כניסה לשלוחה או סיסמא או זיהוי אחר

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: כניסה לשלוחה או סיסמא או זיהוי אחר

שליחהעל ידי אאד » 19:30 21/11/2018

שים לב הערה חשובה שכדאי תמיד לזכור.
לפי הרעיון של דילוג חד פעמי על שלוחה, כבר לא צריך את הבלאגן להכניס את כל המערכת בתוך שלוחה פנימית כי אפשר לעשות דילוג חד פעמי לשלוחה פיקטיבית ושם לעשות כמה פילטרים וקומבינות שרוצים ואז לחזור לתפריט ראשי.
אכן כך
ולכן אני באמת לא כותב את הצעה הנ"ל
היות שאני אישית לא משתשמש בהצעה הזאת ואני לא צריך להגיע לזה
אני פשוט עושה דילוג ח"פ על השלוחה הראשית וזהו
ודרך אגב - גם מספרים אישיים שמאזינים קיבלו למספר המוגדר - ידלגו על השלוחה - כאילו התקשרו למספר המוגדר

חוות דעת
הודעות: 454
הצטרף: 09:39 16/09/2018
מיקום: ארץ ישראל

Re: כניסה לשלוחה או סיסמא או זיהוי אחר

שליחהעל ידי חוות דעת » 19:46 21/11/2018

שים לב הערה חשובה שכדאי תמיד לזכור.
לפי הרעיון של דילוג חד פעמי על שלוחה, כבר לא צריך את הבלאגן להכניס את כל המערכת בתוך שלוחה פנימית כי אפשר לעשות דילוג חד פעמי לשלוחה פיקטיבית ושם לעשות כמה פילטרים וקומבינות שרוצים ואז לחזור לתפריט ראשי.
אכן כך
ולכן אני באמת לא כותב את הצעה הנ"ל
היות שאני אישית לא משתשמש בהצעה הזאת ואני לא צריך להגיע לזה
אני פשוט עושה דילוג ח"פ על השלוחה הראשית וזהו
ודרך אגב - גם מספרים אישיים שמאזינים קיבלו למספר המוגדר - ידלגו על השלוחה - כאילו התקשרו למספר המוגדר
איפה זה ההגדרה הזאת. אתם מתכוונים לההגדרה שמופיע כאן, וכי זה תקף גם בלי הבלגן של 'מחייג\מחוייג.

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: כניסה לשלוחה או סיסמא או זיהוי אחר

שליחהעל ידי אאד » 00:28 22/11/2018

שים לב הערה חשובה שכדאי תמיד לזכור.
לפי הרעיון של דילוג חד פעמי על שלוחה, כבר לא צריך את הבלאגן להכניס את כל המערכת בתוך שלוחה פנימית כי אפשר לעשות דילוג חד פעמי לשלוחה פיקטיבית ושם לעשות כמה פילטרים וקומבינות שרוצים ואז לחזור לתפריט ראשי.
אכן כך
ולכן אני באמת לא כותב את הצעה הנ"ל
היות שאני אישית לא משתשמש בהצעה הזאת ואני לא צריך להגיע לזה
אני פשוט עושה דילוג ח"פ על השלוחה הראשית וזהו
ודרך אגב - גם מספרים אישיים שמאזינים קיבלו למספר המוגדר - ידלגו על השלוחה - כאילו התקשרו למספר המוגדר
איפה זה ההגדרה הזאת. אתם מתכוונים לההגדרה שמופיע כאן, וכי זה תקף גם בלי הבלגן של 'מחייג\מחוייג.
לפי מחוייג
מה הבעיה?

