דחווווווווף!!!!
יש לי מערכת עם שלוחה של מענה אנושי
מישהו יודע איך עושים שהזיהוי של השיחה היוצאת (קו נייד רגיל) יהיה הזיהוי של המערכת שלי?
זיהוי שיחה יוצאת
Re: זיהוי שיחה יוצאת
בשלוחת ראוטינג אלו ההגדרות לזיהוי:
אם אתה מתקשר דרך שלוחת הניהול יש שם הגדרות זיהוי השיחה.זיהוי השיחה יוצאת
להלן האפשרויות:ברירת מחדל: add01 - זיהוי של היוזם עם תוספת 01 (עובד רק בחוות השרתים עם מספרי ה077 ולא בחוות השרתים עם מספרי ה079.)קוד: בחירת הכל
routing_your_id=add01
routing_your_id=no01
routing_your_id=did
no01 - זיהוי רגיל של היוזם ללא תוספות
did - משדר מספר מערכת ולא מספר של הלקוח
במידה ומספר הלקוח מוגדר כחסום, המערכת תשדר את מספר המערכת של הלקוח במקום את המספר החסום שלו.
Re: זיהוי שיחה יוצאת
תוכל להסביר את שאלתך בצורה ברורה יותרדחווווווווף!!!!
יש לי מערכת עם שלוחה של מענה אנושי
מישהו יודע איך עושים שהזיהוי של השיחה היוצאת (קו נייד רגיל) יהיה הזיהוי של המערכת שלי?
-
- הודעות: 8
- הצטרף: 14:52 28/05/2017
Re: זיהוי שיחה יוצאת
יש לי קו נייד (טלולר) שלשם עוברים המענה אנושי ואני רוצה שאם המענה אנושי יתקשר למישהו אז הזיהוי של הנייד יהיה המספר של המערכת
ואני שואל אם יש אפשרות כזאת
ואני שואל אם יש אפשרות כזאת
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 13 אורחים