קו יעוץ בתשלום מראש

חיבור
הודעות: 172
הצטרף: 22:33 16/01/2018

קו יעוץ בתשלום מראש

שליחהעל ידי חיבור » 18:24 21/06/2018

אני זקוק למידע האם אפשרי להגדיר את הדבר הבא:
אני מעוניין לפתוח קו ייעוץ שבו יקבלו ייעוץ בשיחה טלפונית על דברים מסוימים. במידה והאדם ירצה לקבל יעוץ מורחב יותר הוא יצטרך לקבוע עם הנציג זמן לפגישה טלפונית ואז להתקשר בשעה שנקבעה ולהיכנס לשלוחה שמפנה לנציג הספציפי ואז השיחה תופנה לנציג המבוקש. עד כאן אני יודע איך להגדיר.
אבל אני רוצה גם להגדיר שלפני שהשיחה תועבר לנציג המבוקש הוא יצטרך לעבור בשלוחת תשלום באשראי ולשלם שם על הפגישה ורק לאחר מכן יתאפשר הכניסה לשלוחה שמחייגת לנציג המבוקש.
בנוסף יהיה צריך שהמערכת תזכור שהוא שילם כי אם השיחה לא תיענה והוא יצטרך לחייג שוב אז שהמערכת תזכור ששילם ותיתן לו לחייג בלי לבקש תשלום.
אבל כל זה בהגבלת זמן של נגיד שעה. כי אם מחר הוא ירצה להתקשר לנציג שוב הוא יצטרך לבצע שוב תשלום כי זה פגישה נוספת...
אפשרי להגדיר את זה לבד? אם כן, אשמח להסבר או/ו להפנייה לקריאה בנושא.
תודה מראש לכל העוזרים.

957
הודעות: 31
הצטרף: 10:04 28/07/2017

Re: קו יעוץ בתשלום מראש

שליחהעל ידי 957 » 13:30 24/06/2018

זה מצריך פיתוח בphp
ממליץ לך לפנות ל @סל שירותים מתקדמים
http://salsm.com/

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: קו יעוץ בתשלום מראש

שליחהעל ידי אאד » 13:44 24/06/2018

אני זקוק למידע האם אפשרי להגדיר את הדבר הבא:
אני מעוניין לפתוח קו ייעוץ שבו יקבלו ייעוץ בשיחה טלפונית על דברים מסוימים. במידה והאדם ירצה לקבל יעוץ מורחב יותר הוא יצטרך לקבוע עם הנציג זמן לפגישה טלפונית ואז להתקשר בשעה שנקבעה ולהיכנס לשלוחה שמפנה לנציג הספציפי ואז השיחה תופנה לנציג המבוקש. עד כאן אני יודע איך להגדיר.
אבל אני רוצה גם להגדיר שלפני שהשיחה תועבר לנציג המבוקש הוא יצטרך לעבור בשלוחת תשלום באשראי ולשלם שם על הפגישה ורק לאחר מכן יתאפשר הכניסה לשלוחה שמחייגת לנציג המבוקש.
בנוסף יהיה צריך שהמערכת תזכור שהוא שילם כי אם השיחה לא תיענה והוא יצטרך לחייג שוב אז שהמערכת תזכור ששילם ותיתן לו לחייג בלי לבקש תשלום.
אבל כל זה בהגבלת זמן של נגיד שעה. כי אם מחר הוא ירצה להתקשר לנציג שוב הוא יצטרך לבצע שוב תשלום כי זה פגישה נוספת...
אפשרי להגדיר את זה לבד? אם כן, אשמח להסבר או/ו להפנייה לקריאה בנושא.
תודה מראש לכל העוזרים.
דבר ראשון אתה עושה שלוחה של תשלום ע"י כרטיס אשראי שבסופו אתה מעביר את המאזין לשלוחה של הוספה לרשימת תפוצה
לאחר מכן המאזין יעבור לשלוחת הפניה לשלוחה אחרת לפי רשימת תפוצה
מי שמופיע ברשימת תפוצה יעבור לשיחה עם הנציג
מי שלא מופיע - לא יוכל להגיע לשיחה עם הנציג
וכדי שזה יהיה רק לפעם אחת אתה צריך להעביר בסיום השיחה לשלוחה שמוחקת אותו מרשימת התפוצה
וכדי שהמערכת תתן לו לעבור שוב אם השיחה לא נענתה - אז אתה מגדיר שאם השיחה לא נענתה - הוא יעבור לשלוחה אחרת ולא למחיקה מרשימת התפוצה

