בהגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

BY6199
הודעות: 1635
הצטרף: 13:11 08/01/2017

בהגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

שליחהעל ידי BY6199 » 12:58 30/06/2017

כלומר אם יש לי כמה מספרים למערכת אני יכול להגדיר שמי שמחייג ל0773137770 יגיע לשלוחה 1 ומי שמחייג ל0773137777 יגיע לשלוחה 2 ? אני מדבר על מספר המחוייג ולא המחייג.

מנחם מענדל מענדי
הודעות: 980
הצטרף: 16:42 28/04/2016

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

שליחהעל ידי מנחם מענדל מענדי » 13:21 30/06/2017

חשוב לציין לאחר בדיקה שלי (או שזה בעצם באג) לפי המספר המחוייג כלומר אם חייג ל1234 ילך ל 4567 מדובר רק על שיחות שמגיעות ממספרי משנה של המערכת אותם רואים בהגדרות הקמפיין. שיחות שמגיעות ממערכות אחרות, ואע"פ שכתוב בשיחות נכנסות 'מועבר ממספר...' המערכת לא תחשב זאת.

האם ככה זה אמור להיות?

שמוליק770
הודעות: 186
הצטרף: 11:03 17/04/2016

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

שליחהעל ידי שמוליק770 » 13:45 30/06/2017

עשיתי ככה

קוד: בחירת הכל

type=routing_yemot
routing_yemot_number=0773137770
check_did_and_go_to_folder=yes
ובDid_Go_To.ini רשמתי 0773137770=/6 ולא עבד לי
למה?

או שפשוט לא הבנתי נכון את כל ההגדרה החדשה?

יהודי
הודעות: 420
הצטרף: 11:41 19/05/2016
מיקום: ארה"ק

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

שליחהעל ידי יהודי » 10:04 02/07/2017

האם יש אפשרות להגדיר שבכתובת השלוחה הפנימית הוא יכנס עם הסיסמא?
אני מעוניין לעשות שכל מי שמתקשר למשל ל- 0771234567 יופנה אוטומטי לשלוחת הניהול, יוגדר כמנהל ויעבור לשלוחה מסוימת כמנהל.
משהו כזה:

קוד: בחירת הכל

0771234567=/0p1234#p#p/1
יש איזושהי אופציה כזו?

ימות המשיח
הנהלה ראשית
הודעות: 1529
הצטרף: 17:03 14/03/2016

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

שליחהעל ידי ימות המשיח » 12:04 02/07/2017

עשיתי ככה

קוד: בחירת הכל

type=routing_yemot
routing_yemot_number=0773137770
check_did_and_go_to_folder=yes
ובDid_Go_To.ini רשמתי 0773137770=/6 ולא עבד לי
למה?

או שפשוט לא הבנתי נכון את כל ההגדרה החדשה?
לא הבנת את ההגדרה
תוכל לעשות לכל מי שמחייג למערכת שלך, שיכנס מייד לשלוחה מסויימת במערכת שלך.

ימות המשיח
הנהלה ראשית
הודעות: 1529
הצטרף: 17:03 14/03/2016

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

שליחהעל ידי ימות המשיח » 12:06 02/07/2017

האם יש אפשרות להגדיר שבכתובת השלוחה הפנימית הוא יכנס עם הסיסמא?
אני מעוניין לעשות שכל מי שמתקשר למשל ל- 0771234567 יופנה אוטומטי לשלוחת הניהול, יוגדר כמנהל ויעבור לשלוחה מסוימת כמנהל.
משהו כזה:

קוד: בחירת הכל

0771234567=/0p1234#p#p/1
יש איזושהי אופציה כזו?
לא, אבל תוכל להגדיר שלוחה נסתרת מסויימת ככניסה לניהול ללא סיסמה, ולשלוח לשם.

מנחם מענדל מענדי
הודעות: 980
הצטרף: 16:42 28/04/2016

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

שליחהעל ידי מנחם מענדל מענדי » 12:15 02/07/2017

חשוב לציין לאחר בדיקה שלי (או שזה בעצם באג) לפי המספר המחוייג כלומר אם חייג ל1234 ילך ל 4567 מדובר רק על שיחות שמגיעות ממספרי משנה של המערכת אותם רואים בהגדרות הקמפיין. שיחות שמגיעות ממערכות אחרות, ואע"פ שכתוב בשיחות נכנסות 'מועבר ממספר...' המערכת לא תחשב זאת.

