מעבר בין קווי תוכן, אם אפשרות חזרה לקו הקודם בהקשת # בתפריט ראשי

0772262955
הודעות: 67
הצטרף: 17:02 26/02/2019

מעבר בין קווי תוכן, אם אפשרות חזרה לקו הקודם בהקשת # בתפריט ראשי

שליחהעל ידי 0772262955 » 18:07 15/05/2019

תוכל להפנות כל שלוחה של כל רב למערכת שונה (עם אפשרות חזרה למערכת שלך בהקשה על סולמית) וכך כל רב יהיה לו מערכת נפרדת באתר לניהול.
איך מגדירים שלוחה כזאת?
נערך לאחרונה על ידי 0772262955 ב 11:25 19/05/2019, נערך 3 פעמים בסך הכל.

דוב
הודעות: 833
הצטרף: 16:06 20/08/2018

Re: שלוחת העברה למערכת אחרת, עם אפשרות חזרה למערכת בהקשת #

שליחהעל ידי דוב » 18:52 15/05/2019

בשביל זה מספיק מודול ראוטינג ימות רגיל כך: (ההגדרות כאן)

קוד: בחירת הכל

type=routing_yemot
routing_yemot_number=0773137770
בשלוחה שבה אתה רוצה להפנות, וגם בשלוחת הסולמית של המערכת השניה כדי לחזור.
יש גם מודול יותר משוכלל כאן שמיועד שגם אם אתה מפנה למערכת מכמה מערכות כל אחד יחזור למערכת שממנה הגיע.

0772262955
הודעות: 67
הצטרף: 17:02 26/02/2019

Re: שלוחת העברה למערכת אחרת, עם אפשרות חזרה למערכת בהקשת #

שליחהעל ידי 0772262955 » 10:15 16/05/2019

יש גם מודול יותר משוכלל כאן שמיועד שגם אם אתה מפנה למערכת מכמה מערכות כל אחד יחזור למערכת שממנה הגיע.
המודול המשוכלל לפניכם:
בס"ד

בסייעתא דשמיא אנו שמחים להשיק שירות חדש:
חזרה למערכת שביצעה את ההפנייה.

במערכת המפנה יש להגדיר בשלוחת המעבר למערכת האחרת את ההגדרה הבאה:

קוד: בחירת הכל

type=api
api_link=http://ahavat-israel.net/yemot/routing_1.php
api_add_0=routing_number=0773137770
כאשר במקום 0773137770 אתם מקלידים את מספר המערכת להפנייה.

ובמערכת שמקבלת את ההפנייה יש להגדיר בשלוחה שתרצו כחזרה למערכת הקודמת את ההגדרה הבאה:

קוד: בחירת הכל

type=api
api_link=http://ahavat-israel.net/yemot/routing_2.php
בהצלחה

0772262955
הודעות: 67
הצטרף: 17:02 26/02/2019

Re: שלוחת העברה למערכת אחרת, עם אפשרות חזרה למערכת בהקשת #

שליחהעל ידי 0772262955 » 10:42 17/05/2019

הגדרתי את כל הפרטים שלב אחרי שלב, וזה לא עובד. מה לא עשיתי טוב?
בס"ד
במערכת המפנה יש להגדיר בשלוחת המעבר למערכת האחרת את ההגדרה הבאה:

קוד: בחירת הכל

type=api
api_link=http://ahavat-israel.net/yemot/routing_1.php
api_add_0=routing_number=0773137770
כאשר במקום 0773137770 אתם מקלידים את מספר המערכת להפנייה.
הגדרתי:
שלוחת מעבר למערכת אחרת.png
שלוחת מעבר למערכת אחרת.png (81.5 KiB) נצפה 4416 פעמים
ובמערכת שמקבלת את ההפנייה יש להגדיר בשלוחה שתרצו כחזרה למערכת הקודמת
הגדרתי בשלוחת סולמית:
סולמית.png
סולמית.png (113.44 KiB) נצפה 4416 פעמים

יש להגדיר בשלוחה שתרצו כחזרה למערכת הקודמת את ההגדרה הבאה:

קוד: בחירת הכל

type=api
api_link=http://ahavat-israel.net/yemot/routing_2.php
בהצלחה
הגדרתי
שלוחת חזרה.png
שלוחת חזרה.png (90.65 KiB) נצפה 4416 פעמים
:roll:
מה לא בסדר?

