אני מעוניין שכשנכנסים לשלוחה ראשית יופנו כל הטלפונים לשלוחה 2 לדוגמא, אבל לאחמ"כ שיוכלו להסתובב חופשי במערכת (ע"י הקשת #).
ב-"הפניית משתמשים לשלוחות שונות לפי רשימת התפוצה" א"א במצב זה להגדיר את השלוחה הראשית כתפריט ולכן לאחר הכניסה\הפניה אין אפשרות לצאת לאחמ"כ לשום שלוחה אחרת.
הפניית שיחות בכניסה למערכת
-
- הודעות: 368
- הצטרף: 00:01 29/07/2016
- מיקום: ארץ ישראל
Re: הפניית שיחות בכניסה למערכת
תפתח עוד מערכת, ותגדיר הפנייה לתוך שלוחה לשלוחה 2
(בתשלום, בשירות לקוחות)
(בתשלום, בשירות לקוחות)
Re: הפניית שיחות בכניסה למערכת
בטוח שאין משהו יותר פשוט?
-
- הודעות: 177
- הצטרף: 01:33 06/04/2016
Re: הפניית שיחות בכניסה למערכת
ברור שיש. בשירות לקוחות תבקש שכל השיחות הנכנסות יופנו ישר לשלוחה 11 והיא תהיה פילטר. לאחמ"כ שיקישו סולמית הם יסתובבו במערכתבטוח שאין משהו יותר פשוט?
Re: הפניית שיחות בכניסה למערכת
רעיון מבריק!
(בתנאי שבמערכת עושים את זה)
מה שמיוחד ברעיון: שאפשר לבקש ח"פ מהמערכת ולאחמ"כ לשחק עם הפילטר איך שרוצים.
(בתנאי שבמערכת עושים את זה)
מה שמיוחד ברעיון: שאפשר לבקש ח"פ מהמערכת ולאחמ"כ לשחק עם הפילטר איך שרוצים.
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 6 אורחים