אז במקום זה אפשר בצורה הכי פשוטה, הוספה לרשימת תפוצה ופילטר לפי רשימת התפוצה.צודק
טעות שלי
חשבתי על פעם אחת ולא תפסתי שזה משתנה
איך למנוע הזמנה חוזרת במערכת מכירות
Re: איך למנוע הזמנה חוזרת במערכת מכירות
Re: איך למנוע הזמנה חוזרת במערכת מכירות
זה יעבוד גם אם הזיהוי מתבצע באמצעות ת"ז?אז במקום זה אפשר בצורה הכי פשוטה, הוספה לרשימת תפוצה ופילטר לפי רשימת התפוצה.צודק
טעות שלי
חשבתי על פעם אחת ולא תפסתי שזה משתנה
-
- הודעות: 435
- הצטרף: 07:10 25/03/2016
- מיקום: ירושלים
Re: איך למנוע הזמנה חוזרת במערכת מכירות
למה לא להגדיר שבסיום הזמנה יועבר לרשימת תפוצה ולשים פילטר לפני הכניסה להזמנה
(בשביל מה שילמתי על הפיתוח של מעבר שלוחה בסיום הזמנה מוצלחת?)
(בשביל מה שילמתי על הפיתוח של מעבר שלוחה בסיום הזמנה מוצלחת?)
Re: איך למנוע הזמנה חוזרת במערכת מכירות
זה יעבוד גם אם הזיהוי מתבצע באמצעות ת"ז?למה לא להגדיר שבסיום הזמנה יועבר לרשימת תפוצה ולשים פילטר לפני הכניסה להזמנה
(בשביל מה שילמתי על הפיתוח של מעבר שלוחה בסיום הזמנה מוצלחת?)
Re: איך למנוע הזמנה חוזרת במערכת מכירות
בדקתי וזה לא עובד !!זה יעבוד גם אם הזיהוי מתבצע באמצעות ת"ז?למה לא להגדיר שבסיום הזמנה יועבר לרשימת תפוצה ולשים פילטר לפני הכניסה להזמנה
(בשביל מה שילמתי על הפיתוח של מעבר שלוחה בסיום הזמנה מוצלחת?)
למי יש פתרון ?
איך יכול להיות שאני הראשון שנתקל בבעיה?
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 9 אורחים