ועדת הרבנים חסמה לי את הקו - מה עושים

אוטומטפון
הודעות: 15
הצטרף: 22:59 03/01/2018

Re: ועדת הרבנים חסמה לי את הקו - מה עושים

שליחהעל ידי אוטומטפון » 21:40 02/06/2018


ב. בעניין השקפתך בנושא הצינתוקים אין רצוני להתייחס, וגם אין עניין להתלהם. איש איש ודרכו, והדעות ידועות.
חשבתי שלפחות תתנצל על רוע מעללך,
שליחת צנתוק היא התעללות בחסרי ישע
שאלפים וודאי לא סולחים לך

אין לך שום רשות להשתמש במספר הטלפון שלי לשלוח לי צנתוק לשום מטרה שהיא, עברה על כך הינה גזל במלוא מובן המילה
מי יתן וועדת הרבנים ומשרד התקשורת יחסמו אותך ואת כל חבריך רעי הלב (תקרא לזה "בעלי השקפה שונה בעניין הצינתוקים")
אני לא מבין מה רוצים משודד בנק , בסך הכל יש לו "השקפה שונה בעניין שדידת בנקים" , אין עניין להתלהם. איש איש ודרכו, והדעות ידועות...

אם השקפתך היא שזה בסדר, אז בבקשה תפרסם את המספר שלך כאן , ואני כבר אדאג להשיב לך כגמולך על ידי שליחת צנתוקים אליך מכל קו אפשרי

לעצם העניין של החסימות , הדבר ידוע לא מהיום ולא מאתמול , שכאשר נפתח בשנת תשס"ה המושג "קומה כשרה" ו"מכשירים כשרים" הכלל שאותו הנחו מועצת גדוה"ת היתה "מכשירים לדיבור בלבד", וכל דבר אחר הינו סוג של "בדיעבד"
וזה הכלל הבסיסי שמנחה את הוועדה עד עצם היום הזה
כלומר כברירת מחדל שום קו לא אמור להיות פתוח לקומה הכשרה
בהתאם לכך , מדיניותם היא שכל קו שמדווח כ"קו תוכן" קרי: שאתה מחייג ולא מרים לך בן אדם, אמור בעקרון להחסם מהקומה הכשרה
גם אני נתקלתי בזה מחוסר ידיעה לפני שנים שחסמו לי קו בנושא תורני בפתאומיות ואולי קצת התעצבנתי אבל גם שמחתי שיש מי ששומר עלי ועל נפשות בני ובנותי שלא יחשפו לאלפי קווים המכילים תכנים שבין גרוע מאוד לבין עוד יותר גרוע, לאחר ששוחתי ארוכות עם נציגי הוועדה , שלחתי דרך שרות הלקוחות של החברה שבה היה הקו טופס התחייבות לוועדת הרבנים , ותוך 48 שעות זה היה פתוח בכל החברות (בחלק מיד בחלק למחרת בבוקר והשאר תוך עוד יום, כנראה שיש הבדלים בין צורת העדכון והממשק כי גם להחסם זה לא נחסם בו זמנית)

האם אתה סבור שתפקיד הוועדה הוא להושיב צוות שיאזין לתוכן של כל קו וקו ויקבל החלטה בהתאם לתכנים שבו האם לחסום או לא?
אתה מוכן לממן כזה צוות?
תחשוב רק על שאלה אחת: כאשר בד"ץ 'העדה החרדית' / 'לנדא' / 'רובין' וכו' נותנים כשרות על מוצר , כמה זה עולה לחברה המייצרת? זה בכלל לא זול!…
ולך, דאגו וועדת הרבנים , ופתחו לך את הקו שלך בסופו של דבר למרות שלא פעלת בדרך הרשמית והמקובלת אלא הלכת לתקשורת , והחליטו בסופו של דבר בצעד יוצא דופן להתחשב בנסיבות המיוחדות ולאשר לך את הקו, זה עלה לך שקל?
קיבלת כשרות על המוצר שלך בחינם, ללא כל תמורה , למרות ההתנהגות הפושעת שלך בעניין הצינתוקים ומה שאתה מחזיר זה גידופים?
אתה עדיין משוכנע שאתה צודק?

zxc
הודעות: 750
הצטרף: 20:31 11/12/2016

Re: ועדת הרבנים חסמה לי את הקו - מה עושים

שליחהעל ידי zxc » 21:45 02/06/2018

מצטרף - כמובן - לדברי אוטומפון והשאר.