חוות דעת
הודעות: 454
הצטרף: 09:39 16/09/2018
מיקום: ארץ ישראל

Re: כניסה לשלוחה או סיסמא או זיהוי אחר

שליחהעל ידי חוות דעת » 04:02 22/11/2018

אכן כך
ולכן אני באמת לא כותב את הצעה הנ"ל
היות שאני אישית לא משתשמש בהצעה הזאת ואני לא צריך להגיע לזה
אני פשוט עושה דילוג ח"פ על השלוחה הראשית וזהו
ודרך אגב - גם מספרים אישיים שמאזינים קיבלו למספר המוגדר - ידלגו על השלוחה - כאילו התקשרו למספר המוגדר
איפה זה ההגדרה הזאת. אתם מתכוונים לההגדרה שמופיע כאן, וכי זה תקף גם בלי הבלגן של 'מחייג\מחוייג.
לפי מחוייג
מה הבעיה?
אני לא אומר שזה בעייתי, אלא שאתם צריכים להבין, שאני עדיין 'מתחיל' וכמותי עוד הרבה משתמשים, ומתוקף מצבינו, אנחנו לומדים את המערכת ואת ההגדרות השונות, לאט לאט, מן הקל אל הכבד, ובכן אין לנו 'נערווען' להיכנס ללמוד הגדרות שלא שייכים למציבנו ולצרכינו.
המודול ההוא של הפניה לפי מחייג\מחויג 'מפחיד' אנשים שעדיין לא צריכים להגיע לזה, ובלי שאתה אומר לי במפורש שזה שייך גם לכל מצב שרוצים פשוט לדלג פעם אחת על שלוחה בלי לקחת חשבונות עמוקים יותר של מחייג\ומחוייג – לא הייתי קורא ולומד אותו מודול.
ולכן לכאו' צריכין לשכפל אותה נקודה של 'דילוג על שלוחה' ולהכניסו ל'הגדרות כלליות לניהול מערכת טלפונית', ולהסבירו במלים פשוטות של 'דילוג על שלוחה'.
אני מאמין שאם זה היה מופיע שם, בלשון פשוט, הייתי מונע ממכם וממני, כל הטורח של השרשור ושו"ת הנוכחי.
בכל אופן אני מודה לך - ולכל מי שהתייחס והגיב לשאלה\ות שלי - במאוד מאד!

חוות דעת
הודעות: 454
הצטרף: 09:39 16/09/2018
מיקום: ארץ ישראל

Re: כניסה לשלוחה או סיסמא או זיהוי אחר

שליחהעל ידי חוות דעת » 10:07 22/11/2018

בשלוחה ראשית מגדירים הפנייה לתת שלוחה (לדוגמה 13/1).
בשלוחה הפנימית (13/1) תגדיר הפנייה לשלוחת המערכת וגם תגדיר כניסה לפי רשימה לבנה.
בשלוחה (13) תגדיר הפניה לשלוחת המערכת וגם תגדיר כניסה לפי סיסמה, וכך מי שלא כלול ברשימה (בשלוחה 13/1) מופנה אוטומטית לשלוחה אחת אחורה (13) שזה שלוחת סיסמה.
מה הפי' של המילים "תגדיר הפנייה לשלוחת המערכת", אני לא יכול להגדיר לחזור לשלוחת ראשית, נכון? כי אז אני שוב יופנה לשלוחה פנימית, וחוזר וחלילה, אז אני יצטרך לבנות עכשיו מערכת שלוחות שלם (של מעבר) כדי להגיע להתת שלוחות שתחת שלוחת ראשית?
לדעתי הרבה יותר נח להתנהל לפי רשימת תפוצה ולא רשימה לבנה, ובזה אפשר בצורה פשוטה לעשות פילטר בשלוחה ראשית שמי שברשימת תפוצה יעבור למערכת ומי שלא יעבור לשלוחת מעבר לשלוחת מערכת עם הקשת סיסמה.
מקווה שהובנתי, בהצלחה.
גם כאן לא ברור, מה יקרה אחר הקשת סיסמה, אני לא יכול לחזור לשלוחת ראשית, כי אז אני שוב יופנה לשלוחה פנימית, וחוזר וחלילה, אז מה, אני יצטרך לבנות מערכת שלוחות (מעבר) להגיע לתת שלוחות שתחת שלוחת ראשית?
צודק אפשר כמו שכתבת להעביר הכל לשלוחה פנימית, אפשרות שניה לעשות בשלוחה ראשית הפניה לפי מספר מחייג (מספר המערכת) לשלוחת הפילטר/הרשימה לבנה ולהגדיר בשלוחה הראשית דילוג על שלוחה פעם אחת בלבד. עיין כאן.
אבל זה לא יעזור למקרה שאני רוצה שמי שברשימת תפוצה יכנס מיד, ורק מי שאינו ברשימת תפוצה ילך לשלוחה להכניס סיסמה ולחזור. נכון?

דוב
הודעות: 833
הצטרף: 16:06 20/08/2018

Re: כניסה לשלוחה או סיסמא או זיהוי אחר

שליחהעל ידי דוב » 10:14 22/11/2018

אבל זה לא יעזור למקרה שאני רוצה שמי שברשימת תפוצה יכנס מיד, ורק מי שאינו ברשימת תפוצה ילך לשלוחה להכניס סיסמה ולחזור. נכון?
תגדיר בפילטר שמי שברשימה חוזר מיד לשלוחה ראשית, ומי שלא יעבור להקשת סיסמה.

