תגדיר בהגדרות קמפיין את המספר המשני כברירת מחדלניסית את זה על המערכת אבל הצינתוק מגיע עם המספר הישן של המערכת השאלה אם אפשר להגדיר שהצינתוק יצא מהמספר החדש של המערכת
תודה
צינתוקים כמעט בחינם בלי הגדרה מיוחדת
Re: צינתוקים כמעט בחינם בלי הגדרה מיוחדת
Re: צינתוקים כמעט בחינם בלי הגדרה מיוחדת
איפה יש כזו הגדרה("מספר ברירת המחדל")?תגדיר בהגדרות קמפיין את המספר המשני כברירת מחדלניסית את זה על המערכת אבל הצינתוק מגיע עם המספר הישן של המערכת השאלה אם אפשר להגדיר שהצינתוק יצא מהמספר החדש של המערכת
תודה
ומה זה קשור למודול ראוטינג?
ההגדרה הנכונה היא
קוד: בחירת הכל
routing_your_id=special.0773137770
כמובן תחליף את המספר במספר שממנו תרצה שהשיחה תצא
Re: צינתוקים כמעט בחינם בלי הגדרה מיוחדת
אם אני זוכר נכון כשמוגדר בהגדרות קמפיין מספר משני הוא המצנתק בכל הפעלת קמפיין מכל סוג.איפה יש כזו הגדרה("מספר ברירת המחדל")?תגדיר בהגדרות קמפיין את המספר המשני כברירת מחדלניסית את זה על המערכת אבל הצינתוק מגיע עם המספר הישן של המערכת השאלה אם אפשר להגדיר שהצינתוק יצא מהמספר החדש של המערכת
תודה
ומה זה קשור למודול ראוטינג?
ההגדרה הנכונה היאבשלוחה ספציפית או בivr.ini לכל השלוחותקוד: בחירת הכל
routing_your_id=special.0773137770
כמובן תחליף את המספר במספר שממנו תרצה שהשיחה תצא
ראוטינג זה גם הפעלת קמפיין לידיעתך במודול ראוטינג עד לאחרונה (אני יודע שהיה אמור להיות בטיפול לא בדתי אם טופל) מי שהיה חסום מקמפיינים לא היה ניתן לחייג אליו!!!
Re: צינתוקים כמעט בחינם בלי הגדרה מיוחדת
איפה יש כזו הגדרה("מספר ברירת המחדל")?
Re: צינתוקים כמעט בחינם בלי הגדרה מיוחדת
כדי שהוא כמעט לא יוכל לענות תעשה הקלטה בצד העונה ההקלטה וכן תוסיף בחירה אם לקבל השיחה או לא ושמה יהיה קובץ ריק אז אם לא היקש 1 הוא לא יכול לענות ואתה לא אתר לו להקיש 1 אז המערכת תחשב אם זה כמו שהוא לא עונה בכלל אבל הוא שמע ההקלטהניתן להשתמש גם בהגדרה של "הודעה בצד העונה" כדי לשלוח הודעה קולית למשתמש (בודד) כאשר החיוב יהיה יחסי ולא יחידה
Re: צינתוקים כמעט בחינם בלי הגדרה מיוחדת
איפה יש כזו הגדרה("מספר ברירת המחדל")?תגדיר בהגדרות קמפיין את המספר המשני כברירת מחדלניסית את זה על המערכת אבל הצינתוק מגיע עם המספר הישן של המערכת השאלה אם אפשר להגדיר שהצינתוק יצא מהמספר החדש של המערכת
תודה
ומה זה קשור למודול ראוטינג?
ההגדרה הנכונה היאבשלוחה ספציפית או בivr.ini לכל השלוחותקוד: בחירת הכל
routing_your_id=special.0773137770
כמובן תחליף את המספר במספר שממנו תרצה שהשיחה תצא
ההגדרה הזאת עובדת תודה רבה
Re: צינתוקים כמעט בחינם בלי הגדרה מיוחדת
ניסיתי לעשות ולא כ"כ הצלחתי, אם מישהו יוכל לעשות טובה ולהסביר בדיוק מה לעשות.
ז"א הצלחתי לעשות צינתוק אבל אני רוצה שכשיחזרו למערכת ישמעו את ההודעה שאותה אני רוצה לשלוח,
וגם מה עם ההוא שמספיק לענות לצינתוק מה הוא ישמע?
חוץ מזה הצינתוק הוא מהמס' הישן (הנייד) של המערכת, האיך מחליפים?
ז"א הצלחתי לעשות צינתוק אבל אני רוצה שכשיחזרו למערכת ישמעו את ההודעה שאותה אני רוצה לשלוח,
וגם מה עם ההוא שמספיק לענות לצינתוק מה הוא ישמע?
חוץ מזה הצינתוק הוא מהמס' הישן (הנייד) של המערכת, האיך מחליפים?
Re: צינתוקים כמעט בחינם בלי הגדרה מיוחדת
יש דרך שלא ישמעו את המילים 'שלום ותודה' לאחר שליחת הצינתוק?
וכן איך משנים את המוזיקה בהמתנה לשקט
כי כתבתי
ושומעים צליל חיוג
תודה
וכן איך משנים את המוזיקה בהמתנה לשקט
כי כתבתי
קוד: בחירת הכל
music_on_hold=
תודה
-
- הודעות: 473
- הצטרף: 21:06 21/08/2017
Re: צינתוקים כמעט בחינם בלי הגדרה מיוחדת
M1167יש דרך שלא ישמעו את המילים 'שלום ותודה' לאחר שליחת הצינתוק?
וכן איך משנים את המוזיקה בהמתנה לשקט
כי כתבתיושומעים צליל חיוגקוד: בחירת הכל
music_on_hold=
תודה
Re: צינתוקים כמעט בחינם בלי הגדרה מיוחדת
לא יעיל בהרבה מקרים "שלום ותודה" לא מוגדר כהודעת מערכת בהרבה מקרים, לדוגמא שלוחת ניתוק אם יש תהליך שאתה רוצה לנתק לקוח זה לא יעזור כלום הוא יידע שניתקת אותו כי הוא ישמע "שלום ותודה"M1167יש דרך שלא ישמעו את המילים 'שלום ותודה' לאחר שליחת הצינתוק?
וכן איך משנים את המוזיקה בהמתנה לשקט
כי כתבתיושומעים צליל חיוגקוד: בחירת הכל
music_on_hold=
תודה
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 0 אורחים