השארתי כבר הודעה בתגובה, ואח"כ ראיתי את דברי ה"פי חכם חן" של אוטומפון לכן מחקתי ואני מצטרף אליו
אגב, גם לי חסמו 2 קוים בעבר, ללא שהשארתי צינתוקים, ואעפ"כ דעתי היא כנ"ל.

oror053
הודעות: 411
הצטרף: 14:40 01/06/2016

Re: ועדת הרבנים חסמה לי את הקו - מה עושים

שליחהעל ידי oror053 » 21:54 02/06/2018

ראשית כל, אם כבודו דואג לפרנסתם של אנשי ועדת הרבנים המסכנים והאומללים שלא מקבלים שקל.. אז אני שמח לבשר לך שעל כל מכשיר שהם מחתימים הם מרוויחים המווון כסף. מאות שקלים למכשיר. לדוגמא, מכשיר שעולה 300 שקלים בגרסה רגילה, כשהוא כשר הוא יעלה 550 (ע"ע נוקיה C2/208).. אז אל תדאג לכיסם המרוקן (דרך אגב ה"וועדה" כוללת רק 2 אנשים. ושלל לא יחסר)...
בנוגע לצנתוקים, כפי שאמרתי הדעות חלוקות. יש שידמו את זה לחדירה לביתם הפרטי ללא רשות, ויש שידמו את זה לפרסומות ברחוב שזה דבר לגיטימי. מעולם לא שמענו אדם שבכה על כך שתלו לו מודעות ליד הבית..
נכון שזה לא ממש דומה, אבל זה גם לא רחוק. כשזה חד פעמי זה בסדר ורוב הציבור מתייחס לעניין בסלחנות. אם אתה חושב אחרת - זכותך. אני מבין את זה.
בעניין מלאכתם ה"מפרכת" של חברי הועדה, אם כבר טורחים וחוסמי קווים של אנשים "רשעים" שלא בקשו רשות מוועדת הרבנים, אז שיבדקו מה הם חוסמים! אין מצווה לחסום כל קו שנפתח!
בנוגע למה שאמרת על השירות החינמי שניתן לי, לא שירות ולא נעליים. אני פשוט הפעלתי עליהם לחץ שהעמיד אותם במקום, והם התכופפו על ארבע כדי לפתוח לי. הם פשוט גמגמו ולא ידעו להסביר את עצמם. אולי נציע להם להעסיק מישהו מכאן בתור המסבירן שלהם..
כל טוב.
נערך לאחרונה על ידי oror053 ב 22:03 02/06/2018, נערך פעם 1 בסך הכל.

zxc
הודעות: 750
הצטרף: 20:31 11/12/2016

Re: ועדת הרבנים חסמה לי את הקו - מה עושים

שליחהעל ידי zxc » 22:02 02/06/2018

אני לא הולך לעמוד על כבודם של ועדת הרבנים, תמשיך לדבר עליהם וכו'
אני יודע רק שבזכותם הצלתי את נשמתי והם הצילו את כל יהדות החרדית, ובשביל זה בלבד, מגיע להם הצל"ש החזק בעולם, ולכרוע להם ברך לאלפי שנים.
ואתה שקיפלת אותם לצערינו ולצער כל החברה החרדית, אני בא קצת בתואנה על הועדה, למה הם התקפלו, אני צריך עכשיו לתת להם את החוזק והאומץ כי בפעם הבא שמישהו יעשה כמעשיך, ויפעיל דבר נוראי באמת (רדיו מלוכלך וכדו'), האם גם אז הם יתקפלו?! (אגב, לכאורה הסיבה היא, כי בתקשורת יגידו שהחרדים לא רוצים להתפלל לצה"ל וכו')
רק דבר אחד, אתה מדבר על צינתוק חד פעמי (מקוה שהחד פעמי שלך הוא חד פעמי בחיים, ולא חד פעמי ביום (או אפי' בשעה....) אבל כמה חד פעמי כאלה יש, בא תספור במכשיר שלי, כמה צנתוקים אני מקבל כל יום! אחרי שכבר הורדתי את שמי מימות המשיח ומכל הרשימות למיניהם!!
ובענין העם שמגיב ע"ז בסלחנות: אם אצלך, אי פניה לבית משפט, הכוונה לסולחנות אז אתה צודק.

