חדש • מודול מענה אנושי משוכלל

אהבת ישראל
הודעות: 236
הצטרף: 15:31 29/05/2017

חדש • מודול מענה אנושי משוכלל

שליחהעל ידי אהבת ישראל » 13:05 25/02/2019

בס"ד

שימו לב! מודול זה הועלה על ידי אהבת ישראל ובאחריותו המלאה ולא על ידי חברת ימות המשיח!

בסייעתא דשמיא אנו שמחים להעלות מודול נוסף והוא מענה אנושי משוכלל.
במודול ניתן להפעיל במערכת שלכם מענה אנושי לפי מיקום בתור והשמעת המיקום למאזין בשילוב מוסיקה בהמתנה כל מספר שניות במהלך המוזיקה.
כשמגיע תורו הוא ישמע "הנכם מועברים כעת לנציג השירות", ולאחר מכן יעבור למערכת שתגדירו כמענה אנושי בפרמטר goto_open.
בנוסף ניתן להגדיר שעות פעילות למוקד.
שימו לב המודול בשלבי פיתוח ובעז"ה מתוכנן להמשך ממשק מיוחד עם מענה לכל נציג ישירות מהמחשב, ומנהל המערכת יוכל לנהל את הנציגים ועוד אפשרויות מגוונות ומשוכללות.

להלן ההגדרות:

קוד: בחירת הכל

type=api
api_link=http://ahavat-israel.net/yemot/CallCenter.php
api_add_0=goto_open=//לאן יעבור המאזין שהגיע תורו
api_add_1=goto_close=//לאן יעבור המאזין כשהמוקד סגור ואחרי השמעת שעות הפעילות (להשארת פתוח השאירו את שעות הפעילות ריקות)
api_add_2=time_open_hour_from=//פתוח משעה...
api_add_3=time_open_minute_from=//פתוח מדקה...
api_add_4=time_open_hour_to=//פתוח עד שעה...
api_add_5=time_open_minute_to=//פתוח עד דקה...
ניתן להגיב ולצפות במודולים גם בפורום שלנו וכן בשרשור זה

בברכה
נערך לאחרונה על ידי אהבת ישראל ב 19:49 27/02/2019, נערך פעם 1 בסך הכל.

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: חדש • מודול מענה אנושי משוכלל

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 00:28 27/02/2019

יש אפשרות להגדרת מספרים של כמה טלפונים ושיעביר בשרשרת וכו'?

הבוס הגדול
הודעות: 365
הצטרף: 00:01 27/10/2017

Re: חדש • מודול מענה אנושי משוכלל

שליחהעל ידי הבוס הגדול » 12:22 01/03/2019

מחוייבים ביחידות רק כשהנציג עונה או גם על כל זמן ההמתנה?

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: חדש • מודול מענה אנושי משוכלל

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 13:50 01/03/2019

לא עובד לי

נעם סיון
הודעות: 6
הצטרף: 13:43 07/12/2017
מיקום: ירושלים

Re: חדש • מודול מענה אנושי משוכלל

שליחהעל ידי נעם סיון » 22:19 04/03/2019

איך אני מגדיר הרבה מספרים

a.y.f
הודעות: 171
הצטרף: 20:42 08/02/2018

Re: חדש • מודול מענה אנושי משוכלל

שליחהעל ידי a.y.f » 15:11 02/05/2019

לא הבנתי כמה יחידות זה עולה ואיך אני עונה לשיחה?

גוטליב סוכן פלאפונים
הודעות: 502
הצטרף: 12:41 05/05/2017

Re: חדש • מודול מענה אנושי משוכלל

שליחהעל ידי גוטליב סוכן פלאפונים » 15:38 03/05/2019

בס"ד

שימו לב! מודול זה הועלה על ידי אהבת ישראל ובאחריותו המלאה ולא על ידי חברת ימות המשיח!

בסייעתא דשמיא אנו שמחים להעלות מודול נוסף והוא מענה אנושי משוכלל.
במודול ניתן להפעיל במערכת שלכם מענה אנושי לפי מיקום בתור והשמעת המיקום למאזין בשילוב מוסיקה בהמתנה כל מספר שניות במהלך המוזיקה.
כשמגיע תורו הוא ישמע "הנכם מועברים כעת לנציג השירות", ולאחר מכן יעבור למערכת שתגדירו כמענה אנושי בפרמטר goto_open.
בנוסף ניתן להגדיר שעות פעילות למוקד.
שימו לב המודול בשלבי פיתוח ובעז"ה מתוכנן להמשך ממשק מיוחד עם מענה לכל נציג ישירות מהמחשב, ומנהל המערכת יוכל לנהל את הנציגים ועוד אפשרויות מגוונות ומשוכללות.

להלן ההגדרות:

קוד: בחירת הכל

type=api
api_link=http://ahavat-israel.net/yemot/CallCenter.php
api_add_0=goto_open=//לאן יעבור המאזין שהגיע תורו
api_add_1=goto_close=//לאן יעבור המאזין כשהמוקד סגור ואחרי השמעת שעות הפעילות (להשארת פתוח השאירו את שעות הפעילות ריקות)
api_add_2=time_open_hour_from=//פתוח משעה...
api_add_3=time_open_minute_from=//פתוח מדקה...
api_add_4=time_open_hour_to=//פתוח עד שעה...
api_add_5=time_open_minute_to=//פתוח עד דקה...
ניתן להגיב ולצפות במודולים גם בפורום שלנו וכן בשרשור זה

בברכה
שלום
איך מגדירים את המדול הזה???
השמח אם מישהו יוכל להביא לי הסבר מלה מה צריחים לכתוב על כל הגדרה
תודה


חזור אל “טיפים עצות והדגמות”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 3 אורחים