הפניה חוזרת

הבוס הגדול
הודעות: 365
הצטרף: 00:01 27/10/2017

הפניה חוזרת

שליחהעל ידי הבוס הגדול » 23:37 17/11/2018

במערכת מכירות אחרי הזמנה מאושרת אין אפשרות לבצע הזמנה חוזרת באותה שיחה (אין לי מושג למה).
אם אני יעשה שאחרי הזמנה מאושרת יעבור אוטומטי לשלוחה שתעביר אותו למערכת תוכן אחרת שלי, ושם יהיה הפניה בחזרה למספר הראשון (בעצם, הוא יוצא מהמערכת ונכנס אליה שוב), האם במקרה כזה יהיה אפשרות להזמין שוב?

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: הפניה חוזרת

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 20:00 24/11/2018

במערכת מכירות אחרי הזמנה מאושרת אין אפשרות לבצע הזמנה חוזרת באותה שיחה (אין לי מושג למה).
לעצם השאלה אני לא יודע, מסתמא לא.
לטענה שכתבת משום מה אי איפשר להזמין שוב,
תגיד תודה שאפשר לעבור אחרי הזמנה למערכת [כי עדי היום זה התנתק, שילמתי על זה טבין...]
הסיבה שא"א להזמין מסתמא תלויה בהגדרות המודול, שישבשו את ההזמנה הקודמת.

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: הפניה חוזרת

שליחהעל ידי אאד » 22:09 24/11/2018

במערכת מכירות אחרי הזמנה מאושרת אין אפשרות לבצע הזמנה חוזרת באותה שיחה (אין לי מושג למה).
תגיד תודה שאפשר לעבור אחרי הזמנה למערכת [כי עדי היום זה התנתק, שילמתי על זה טבין...]
תודה רבה

הבוס הגדול
הודעות: 365
הצטרף: 00:01 27/10/2017

Re: הפניה חוזרת

שליחהעל ידי הבוס הגדול » 22:15 24/11/2018

במערכת מכירות אחרי הזמנה מאושרת אין אפשרות לבצע הזמנה חוזרת באותה שיחה (אין לי מושג למה).
תגיד תודה שאפשר לעבור אחרי הזמנה למערכת [כי עדי היום זה התנתק, שילמתי על זה טבין...]
תודה רבה
ג"א מצטרף


חזור אל “שאלות משתמשים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 37 אורחים