דרך הטלפון-שלוחה 2 בניהול הקש את מספר השלוחה ושוב 2 ולאחמ"כ הקש את מספר ההודעה (1100) ותקליט כנ"ל ולאחמ"כ הקש להקלטה נוספת והקש את מספר ההודעה (1101).
דרך המחשב-תעלה לשלוחה המבוקשת הקלטות ותקרא להם בשמות הנ"ל.
שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
עובד מצויין!
תודה רבה.
רק חבל שאין כזו אפשרות בנויה של 'ימות' שישמעו את התקליט הנ"ל (אולי מומלץ להקמה).
בכל אופן, ממש תודה!
תודה רבה.
רק חבל שאין כזו אפשרות בנויה של 'ימות' שישמעו את התקליט הנ"ל (אולי מומלץ להקמה).
בכל אופן, ממש תודה!
-
- הודעות: 196
- הצטרף: 23:29 11/05/2017
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
יש עוד לפחות 2000 תקליטים שהרבה אנשים מעונינים בהם, וזה לא אפשרי.... (בעצם, אפשרי בתשלום)
אגב יש נושא בפורום שמיועד לשיתוף קבצים שימושים, אולי תעלה לשם את ההקלטות.
אגב יש נושא בפורום שמיועד לשיתוף קבצים שימושים, אולי תעלה לשם את ההקלטות.
-
- הודעות: 365
- הצטרף: 00:01 27/10/2017
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
אני צריך משהו דומה: אני רוצה שברוב השעות יהיה הפניה למספר אחד, ובמספר שעות קבועות מוגדרות מראש בשבוע זה יעבור למספר אחר.
האם יש כזאת אפשרות? או מקסימום שאני יוכל להחליף טלפונית או באתר את ההפניה כשאני רוצה בין שני המספרים.
תודה מאוד!
האם יש כזאת אפשרות? או מקסימום שאני יוכל להחליף טלפונית או באתר את ההפניה כשאני רוצה בין שני המספרים.
תודה מאוד!
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
מגדירים ניתוב לפי ימים ושעות המערכת מתחשבת לפי הסדר שזה אומר שתגדיר את אלו באמצע השבוע במקרים מסויימים שצריך כ1 ו2 תגדיר רק ליום הרלוונטי ותגדיר כמספר 3 או 4 בלי התניות את המספר שלךאני צריך משהו דומה: אני רוצה שברוב השעות יהיה הפניה למספר אחד, ובמספר שעות קבועות מוגדרות מראש בשבוע זה יעבור למספר אחר.
האם יש כזאת אפשרות? או מקסימום שאני יוכל להחליף טלפונית או באתר את ההפניה כשאני רוצה בין שני המספרים.
תודה מאוד!
-
- הודעות: 365
- הצטרף: 00:01 27/10/2017
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
תודה מאוד, אך אשמח ליותר ביאור, כי לא הבנתי את השלבים, והיכן בדיוק.
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
תודה מאוד, אך אשמח ליותר ביאור, כי לא הבנתי את השלבים, והיכן בדיוק.
ניתוב לטלפון אישי לפי שעות / ימים
קוד: בחירת הכל
type=routing_time
routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun
routing_time_2=0509029999.*.*.1-20.jun
routing_time_3=0721234567
routing_time_4=0729876543.*.*.*.*
ניתן להכניס ערך, או * לכלל האפשרויות.
אין חובה להכניס את כל הערכים, רק חשוב לשמור על הסדר.
כך למשל בדוגמה המצורפת:
למספר 0509111111 השיחה תועבר רק בין 9 בבוקר ל5 אחה"צ בימים שני עד שישי, מהראשון עד ה20 לחודש יוני בלבד.
למספר 0509029999 השיחה תועבר בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע מהראשון עד ה20 לחודש יוני בלבד.
למספר 0721234567 השיחה תועבר תמיד, כי אם אין הגדרות, אז משתמשים בכל ההגדרות.
גם למספר 0729876543 השיחה תועבר תמיד - כי הכניסו בתנאי * - שזה אומר כל האפשרויות.
רשימת הימים:
"sun" | "mon" | "tue" | "wed" | "thu" | "fri" | "sat"
רשימת החודשים
"jan" | "feb" | "mar" | "apr" | "may" | "jun" | "jul" | "aug" | "sep" | "oct" | "nov" | "dec"
-
- הודעות: 365
- הצטרף: 00:01 27/10/2017
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
תודה רבה מאוד מאוד!
-
- הודעות: 365
- הצטרף: 00:01 27/10/2017
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
ואיך מגדירים את השלוחה? כלומר מה לבחור במאפיינים?
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
הקוד שצוטט לעיל כולל גם את מאפיין השלוחהואיך מגדירים את השלוחה? כלומר מה לבחור במאפיינים?
ואין צורך לרשום משהו נוסף במאפיינים
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 17 אורחים