oror053
הודעות: 411
הצטרף: 14:40 01/06/2016

Re: ועדת הרבנים חסמה לי את הקו - מה עושים

שליחהעל ידי oror053 » 22:19 02/06/2018

גם אני מודה מאוד לוועדת הרבנים על הדברים הטובים שהם עושים. אבל קיצוניות לעולם לא עושה טוב..
אם ועדת הרבנים לא הייתה חוסמת את הקווים שלי ושל חברי והייתה מאפשרת לנו להחזיק במספר קבוע - לא היינו צריכים לצנתק בכלל!!
עובדה שמספרים לא כשרים, לא מקבלים צנתוקים בכלל, כי אין לוועדה אפשרות לחסום אותם, ולכן המספר נשאר קבוע, ואין עניין לצנתק אליהם.
הקו הוא שלי - לא שלהם! אני הבעלים שלו - לא הם! מבחינה חוקית, אם אני הולך לבית משפט ומדווח שחסמו את הקו שלי, הם יהיו בבעיות (בגלל זה הם פותחים כשמאיימים.. מנסיון).
הבעיה שלך היא שאתה מסתכל על המציאות בראש הפוך. לדעתך - החסימות שלהם הם בגלל הצנתוקים שלנו.
אבל בפועל - הצנתוקים שלנו - הם בגלל החסימות שלהם!! תבין! איך יגיעו לקו שלי אם אני לא אצנתק??
(נ.ב. הצנתוק היה חד פעמי).

zxc
הודעות: 750
הצטרף: 20:31 11/12/2016

Re: ועדת הרבנים חסמה לי את הקו - מה עושים

שליחהעל ידי zxc » 22:29 02/06/2018

באיזה שלב, במוקדם או במאוחר, אפרוש מהמירוץ ואפסיק להתווכח, אז אני כבר מגלה דעתי, שזה לא יהיה מפני שלא היה לי מה להשיב, אלא כי אין לי כח להתווכח.
בקו שלך וכדו' יש 2 דברים לא טובים:
1) צינתוקים - דבר גרוע ומפריע מאד, וההיזק שבו גרוע הרבה יותר מהתועלת.
2) עצם הקו - ואיני נכנס בכלל לויכוח, אם הקו שלך היה טוב או לא. לזה אני סומך על ועדת הרבנים. כמו שבכשרות אם תבוא תגיד לי שהבשר שלך גם טוב, אומר לך, לך מעמי אני רוצה את כשרות העדה וכדו'.
עוד דבר, ועדת הרבנים לא חסמו את הקו שלך כלל וכלל. הם חסמו את הקו שלי האישי, כי אני ביקשתי מהם! אני ועוד מאות אלפי יהדות החרדית, ביקשנו מהם. תחסמו לנו את הקוים לכל מיני קוי תוכן!

oror053
הודעות: 411
הצטרף: 14:40 01/06/2016

Re: ועדת הרבנים חסמה לי את הקו - מה עושים

שליחהעל ידי oror053 » 22:36 02/06/2018

1) כנראה שלא הבנת את מה שכתבתי בעניין הצנתוקים.
2) רבים לא בקשו, והם כן חפצים בצנתוקים, כמוני וכמו "איש יהודי" מהעמוד הקודם, ועוד רבים נוספים.
בנוסף, בקשתך מוועדת הרבנים מנוגדת לחוק...
גם אני כנראה עוצר כאן...
כמו שאמרתי: הדעות חלוקות.

איש יהודי
הודעות: 18
הצטרף: 23:27 23/09/2017

Re: ועדת הרבנים חסמה לי את הקו - מה עושים

שליחהעל ידי איש יהודי » 22:46 02/06/2018

רק נעשה סדר בעניין.

