בשו"ט גלעדנפלא
יישר כח
אין על יימות
החידושים הם בעיקר ברמת הממשק, אבל מחכים עדיין ל:
עריכת הזמנה, -- שים לב, בטבלת מכירות קיימות ניתן לשנות את השדות וממילא הדוחו"ת שיוצרו יעודכנו בהתאם.
שמיעת פירוט הזמנה, (בעיקרון כבר יש אבל יש שם איזה באג)
end_togo לאחר סיום תשלום בהצלחה
להוסיף קבלת נתונים והקלטות בכתובת למשלוח (כיום יש רק הקלטה אחת)
לגבי הממשק החדש
כדאי שיהיה איזה סוג זיהוי שיטען את כל הפרטי לקוח שיש בטבלה החדשה של הלקוחות -- הנתונים לקוחים מקובץ list_all_information.ini שזהו הקובץ הכללי שחל על כל המערכת. אשמח אם תוכל לפרט אם התכוונת לנתונים מסוימים?
המספר זיהוי (בטבלת לקוחות) מוגדר INT ולכן הוא מוריד את האפס בהתחלה כדאי שהוא יהיה TEXT (או פיתרון מקצועי יותר) -- תודה! יתוקן בע"ה.
כמו כן יש איטיות גבוהה מאד בכל הפעילות שם -- תוכל לפרט פעולה מסוימת? (טעינה של נתונים, אישור\שמירת נתונים וכד')? עם איזה סדר גודל מערכת ניסית? תודה
שוב תודה
בקשת הערות לפיתוח מערכת מכירות
Re: בקשת הערות לפיתוח מערכת מכירות
ישר כח על ההערות. אשיב בגוף הציטוט:
נערך לאחרונה על ידי גלעד ב 18:26 18/03/2018, נערך פעם 1 בסך הכל.
Re: בקשת הערות לפיתוח מערכת מכירות
שלום גלעד.שלום, שמי גלעד ואני עובד על הפיתוח של מערכת המכירות. ראשית, תודה על המשוב. אשתדל לתקן\לעדכן בהקדם וכן לענות על ההערות לפי הסדר. העדכונים שאציין אליהם יעלו בע"ה במהלך היום או מחר.
קודם כל תודה רבה על השיפורים...
א. ניסיתי לבדוק את ההקלטה מתוך המערכת וזה לא מקליט. -- לא אמורות להיות בעיות. לוקח לו זמן להטעין כי הוא מכווץ את הקובץ לפני שהוא מציג אותו להשמעה חוזרת. בנתיים צריך להאזר בסבלנות...
ב. אם אתה כבר עובד על שיפור האתר, אז יש באג כשמשנים שמות לקבצים ולשלוחות, אי אפשר לשנות יותר משני קבצים.
צריך לעשות רענון לדף בכל שתי פעמים שמשנים קבצים.
תודה רבה!
-
- הודעות: 435
- הצטרף: 07:10 25/03/2016
- מיקום: ירושלים
Re: בקשת הערות לפיתוח מערכת מכירות
Tני מצרף תמונה של השגיאה שמעלה את שם הקטגוריה [לפי החץ, זה אמור להיות אחד למטה]
Re: בקשת הערות לפיתוח מערכת מכירות
ישר כח. הבנתי את הבעיה אשתדל לטפל בה בהקדם.Tני מצרף תמונה של השגיאה שמעלה את שם הקטגוריה [לפי החץ, זה אמור להיות אחד למטה]
Re: בקשת הערות לפיתוח מערכת מכירות
יש צפי מתי יפותח עריכת הזמנות ?ישר כח. הבנתי את הבעיה אשתדל לטפל בה בהקדם.Tני מצרף תמונה של השגיאה שמעלה את שם הקטגוריה [לפי החץ, זה אמור להיות אחד למטה]
Re: בקשת הערות לפיתוח מערכת מכירות
כפי שכתבתי באחת התגובות הקודמות. ניתן כעת לערוך הזמנות בגוף הטבלה של מכירות קיימות והדוחו"ת שיופקו (ע"י לחיצה על הכפתורים 'הדפס קבלות\הזמנות' ) יהיו בהתאם.יש צפי מתי יפותח עריכת הזמנות ?ישר כח. הבנתי את הבעיה אשתדל לטפל בה בהקדם.Tני מצרף תמונה של השגיאה שמעלה את שם הקטגוריה [לפי החץ, זה אמור להיות אחד למטה]
בכ"א אם מדובר במשהו מקיף יותר אשמח לפרוט\תאור של המוצר\האפשרויות הרצויות.