חוות דעת
הודעות: 454
הצטרף: 09:39 16/09/2018
מיקום: ארץ ישראל

Re: כניסה לשלוחה או סיסמא או זיהוי אחר

שליחהעל ידי חוות דעת » 10:22 22/11/2018

אבל זה לא יעזור למקרה שאני רוצה שמי שברשימת תפוצה יכנס מיד, ורק מי שאינו ברשימת תפוצה ילך לשלוחה להכניס סיסמה ולחזור. נכון?
תגדיר בפילטר שמי שברשימה חוזר מיד לשלוחה ראשית, ומי שלא יעבור להקשת סיסמה.
למעשה - בגלל חוסר הסבלנות - כבר עשיתי משהו דומה. אם הייתי מחכה מעט הייתי יכול לטרוח קצת פחות.
קודם כל הורדתי את כל המערכת שמתחת לשלוחה הראשית, לשלוחה 1 שתחת השלוחה הראשית (אין לי בינתיים כ"כ הרבה שלוחות).

בשלוחה הראשית הגדרתי:
type=template_filter
template_filter_active_go_to=1
template_filter_none_go_to=4

בשלוחה 4:
type=template_add_number
password=1234
end_goto=/

ייש"כ לכולם!! אין מילים על כל העזרה שנתתם לי!!

חוות דעת
הודעות: 454
הצטרף: 09:39 16/09/2018
מיקום: ארץ ישראל

Re: כניסה לשלוחה או סיסמא או זיהוי אחר

שליחהעל ידי חוות דעת » 16:04 22/11/2018

אבל זה לא יעזור למקרה שאני רוצה שמי שברשימת תפוצה יכנס מיד, ורק מי שאינו ברשימת תפוצה ילך לשלוחה להכניס סיסמה ולחזור. נכון?
תגדיר בפילטר שמי שברשימה חוזר מיד לשלוחה ראשית, ומי שלא יעבור להקשת סיסמה.
למעשה - בגלל חוסר הסבלנות - כבר עשיתי משהו דומה. אם הייתי מחכה מעט הייתי יכול לטרוח קצת פחות.
קודם כל הורדתי את כל המערכת שמתחת לשלוחה הראשית, לשלוחה 1 שתחת השלוחה הראשית (אין לי בינתיים כ"כ הרבה שלוחות).

בשלוחה הראשית הגדרתי:
type=template_filter
template_filter_active_go_to=1
template_filter_none_go_to=4

בשלוחה 4:
type=template_add_number
password=1234
end_goto=/

ייש"כ לכולם!! אין מילים על כל העזרה שנתתם לי!!
מישהו יודע, מה יקרה כשיתקשרו מחו"ל להמערכת?

דוב
הודעות: 833
הצטרף: 16:06 20/08/2018

Re: כניסה לשלוחה או סיסמא או זיהוי אחר

שליחהעל ידי דוב » 16:16 22/11/2018

מישהו יודע, מה יקרה כשיתקשרו מחו"ל להמערכת?
לפי מה שכתבו פה ישלח לשלוחה 4 ויחזור אחורה לתפריט ראשי ועוד פעם ל4 וחוזר חלילה.
תוכל להוסיף את ההגדרות למצב של שגיאה שכתבו שם (זה כולל להעביר את שלוחה 4 לתת שלוחה).

111
הודעות: 253
הצטרף: 19:35 12/02/2018

Re: כניסה לשלוחה או סיסמא או זיהוי אחר

שליחהעל ידי 111 » 16:17 22/11/2018

תגדיר בפילטר שמי שברשימה חוזר מיד לשלוחה ראשית, ומי שלא יעבור להקשת סיסמה.
למעשה - בגלל חוסר הסבלנות - כבר עשיתי משהו דומה. אם הייתי מחכה מעט הייתי יכול לטרוח קצת פחות.
קודם כל הורדתי את כל המערכת שמתחת לשלוחה הראשית, לשלוחה 1 שתחת השלוחה הראשית (אין לי בינתיים כ"כ הרבה שלוחות).

בשלוחה הראשית הגדרתי:
type=template_filter
template_filter_active_go_to=1
template_filter_none_go_to=4

בשלוחה 4:
type=template_add_number
password=1234
end_goto=/

ייש"כ לכולם!! אין מילים על כל העזרה שנתתם לי!!
מישהו יודע, מה יקרה כשיתקשרו מחו"ל להמערכת?
מסתבר שלא יכול לכנס שהו חזרה שלב אחד אחורה


חזור אל “שאלות משתמשים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] | 29 אורחים