כולם חוזרים על המילה "צינטוקים" שוב ושוב. צריך להבהיר ברור, יש 3 סוגי צינטוקים. צינטוקים שאנו מעוניינים בהם (כמו קבוצות הוצאפון המשפחתיות, קווים שאנו נרשמנו לקבל עדכון וכו'), קווים שפועלים בהתאם לחוק כפי שהיה עד עכשיו (מסר חד פעמי בלבד לצורך תעמולה או תרומה), קווים אלו קצת הציקו, אבל זה לא רציני והחוק התיר להם (היום כבר לא). לא חושב שיש מה להתערב בזה (מי שזה מפריע לו תמיד יכול לחסום את עצמו מכל הצינטוקים ממערכות ימות המשיח, יש כזו אופציה בטלפון של שרות הלקוחות של ימות המשיח, זה לא יעזור לחברות מתחרות שמשם ההטרדות כבדות הרבה יותר)
ויש את הסוג השלישי שראוי לכל גינוי, אלו שמצנטקים שוב ושוב, בלי יכולת הסרה, בלי שאני האזנתי להם בכלל. אלו חוצפנים שראויים לכל גינוי, ולמיטב ידיעתי ימות המשיח מתרה בהם ואף סגרה לחלק מהם את הקו. את האלו צריך ומצווה גם לתבוע בבית משפט אזרחי (לאחר קבלת היתר מרב) על 1000 ש"ח על כל צינטוק.

בשום מצב זה לא צריך להיות שיקול של ועדת הרבנים לעניני תקשורת, זו לא בעיה הלכתית ולכן אסור להם להתערב. הם יכולים לסייע לציבור בתביעות, יכולים לפרסם את ההיתרים שהתקבלו מרבנים לפנות לערכאות בנושא זה - אבל ברור שזו לא בעיה כשרותית ולכן לועדת הרבנים אין שום זכות להתערב!

הבעיה היא שועדת הרבנים שכפי שאמרתי אסור להם אפילו להתערב בצינטוקים של החוצפנים, הם אוסרים צינטוקים גם לקווים אליהם נרשמתי לקבל עדכון!, מי שמם לאסור עלי לקבל צינטוקים מקווים אליהם אני נרשמתי?! והכי גרוע, הם חוסמים את הקבוצות המשפחתיות, ולא משנה כמה פעמים פנינו אליהם הם מתעלמים! (פתחנו קו מסוג הימישע גרופ, שאין בו שום מעבר לקווי תוכן, אבל זה לא עוזר, הועדה לא מרשים בכלל קווים למשפחות, ולא מרשים צינטוקים בכלל) - מעולם לא הסכמנו ולא רצינו כאלו חסימות מטורפות. זו ממש ממש לא הייתה המטרה שלשמה רכשתי עבורי ועבור משפחתי טלפון כשר - כל מה שאני רוצה זה טלפון ללא גישה לאינטרנט וללא גישה לתועבה.

oror053
הודעות: 411
הצטרף: 14:40 01/06/2016

Re: ועדת הרבנים חסמה לי את הקו - מה עושים

שליחהעל ידי oror053 » 22:56 02/06/2018

יישר כח!
בקצב הזה הם גם יחסמו לנו את הפורום.. הרי בגלל שרכשנו מכשיר כשר, הרי אנחנו משועבדים להם בכל גופנו ונשמתנו, ובכל מכשירינו, ואין לנו רשות לדבר עליהם ועל החסימות שלהם! :lol: :lol:

zxc
הודעות: 750
הצטרף: 20:31 11/12/2016

Re: ועדת הרבנים חסמה לי את הקו - מה עושים

שליחהעל ידי zxc » 23:04 02/06/2018

תודה רבה לאיש יהודי, על דעותיו האישיות.
כבר הבהרתי שכשאני קונה בשר, אני רוצה את הכשר ה'עדה' על אף שאם תרצה, אביא לך כאן 1,001 תירוצים למה הם לא טובים.
כמו"כ כשאני קונה מכשיר כשר, אני רוצה את דעותיו של "ועדת הרבנים לעניני תקשורת". ולא את דעותיו של איש יהודי.
נ.ב. אבהיר, גם דעותי האישיות חלוקות במקצת עליהם, וגם אני סבור שאין צורך לחסום כ"כ הרבה. אך אני מספיק חכם להבין שאיני חכם כל נושא בעולם. אני מספיק חכם להבין שאם לא אהיה חכם אלא אהיה "תמים תהיה עם ד"א" (ואל תביא לי את אימרת הרופשיצער) אז זה יועיל לי ולעצמי ולכל העולם ובעיקר לחינוך ילדי.
באיזה שלב, במוקדם או במאוחר, אפרוש מהמירוץ ואפסיק להתווכח, אז אני כבר מגלה דעתי, שזה לא יהיה מפני שלא היה לי מה להשיב, אלא כי אין לי כח להתווכח.


חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 43 אורחים