י123
הודעות: 64
הצטרף: 15:08 13/03/2018

Re: קו יעוץ בתשלום מראש

שליחהעל ידי י123 » 14:10 24/06/2018

אני זקוק למידע האם אפשרי להגדיר את הדבר הבא:
אני מעוניין לפתוח קו ייעוץ שבו יקבלו ייעוץ בשיחה טלפונית על דברים מסוימים. במידה והאדם ירצה לקבל יעוץ מורחב יותר הוא יצטרך לקבוע עם הנציג זמן לפגישה טלפונית ואז להתקשר בשעה שנקבעה ולהיכנס לשלוחה שמפנה לנציג הספציפי ואז השיחה תופנה לנציג המבוקש. עד כאן אני יודע איך להגדיר.
אבל אני רוצה גם להגדיר שלפני שהשיחה תועבר לנציג המבוקש הוא יצטרך לעבור בשלוחת תשלום באשראי ולשלם שם על הפגישה ורק לאחר מכן יתאפשר הכניסה לשלוחה שמחייגת לנציג המבוקש.
בנוסף יהיה צריך שהמערכת תזכור שהוא שילם כי אם השיחה לא תיענה והוא יצטרך לחייג שוב אז שהמערכת תזכור ששילם ותיתן לו לחייג בלי לבקש תשלום.
אבל כל זה בהגבלת זמן של נגיד שעה. כי אם מחר הוא ירצה להתקשר לנציג שוב הוא יצטרך לבצע שוב תשלום כי זה פגישה נוספת...
אפשרי להגדיר את זה לבד? אם כן, אשמח להסבר או/ו להפנייה לקריאה בנושא.
תודה מראש לכל העוזרים.
דבר ראשון אתה עושה שלוחה של תשלום ע"י כרטיס אשראי שבסופו אתה מעביר את המאזין לשלוחה של הוספה לרשימת תפוצה
לאחר מכן המאזין יעבור לשלוחת הפניה לשלוחה אחרת לפי רשימת תפוצה
מי שמופיע ברשימת תפוצה יעבור לשיחה עם הנציג
מי שלא מופיע - לא יוכל להגיע לשיחה עם הנציג
וכדי שזה יהיה רק לפעם אחת אתה צריך להעביר בסיום השיחה לשלוחה שמוחקת אותו מרשימת התפוצה
וכדי שהמערכת תתן לו לעבור שוב אם השיחה לא נענתה - אז אתה מגדיר שאם השיחה לא נענתה - הוא יעבור לשלוחה אחרת ולא למחיקה מרשימת התפוצה

ואם הוא מנתק באמצע השיחה?

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: קו יעוץ בתשלום מראש

שליחהעל ידי אאד » 14:20 24/06/2018

אני זקוק למידע האם אפשרי להגדיר את הדבר הבא:
אני מעוניין לפתוח קו ייעוץ שבו יקבלו ייעוץ בשיחה טלפונית על דברים מסוימים. במידה והאדם ירצה לקבל יעוץ מורחב יותר הוא יצטרך לקבוע עם הנציג זמן לפגישה טלפונית ואז להתקשר בשעה שנקבעה ולהיכנס לשלוחה שמפנה לנציג הספציפי ואז השיחה תופנה לנציג המבוקש. עד כאן אני יודע איך להגדיר.
אבל אני רוצה גם להגדיר שלפני שהשיחה תועבר לנציג המבוקש הוא יצטרך לעבור בשלוחת תשלום באשראי ולשלם שם על הפגישה ורק לאחר מכן יתאפשר הכניסה לשלוחה שמחייגת לנציג המבוקש.
בנוסף יהיה צריך שהמערכת תזכור שהוא שילם כי אם השיחה לא תיענה והוא יצטרך לחייג שוב אז שהמערכת תזכור ששילם ותיתן לו לחייג בלי לבקש תשלום.
אבל כל זה בהגבלת זמן של נגיד שעה. כי אם מחר הוא ירצה להתקשר לנציג שוב הוא יצטרך לבצע שוב תשלום כי זה פגישה נוספת...
אפשרי להגדיר את זה לבד? אם כן, אשמח להסבר או/ו להפנייה לקריאה בנושא.
תודה מראש לכל העוזרים.
דבר ראשון אתה עושה שלוחה של תשלום ע"י כרטיס אשראי שבסופו אתה מעביר את המאזין לשלוחה של הוספה לרשימת תפוצה
לאחר מכן המאזין יעבור לשלוחת הפניה לשלוחה אחרת לפי רשימת תפוצה
מי שמופיע ברשימת תפוצה יעבור לשיחה עם הנציג
מי שלא מופיע - לא יוכל להגיע לשיחה עם הנציג
וכדי שזה יהיה רק לפעם אחת אתה צריך להעביר בסיום השיחה לשלוחה שמוחקת אותו מרשימת התפוצה
וכדי שהמערכת תתן לו לעבור שוב אם השיחה לא נענתה - אז אתה מגדיר שאם השיחה לא נענתה - הוא יעבור לשלוחה אחרת ולא למחיקה מרשימת התפוצה
ואם הוא מנתק באמצע השיחה?
זה אמנם רק פתרון זמני

noam
הודעות: 174
הצטרף: 13:38 07/02/2017

Re: קו יעוץ בתשלום מראש

שליחהעל ידי noam » 01:23 26/06/2018

יש פתרון כהיום פשוט
בהגדרה זה
https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=8&t=3430


חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 19 אורחים