מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
-
- הודעות: 980
- הצטרף: 16:42 28/04/2016
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
נוסף במקש 2 - ניהול השלוחות, הגדרת טיימר לשיחה.
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
יש הגדרת טימר לשלוחה ?
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
אפשר להעלות קבצים לתיקיות ?
אפשר להעלות קבצים בתור הקלטה (דהיינו לקובץ של הקלטות ושיהיה כמו הקלטה) ?
איך מעלים קבצים לשלוחה פנימית דהיינו שלוחה 1 שמתחת שלוחה 2 ?
אם בחרתי שלוחה ואני רוצה לשנות הוא לא נותן לי הוא רק אומר לאישור הקישו 1 להשמעה חוזרת הקישו 2
אפשר להעלות קבצים בתור הקלטה (דהיינו לקובץ של הקלטות ושיהיה כמו הקלטה) ?
איך מעלים קבצים לשלוחה פנימית דהיינו שלוחה 1 שמתחת שלוחה 2 ?
אם בחרתי שלוחה ואני רוצה לשנות הוא לא נותן לי הוא רק אומר לאישור הקישו 1 להשמעה חוזרת הקישו 2
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
סליחה שכחתי לכתוב באיזה מודול מדובר
מדובר במודול הקראת קבצי טקסט ברובוט - שלוחה 5
והאם אפשר לשים זאת על כל מערכת לשלוחה מוגדרת מראש וכדו' ?
מדובר במודול הקראת קבצי טקסט ברובוט - שלוחה 5
והאם אפשר לשים זאת על כל מערכת לשלוחה מוגדרת מראש וכדו' ?
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
איך מעלים לשלוחה שהשם שלה באנגלית (א"א לשנות את השם)
כמו כאן https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic ... 388#p32388
כמו כאן https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic ... 388#p32388
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 15 אורחים