Re: בקשת הערות לפיתוח מערכת מכירות
מדוע יש התעלמות מהקראת קבצי tts ?
ואם ישנה מערכת כזו משופרת, כדאי שתהיה בה אפשרות לערוך את הקבצים הנ"ל גם באתר,
כ"כ שלא יצטרכו קובץ tts נפרד לכל מוצר אלא זה יהיה בקובץ אחד כדוגמת הקובץ sale_products_name.ini.
ואם ישנה מערכת כזו משופרת, כדאי שתהיה בה אפשרות לערוך את הקבצים הנ"ל גם באתר,
כ"כ שלא יצטרכו קובץ tts נפרד לכל מוצר אלא זה יהיה בקובץ אחד כדוגמת הקובץ sale_products_name.ini.
Re: בקשת הערות לפיתוח מערכת מכירות
איך שאני מבין, עיקר העבודה של גלעד הינה בתחום הפיתוח של האתר ולא של הivr.
כך ששידרוגים במודול עצמו, מה שהם מבקשים עריכת הזמנות, שכוונתם, שהמזמין יוכל בשיחה חוזרת (ואף באותה שיחה), לשנות את הזמנות שהזמין, זה קשור למנחם יותר מלגלעד.
אם אני לא צודק אשמח שרבי גלעד יתקן אותי.
תודה על הכל.
כך ששידרוגים במודול עצמו, מה שהם מבקשים עריכת הזמנות, שכוונתם, שהמזמין יוכל בשיחה חוזרת (ואף באותה שיחה), לשנות את הזמנות שהזמין, זה קשור למנחם יותר מלגלעד.
אם אני לא צודק אשמח שרבי גלעד יתקן אותי.
תודה על הכל.
Re: בקשת הערות לפיתוח מערכת מכירות
לדעתי אם רוצים להנגיש לציבור בכל הגילאים צריך לתת את האופציה לפתוח מערכת מכירות מא-ועד ת באתר.
ולא שיצטרכו בשביל להגדיר מכירות להכניס קובץ מסויים בהגדרות מתקדמות ולהגדיר שם כמה הגדרות ולאחמ"כ לעבור לכרטיסייה מכירות, זה מאד מקשה
ולא שיצטרכו בשביל להגדיר מכירות להכניס קובץ מסויים בהגדרות מתקדמות ולהגדיר שם כמה הגדרות ולאחמ"כ לעבור לכרטיסייה מכירות, זה מאד מקשה
-
- הודעות: 473
- הצטרף: 21:06 21/08/2017
Re: בקשת הערות לפיתוח מערכת מכירות
גם אני הבנתי ככה.איך שאני מבין, עיקר העבודה של גלעד הינה בתחום הפיתוח של האתר ולא של הivr.
כך ששידרוגים במודול עצמו, מה שהם מבקשים עריכת הזמנות, שכוונתם, שהמזמין יוכל בשיחה חוזרת (ואף באותה שיחה), לשנות את הזמנות שהזמין, זה קשור למנחם יותר מלגלעד.
אם אני לא צודק אשמח שרבי גלעד יתקן אותי.
תודה על הכל.
אבל אדרבה אולי ימנו עוד נציג (אולי אפי' את גב' סיון) שיטפלו בהגדרות של הivr.
גם שם יש הרבה מקום להתייעלות.
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 13 אורחים