טבעתי בפורום ובניסיונות חוזרים לא הצלחתי להגדיר מה שאני רוצה.
אודה לכם מאוד אם תכוונו אותי.
אני רוצה להגדיר מערכת שמי שמחייג למערכת בין השעות 21 ל23 יועבר אוטומטית לשלוחה מספר 1, ושלוחה מספר 1 תוגדר כניתוב שיחה למספר נייד מסוים למענה אנושי.
מי שיתקשר למערכת מחוץ לשעות הנ"ל יועבר לשלוחה 2 שתוגדר כהשארת הודעה קולית שמגיעה למייל.
בנוסף אני רוצה שגם בשעות המענה האנושי לאחר 25 שניות יועבר המאזין לשלוחה 2 להשארת הודעה קולית.
אשמח לעזרה אפילו לחלק מהדברים.
ואם יש לכם רעיון אחר איך להגיע לתוצאה המבוקשת אז גם מצוין.
תודה מראש!!
ניתוב שיחה ופיצול לשלוחות. תוכלו לעזור לי?
Re: ניתוב שיחה ופיצול לשלוחות. תוכלו לעזור לי?
יש כמה אפשרויותטבעתי בפורום ובניסיונות חוזרים לא הצלחתי להגדיר מה שאני רוצה.
אודה לכם מאוד אם תכוונו אותי.
אני רוצה להגדיר מערכת שמי שמחייג למערכת בין השעות 21 ל23 יועבר אוטומטית לשלוחה מספר 1, ושלוחה מספר 1 תוגדר כניתוב שיחה למספר נייד מסוים למענה אנושי.
מי שיתקשר למערכת מחוץ לשעות הנ"ל יועבר לשלוחה 2 שתוגדר כהשארת הודעה קולית שמגיעה למייל.
בנוסף אני רוצה שגם בשעות המענה האנושי לאחר 25 שניות יועבר המאזין לשלוחה 2 להשארת הודעה קולית.
אשמח לעזרה אפילו לחלק מהדברים.
ואם יש לכם רעיון אחר איך להגיע לתוצאה המבוקשת אז גם מצוין.
תודה מראש!!
ראשית אכתוב אותם
1 - את השלוחה הראשית אתה מגדיר כ"הפניה לפי שעות"
שלוחה 1 מענה אנושי שלוחה 2 שליחת הודעה למייל,
ההגדרות הם:
בשלוחה הראשית
קוד: בחירת הכל
type=go_to_folder_time
go_to_folder_time_1=/1.21:00-23:00.*.*.*
go_to_folder_time_2=/2.23:00-21:00.*.*.*
קוד: בחירת הכל
type=routing
//בשורה הבאה להחליף את המספר למספר הרצוי
routing_to_phone=0581234567
//לאחר 25 שניות אם אין מענה
routing_ip_dial_time=25
//אז יש שתי אפשרויות
//ניתן להגדיר לעבור לשלוחה אחרת, (לדוגמה להשאיר הודעה)
routing_end_goto=/2
//באם רוצים שהשיחה תתנתק ניתן להגדיר
routing_end_goto=hangup
//השורה הבאה מגדירה שמקבל השיחה יראה על הצג את המספר של המתקשר ולא שום דבר אחר
routing_your_id=no01
קוד: בחירת הכל
type=voicemail_email
//ניתוק לאחר השארת הודעה
voicemail_email_end_goto=hangup
Re: ניתוב שיחה ופיצול לשלוחות. תוכלו לעזור לי?
תודה! העזרה ממש גדולה. ממתין להמשך.
Re: ניתוב שיחה ופיצול לשלוחות. תוכלו לעזור לי?
ערכתי את ההודעה הראשונה שליתודה! העזרה ממש גדולה. ממתין להמשך.
בהצלחה
Re: ניתוב שיחה ופיצול לשלוחות. תוכלו לעזור לי?
תודה.
למה משמשת השורה הזו? -
למה משמשת השורה הזו? -
קוד: בחירת הכל
voicemail_email_end_goto=hangup
Re: ניתוב שיחה ופיצול לשלוחות. תוכלו לעזור לי?