האם ככה זה אמור להיות?

ימות המשיח
הנהלה ראשית
הודעות: 1529
הצטרף: 17:03 14/03/2016

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

שליחהעל ידי ימות המשיח » 12:25 02/07/2017

חשוב לציין לאחר בדיקה שלי (או שזה בעצם באג) לפי המספר המחוייג כלומר אם חייג ל1234 ילך ל 4567 מדובר רק על שיחות שמגיעות ממספרי משנה של המערכת אותם רואים בהגדרות הקמפיין. שיחות שמגיעות ממערכות אחרות, ואע"פ שכתוב בשיחות נכנסות 'מועבר ממספר...' המערכת לא תחשב זאת.

האם ככה זה אמור להיות?
לא הצלחתי להבין את הבאג.
שלח הסבר מפורט ומדויק של התקלה.

מנחם מענדל מענדי
הודעות: 980
הצטרף: 16:42 28/04/2016

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

שליחהעל ידי מנחם מענדל מענדי » 12:38 02/07/2017

חשוב לציין לאחר בדיקה שלי (או שזה בעצם באג) לפי המספר המחוייג כלומר אם חייג ל1234 ילך ל 4567 מדובר רק על שיחות שמגיעות ממספרי משנה של המערכת אותם רואים בהגדרות הקמפיין. שיחות שמגיעות ממערכות אחרות, ואע"פ שכתוב בשיחות נכנסות 'מועבר ממספר...' המערכת לא תחשב זאת.

האם ככה זה אמור להיות?
לא הצלחתי להבין את הבאג.
שלח הסבר מפורט ומדויק של התקלה.
לפי בדיקה שלי, נגיד וחייגתי בחיוג ישיר לאחד ממספרי המשנה של המערכת לדוגמא 0799123456 או בהעברה פנימית למספר הנ"ל, אז ההגדרות פועלות אך ורק לגבי מספר משני של המערכת!!! ואם נגיד אני רוצה להגדיר שאם בהעברה פנימית שמגיע לדוגמא ממרכז הסיפורים,אז לא עובדת ההגדרה שאגדיר ששיחות שמגיעות ממרכז הסיפורים ילכו לשלוחה מסויימת, וזה שייך אך ורק בחיוג לאחד ממספרי המשנה הנצפים בהגדרות בקמפיין ומה שאנחנו הבנו שזה כל שיחה שמגיעה ממערכת אחרת. האם טעינו או שזה באג.
Capture.JPG
Capture.JPG (12.32 KiB) נצפה 4300 פעמים

יהודי
הודעות: 420
הצטרף: 11:41 19/05/2016
מיקום: ארה"ק

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

שליחהעל ידי יהודי » 14:41 02/07/2017

את ההגדרות:

קוד: בחירת הכל

check_did_and_go_to_folder=yes
did_and_phone_check=yes
צריך להכניס בכל שלוחה בדרך, כלומר אם מוגדר:

קוד: בחירת הכל

0501234567-0773137770=/1/2
צריך להכניס את ההגדרה גם בשלוחה המרכזית וגם בשלוחה 1 וגם בשלוחה /1/2?
האם יש אפשרות להגדיר שבכתובת השלוחה הפנימית הוא יכנס עם הסיסמא?
אני מעוניין לעשות שכל מי שמתקשר למשל ל- 0771234567 יופנה אוטומטי לשלוחת הניהול, יוגדר כמנהל ויעבור לשלוחה מסוימת כמנהל.
משהו כזה:

קוד: בחירת הכל

0771234567=/0p1234#p#p/1
יש איזושהי אופציה כזו?
לא, אבל תוכל להגדיר שלוחה נסתרת מסויימת ככניסה לניהול ללא סיסמה, ולשלוח לשם.
ואיך הלאה?
איך אני מגדיר שלאחר שהוא נכנס לשלוחת הניהול הוא יעבור לניהול שלוחה מסויימת?


חזור אל “שאלות משתמשים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] | 20 אורחים