שליחת הודעה קולית עם אפשרויות הקשה
-
- הודעות: 2
- הצטרף: 21:22 20/04/2020
שליחת הודעה קולית עם אפשרויות הקשה
האם ואיך ניתן לשלוח הודעה קולית דרך המערכת עם האפשרויות הקשה לכמה אפשרויות ולקבל דו"ח מפורט מה ענה כל אחד מרשימת התפוצה שצורפה?
Re: שליחת הודעה קולית עם אפשרויות הקשה
בדרך הקלה להדיר את הקמפין רק להודעה שיחזרו למערכת
ובמערכת שלוחת קבלת הקלטות ונתונים
בדרך הקשה לנסות לבקש משרות לקחות קמפין פתוח
ובמערכת שלוחת קבלת הקלטות ונתונים
בדרך הקשה לנסות לבקש משרות לקחות קמפין פתוח
-
- הודעות: 502
- הצטרף: 12:41 05/05/2017
Re: שליחת הודעה קולית עם אפשרויות הקשה
מה זה קמפין פתוח?בדרך הקלה להדיר את הקמפין רק להודעה שיחזרו למערכת
ובמערכת שלוחת קבלת הקלטות ונתונים
בדרך הקשה לנסות לבקש משרות לקחות קמפין פתוח
Re: שליחת הודעה קולית עם אפשרויות הקשה
זה קמפין שאחרי שהוא מופעל זה כאילו הוא חייג למערכת בחיוג רגיל
-
- הודעות: 502
- הצטרף: 12:41 05/05/2017
Re: שליחת הודעה קולית עם אפשרויות הקשה
לא הבנתיזה קמפין שאחרי שהוא מופעל זה כאילו הוא חייג למערכת בחיוג רגיל
הקבנה של קמפין רגיל זה כמו כל התרומות שאפשר להקיש אחרי זה 1 או 9?
Re: שליחת הודעה קולית עם אפשרויות הקשה
כמו שהוזכר, יש אפשרות להגדיר דרך שירות הלקוחות שכל מי שעונה לקמפיין הוא נכנס לתוך המערכת כאילו הוא עצמו התקשר. ואז בתפריט נותנים לו להקיש לדוגמא 5, ושמים בשלוחה 5 הגדרה ששומרת את המספרים כמו הכנסה שקטה לרשימת תפוצה או מונה כניסות כמה פעמים כל אחד נכנס לשלוחה וכדו'. וכך המספרים נשמרים.
עשיתי את זה כמה פעמים את ההגדרה דרך שירות הלקוחות, ואת המערכת בניתי בעצמי.
אבל אסור לשכוח להגדיר טיים אאוט, כי הרי אתה משלם על כל רגע של האזנה (זו שיחה יוצאת). אז אם ההודעה 50 שניות תעשה טיים אאוט של דקה כדי שיהיה להם זמן להקיש ואם הם לא הקישו שהשיחה תתנתק.
אצלי היה מאוד יעיל.
עשיתי את זה כמה פעמים את ההגדרה דרך שירות הלקוחות, ואת המערכת בניתי בעצמי.
אבל אסור לשכוח להגדיר טיים אאוט, כי הרי אתה משלם על כל רגע של האזנה (זו שיחה יוצאת). אז אם ההודעה 50 שניות תעשה טיים אאוט של דקה כדי שיהיה להם זמן להקיש ואם הם לא הקישו שהשיחה תתנתק.
אצלי היה מאוד יעיל.
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 19 אורחים