחירת הכל
0771234567=/0p1234#p#p/1
-
- הודעות: 980
- הצטרף: 16:42 28/04/2016
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
חשוב לציין לאחר בדיקה שלי (או שזה בעצם באג) לפי המספר המחוייג כלומר אם חייג ל1234 ילך ל 4567 מדובר רק על שיחות שמגיעות ממספרי משנה של המערכת אותם רואים בהגדרות הקמפיין. שיחות שמגיעות ממערכות אחרות, ואע"פ שכתוב בשיחות נכנסות 'מועבר ממספר...' המערכת לא תחשב זאת.
האם ככה זה אמור להיות?
-
- הנהלה ראשית
- הודעות: 1529
- הצטרף: 17:03 14/03/2016
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
לא הצלחתי להבין את הבאג.חשוב לציין לאחר בדיקה שלי (או שזה בעצם באג) לפי המספר המחוייג כלומר אם חייג ל1234 ילך ל 4567 מדובר רק על שיחות שמגיעות ממספרי משנה של המערכת אותם רואים בהגדרות הקמפיין. שיחות שמגיעות ממערכות אחרות, ואע"פ שכתוב בשיחות נכנסות 'מועבר ממספר...' המערכת לא תחשב זאת.
האם ככה זה אמור להיות?
שלח הסבר מפורט ומדויק של התקלה.
-
- הודעות: 980
- הצטרף: 16:42 28/04/2016
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
לפי בדיקה שלי, נגיד וחייגתי בחיוג ישיר לאחד ממספרי המשנה של המערכת לדוגמא 0799123456 או בהעברה פנימית למספר הנ"ל, אז ההגדרות פועלות אך ורק לגבי מספר משני של המערכת!!! ואם נגיד אני רוצה להגדיר שאם בהעברה פנימית שמגיע לדוגמא ממרכז הסיפורים,אז לא עובדת ההגדרה שאגדיר ששיחות שמגיעות ממרכז הסיפורים ילכו לשלוחה מסויימת, וזה שייך אך ורק בחיוג לאחד ממספרי המשנה הנצפים בהגדרות בקמפיין ומה שאנחנו הבנו שזה כל שיחה שמגיעה ממערכת אחרת. האם טעינו או שזה באג.לא הצלחתי להבין את הבאג.חשוב לציין לאחר בדיקה שלי (או שזה בעצם באג) לפי המספר המחוייג כלומר אם חייג ל1234 ילך ל 4567 מדובר רק על שיחות שמגיעות ממספרי משנה של המערכת אותם רואים בהגדרות הקמפיין. שיחות שמגיעות ממערכות אחרות, ואע"פ שכתוב בשיחות נכנסות 'מועבר ממספר...' המערכת לא תחשב זאת.
האם ככה זה אמור להיות?
שלח הסבר מפורט ומדויק של התקלה.
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
את ההגדרות:
צריך להכניס בכל שלוחה בדרך, כלומר אם מוגדר:
צריך להכניס את ההגדרה גם בשלוחה המרכזית וגם בשלוחה 1 וגם בשלוחה /1/2?
איך אני מגדיר שלאחר שהוא נכנס לשלוחת הניהול הוא יעבור לניהול שלוחה מסויימת?
קוד: בחירת הכל
check_did_and_go_to_folder=yes
did_and_phone_check=yes
קוד: בחירת הכל
0501234567-0773137770=/1/2
ואיך הלאה?לא, אבל תוכל להגדיר שלוחה נסתרת מסויימת ככניסה לניהול ללא סיסמה, ולשלוח לשם.האם יש אפשרות להגדיר שבכתובת השלוחה הפנימית הוא יכנס עם הסיסמא?
אני מעוניין לעשות שכל מי שמתקשר למשל ל- 0771234567 יופנה אוטומטי לשלוחת הניהול, יוגדר כמנהל ויעבור לשלוחה מסוימת כמנהל.
משהו כזה:
יש איזושהי אופציה כזו?קוד: בחירת הכל
0771234567=/0p1234#p#p/1
איך אני מגדיר שלאחר שהוא נכנס לשלוחת הניהול הוא יעבור לניהול שלוחה מסויימת?
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 16 אורחים