ניתוק לאחר השארת הודעהתודה.
למה משמשת השורה הזו? -קוד: בחירת הכל
voicemail_email_end_goto=hangup
Re: ניתוב שיחה ופיצול לשלוחות. תוכלו לעזור לי?
משהו לא עובד לי טוב.
בשלוחת הניתוב הגדרתי שלאחר 20 שניות שאין מענה זה יועבר לשלוחה של השארת הודעה למייל.
למעשה זה לא מתבצע אלא לאחר 30 שניות השיחה עוברת לתא קולי של הסלולר אליו מנותבת השיחה.
אני כותב מה הגדרתי ואשמח לקבל את עזרתכם במציאת הבעיה.
השלוחה הראשית הוגדרה כתפריט ראשי:
(בתפריט מושמעת הודעה "להשארת הודעה הקש 1, למענה אנושי בין השעות ... הקש 2)
בשלוחה 1 הגדרתי:
בשלוחה 2 הגדרתי:
בשלוחה 8 הגדרתי:
יש משהו שלא עשיתי טוב?
בשלוחת הניתוב הגדרתי שלאחר 20 שניות שאין מענה זה יועבר לשלוחה של השארת הודעה למייל.
למעשה זה לא מתבצע אלא לאחר 30 שניות השיחה עוברת לתא קולי של הסלולר אליו מנותבת השיחה.
אני כותב מה הגדרתי ואשמח לקבל את עזרתכם במציאת הבעיה.
השלוחה הראשית הוגדרה כתפריט ראשי:
קוד: בחירת הכל
type=menu
title=
say_first_one_time=yes
בשלוחה 1 הגדרתי:
קוד: בחירת הכל
type=voicemail_email
title=
email_address=XXX@gmail.com
email_name= mercaz
voicemail_email_end_goto=hangup
קוד: בחירת הכל
type=go_to_folder_time
go_to_folder_time_1=/8.21:00-22:59.sun-thu.*.*
go_to_folder_time_2=/1.23:00-20:59.sun-thu.*.*
קוד: בחירת הכל
type=routing
routing_to_phone=05276xxxxx
routing_ip_dial_time=20
routing_end_goto=/1
Re: ניתוב שיחה ופיצול לשלוחות. תוכלו לעזור לי?
אאד
עשיתי חיפוש בפורום והגעתי לזה: https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic ... 9&start=10
והבנתי שהבעיה היא שהגדרתי routing_ip_dial_time=20 והייתי צריך להגדיר routing_end_time=20
שיניתי ועכשיו עובד תקין.
עשיתי חיפוש בפורום והגעתי לזה: https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic ... 9&start=10
והבנתי שהבעיה היא שהגדרתי routing_ip_dial_time=20 והייתי צריך להגדיר routing_end_time=20
שיניתי ועכשיו עובד תקין.
Re: ניתוב שיחה ופיצול לשלוחות. תוכלו לעזור לי?
אני שמח שהסתדראאד
עשיתי חיפוש בפורום והגעתי לזה: https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic ... 9&start=10
והבנתי שהבעיה היא שהגדרתי routing_ip_dial_time=20 והייתי צריך להגדיר routing_end_time=20
שיניתי ועכשיו עובד תקין.
Re: ניתוב שיחה ופיצול לשלוחות. תוכלו לעזור לי?
עידכנתי
מעבר בסיום החיוג אם השיחה לא נענתה וכד'
אחרי כמה זמן יעבור לשלוחה אחרת - אם אין מענהבדוגמה מוגדר שאם המחייג לא קיבל מענה יעבור אחרי 20 שניותקוד: בחירת הכל
routing_end_time=20
לאיזה שלוחה יעבור
ניתן להגדיר לעבור לשלוחה אחרת, לדוגמה:באם רוצים שהשיחה תתנתקקוד: בחירת הכל
routing_end_goto=/8
ניתן להגדיר:קוד: בחירת הכל
routing_end_goto=hangup
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 59 אורחים