דוב
הודעות: 833
הצטרף: 16:06 20/08/2018

Re: שלוחת העברה למערכת אחרת, עם אפשרות חזרה למערכת בהקשת #

שליחהעל ידי דוב » 14:35 17/05/2019

אין כזה דבר שלוחת שנקראת #, אם אתה רוצה שלוחת סולמית עיין כאן.

0772262955
הודעות: 67
הצטרף: 17:02 26/02/2019

Re: שלוחת העברה למערכת אחרת, עם אפשרות חזרה למערכת בהקשת #

שליחהעל ידי 0772262955 » 15:51 17/05/2019

אם יש מנהלי מערכות נוספים שרוצים, בבקשה!
בשביל להגדיר את # כשלוחה בפני עצמה יש להוסיף שלוחה בשם Hash

בקובץ ext.ini של התפריט שבו רוצים את שלוחת # יש להוסיף את השורה:

קוד: בחירת הכל

hash_extension=yes
זה עובד מעולה.
תודה

דוב
הודעות: 833
הצטרף: 16:06 20/08/2018

Re: שלוחת העברה למערכת אחרת, עם אפשרות חזרה למערכת בהקשת #

שליחהעל ידי דוב » 17:51 17/05/2019

לדעתי אין צורך להעתיק תמיד את ההגדרות, כולם יכולים להיכנס לקישור ולראות לבד.
בכל אופן תודה על הרצון.

0772262955
הודעות: 67
הצטרף: 17:02 26/02/2019

Re: מעבר בין קווי תוכן, אם אפשרות חזרה לקו הקודם בהקשת # בתפריט ראשי

שליחהעל ידי 0772262955 » 20:47 04/08/2019

פנייה לכל מנהלי קווי התוכן
כשירות נהדר לכל המאזינים שלכם, הנכם מוזמנים להגדיר בתפריט הראשי שלכם שלוחה כזאת. ובכך תהיו שותפים לפריצת דרך נפלאה שתאפשר מעבר בין קווי תוכן בקלילות וחופשית ללא צורך בניתוק והתקשרות מחודשת.
נערך לאחרונה על ידי 0772262955 ב 22:41 04/08/2019, נערך פעם 1 בסך הכל.

דוב
הודעות: 833
הצטרף: 16:06 20/08/2018

Re: מעבר בין קווי תוכן, אם אפשרות חזרה לקו הקודם בהקשת # בתפריט ראשי

שליחהעל ידי דוב » 22:11 04/08/2019

פנייה לכל מנהלי קווי התוכן
כשירות נהדר לכל המאזינים שלכם, הנכם מוזמנים להגדיר בתפריט הראשי שלכם שלוחה כזאת. ובכך תהיו שותפים לפריצת דרך נפלאה שתאפשר מעבר בין קווי תוכן בקלילות וחופשית ללא צורך בניתוק והתקשרות מחודשת.
השרות כרוך בתשלום, עיין כאן.

0772262955
הודעות: 67
הצטרף: 17:02 26/02/2019

Re: מעבר בין קווי תוכן, אם אפשרות חזרה לקו הקודם בהקשת # בתפריט ראשי

שליחהעל ידי 0772262955 » 22:38 04/08/2019

פנייה לכל מנהלי קווי התוכן
כשירות נהדר לכל המאזינים שלכם, הנכם מוזמנים להגדיר בתפריט הראשי שלכם שלוחה כזאת. ובכך תהיו שותפים לפריצת דרך נפלאה שתאפשר מעבר בין קווי תוכן בקלילות וחופשית ללא צורך בניתוק והתקשרות מחודשת.
השרות כרוך בתשלום, עיין כאן.
בהתחלה זה היה חינמי, לא?!


חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] | 16 אורחים