לקהל לקוחותינו.
אנו שמחים לבשר שבעז"ה בימים הקרובים תחזור המערכת הנ"ל לעבוד בהדרגה ובנוחות נעימה.
אנו נמשיך לעדכן כאן בכל עדכון שהתווסף.
בברכה
מנחם
מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
-
- הודעות: 236
- הצטרף: 15:31 29/05/2017
-
- הודעות: 236
- הצטרף: 15:31 29/05/2017
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
בס"ד
בסייעתא דשמיא החזרנו את המערכת לפעולה עם דברים חדשים. אנו נוסיף בהמשך עוד דברים חדשים ונכן נאפשר גישה ישירה לכל מחלקה במספרים נפרדים, וכמובן גם במערכת הראשית, ובנוסף נאפשר חזרה לשמירת המספר מערכת לחיוג הבא.
להלן התפריטים החדשים:
מקש 1=מחלקת קמפיינים
מקש 2=מחלקת הגדרות מתקדמות
מקש 3=קבלת קבצים למייל
מקש 4=רשימות התפוצה
מקש 5(בשבוע הבא יחזור לפעול שוב)=ההעלאת קבצי טקסט להקראה ברובוט האוטומטי
מקש 6=ניהול כללי הכולל: הגדרת האימייל לקבלת נתונים מהמערכת/העברת יחידות למערכות אחרות, שמיעת היסטוריית פעולות השימוש ביחידות במערכת שלכם, וכן שמיעת כמות היחידות שברשותכם ומועד תפוגתם/שינוי סיסמת ניהול/מידע על כמות המאזינים למערכת בזמן אמת,טלפון מחייג, באיזה שלוחה וקובץ נמצא, סך השעות ו הדקות ו השניות שנמצא על הקו, לאיזה מספר המתקשר חייג,מאיזה מספר הופנה למערכת/חסימת או ביטול חסימת מאזינים מקבלת צינטוקים או מהמערכת.
בברכת שבת שלום
מנחם
בסייעתא דשמיא החזרנו את המערכת לפעולה עם דברים חדשים. אנו נוסיף בהמשך עוד דברים חדשים ונכן נאפשר גישה ישירה לכל מחלקה במספרים נפרדים, וכמובן גם במערכת הראשית, ובנוסף נאפשר חזרה לשמירת המספר מערכת לחיוג הבא.
להלן התפריטים החדשים:
מקש 1=מחלקת קמפיינים
מקש 2=מחלקת הגדרות מתקדמות
מקש 3=קבלת קבצים למייל
מקש 4=רשימות התפוצה
מקש 5(בשבוע הבא יחזור לפעול שוב)=ההעלאת קבצי טקסט להקראה ברובוט האוטומטי
מקש 6=ניהול כללי הכולל: הגדרת האימייל לקבלת נתונים מהמערכת/העברת יחידות למערכות אחרות, שמיעת היסטוריית פעולות השימוש ביחידות במערכת שלכם, וכן שמיעת כמות היחידות שברשותכם ומועד תפוגתם/שינוי סיסמת ניהול/מידע על כמות המאזינים למערכת בזמן אמת,טלפון מחייג, באיזה שלוחה וקובץ נמצא, סך השעות ו הדקות ו השניות שנמצא על הקו, לאיזה מספר המתקשר חייג,מאיזה מספר הופנה למערכת/חסימת או ביטול חסימת מאזינים מקבלת צינטוקים או מהמערכת.
בברכת שבת שלום
מנחם
-
- הודעות: 502
- הצטרף: 12:41 05/05/2017
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
השמח מאוד מאוד אם מישהו יוכל לכתוב פה מה המס' של המערכת הפתוח לכשרים
-
- הודעות: 502
- הצטרף: 12:41 05/05/2017
-
- הודעות: 502
- הצטרף: 12:41 05/05/2017
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
מה קורה אם המערכת????? שלוחה 5 לא עובד
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
למה כמעט לא נוספו דברים במערכת אחרי השדרוג
-
- הודעות: 236
- הצטרף: 15:31 29/05/2017
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
עדכון. שלוחה 5 - הקלדת קבצי טקסט להקראה ברובוט האוטומטי התחילה לעבוד
-
- הודעות: 502
- הצטרף: 12:41 05/05/2017
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
המספר של הקו חסום ליעדכון. שלוחה 5 - הקלדת קבצי טקסט להקראה ברובוט האוטומטי התחילה לעבוד
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
תגיד איזה קווים לא חסומים לך, פשוט תתקשר דרך ניתוביה או פורטל התוכן, או תוציא מספר אישי.המספר של הקו חסום ליעדכון. שלוחה 5 - הקלדת קבצי טקסט להקראה ברובוט האוטומטי התחילה לעבוד
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 20 אורחים