לבדיקת הלקוחות - מערכת תור החדשה (מתוקנת)

קביעתא
הודעות: 377
הצטרף: 16:54 04/04/2016
מיקום: ארץ ישראל
יצירת קשר:

Re: לבדיקת הלקוחות - מערכת תור החדשה (מתוקנת)

שליחהעל ידי קביעתא » 21:39 27/05/2018

אין שום הגדרה שעולה על תא קולי או על דחיית שיחה?
זו בעיה שחוזרת על עצמה שוב ושוב בפורום לגבי כל סוג של ניתוב

זה יהיה תועלת עצומה אם יהיה ניתן להגדיר כיצד תתנהג השיחה במקרה שהטלפון שמקבל אותה מנתב לתא קולי/טלפון אחר
נכון להיום הבאג הזה מכריח את כל המיועדים לשמש כנציגי שרות לבטל את התא הקולי בטלפון שלהם, כי אחרת המערכת מתחשבת בזה כאילו השיחה נענתה
ג"א מצטרף בחום לבקשת הפיתוח
שאלה: זה לא יעזור ?

קוד: בחירת הכל

routing_answer_tfr=yes

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: לבדיקת הלקוחות - מערכת תור החדשה (מתוקנת)

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 21:43 27/05/2018

זה היה מוגדר אצלי ולא עזר

רדיופון
הודעות: 601
הצטרף: 12:35 10/04/2016

Re: לבדיקת הלקוחות - מערכת תור החדשה (מתוקנת)

שליחהעל ידי רדיופון » 04:59 19/10/2018

עשיתי בדיקה ו"מיקומך בתור הוא.." לא עובד

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: לבדיקת הלקוחות - מערכת תור החדשה (מתוקנת)

שליחהעל ידי אאד » 14:11 06/11/2018

ימות המשיח היקרים
איפה כל ההגדרות של מודול חיוג + תור
???

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: לבדיקת הלקוחות - מערכת תור החדשה (מתוקנת)

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 21:24 02/03/2019

א. כמו שציינו אם אפשר להגדיר שיעשה יותר נסיונות חיוג
ולא רק 3 [שיוכלו להגדיר כמה או ללא הגבלה]
ב. האופציה של הגדרה כמה נציגים פעילית חוסמת את המערכת בכלל, הוא אומר כל הזמן מיקומך בתור 1, ללא מנגינה וללא הפניה
ג. אם הגדרתי שיהיה תפריט בצד עונה והנציג ענה ודחה, והגדרתי שלאחר הדחיה הוא יחזור לאותה שלוחה ובעצם יתחיל סיבוב מחדש, זה ג"כ נתקע ואומר מיקומך בתור הוא X ולא מפנה הלאה.
ד. במקרה שהתור עובד רגיל [במצב שאין את הבעיות הנ"ל] הוא לא אומר אף פעם את מיקומך בתור [בעצם רק אם חסום משהו]

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: לבדיקת הלקוחות - מערכת תור החדשה (מתוקנת)

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 21:32 02/03/2019

המשך להודעה קודמת,
עכשיו הבנתי קצת יותר, אבל עדיין יש כנראה קצת בעיה במושלמות של המודול
א. הראשון שבוחר בהעברה יקבל את התקליט שמוגדר בברירת מחדל כמנגינה בהמתנה, כל אחד אחריו נכנס לתור נפרד, [והשני שנכנס אחריו יקבל הודעה מיקומך בתור הוא 1, כי הוא הראשון ב"תור" וכל אחד אחריו יקבל מספר נוסף..], ואפילו אם יש כמה נציגים, הוא לא יועבר לנציג אחר בינתיים, אלא רק כשהראשון יסיים את השיחה! זאת אומרת אפילו לא מספיק שנציג יענה לו, אלא כל עוד שלא סיים את השיחה עם הנציג כל התור מחכה, אפילו שברשימה יש מספרים פנויים!]
ב. כל אחד שנמצא בתור [ולא הראשון שכבר מופנה] מקבל את התקליט מיקומך בתור כל 3 שניות, או בין כל קובץ לקובץ שהעלו לשלוחה, וזה אומר שרק כל 10 שניות אם כל קובץ הוא 10 שניות...,
ג. אחרי שהוא נכנס למעבר לנציג פתאום תשתנה לו המנגינה למנגינה המוגדרת של מנגינה בהמתנה, או הברירת מחדל.
ד. בזה נפתרו סעיפים ג,ד, שבהודעה הקודמת אבל נוספו סעיפים יותר חמורים...
[סעיף ב, לא קשור כי אפילו שלא היה 1 בתור הוא נתקע שם]


חזור אל “חדש במערכת”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 67 אורחים