אני חושב שלא הבנת אותיבשמחה נוכל לעשות דבר כזה. אפשרי גם דרך הטלפון להגדיר. מה יותר נוח לתכנת עבורכם?הגדרת שעות המענה
לא נראה לכם קצת מסובך העיניין של השעות?
כדאי מאוד לעשות ממשק כמו שמפעילים קמפיין מתוזמן
ויהיה אפשרות לבחור שמהשעה 8:00 בבוקר עד השעה 10:00 בערב - במשך כל השבוע - יהיה מענה
וכן שתמיד יפנה לאותו מספר
בכל אופן שיהיה אפשרות להגדיר את ההגדרות ה"ברירת מחדל"
וכל הגדרה נוספת - תעקוף את הברירת מחדל
למשל שיהיה אפשרות לעקוף את הברירת מחדל - שביום זה וזה בשעה הזאת והזאת יפנה לטלפון אחר
ועוד משהו כדאי שיהיה
כפתור "המענה סגור" וכפתור "המענה פתוח"
מה דעתכם?
כל מי שיש לו רעיון איך לעשות זאת יותר מוצלח ומסודר - שיגיב
נראה מה אומר הציבור
תודה רבה מראש
אני מתכוון שבאתר של ימות המשיח
יהיה את האפשרות הזאת