שאלה במודול ראוטינג

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

שאלה במודול ראוטינג

שליחהעל ידי 011371 » 00:57 11/02/2018

יש לי בעיה אחת שמפריעה מאוד
כשמישהו מחייג אלי מהמערכת, והקו אצלי תפוס (בשיחה חיצונית ללא קשר למערכת)
השיחה ישר עוברת לתא קולי שלי בשעה שהייתי מעדיף שיעבור לשלוחה אחרת או ינסה לחייג שוב ושוב וכד'

ידוע לכולנו שבשיגור הודעות יש משבצת "זיהוי תא קולי אוטומטי" שברגע שהיא מסומנת , אם שיחה תעבור לתא הקולי היא מיד תתנתק

האם יש אפשרות דומה גם בראוטינג רגיל שבמידה והשיחה מועברת לבטל את השיחה ,ואז יקרה מה שמוגדר ב

קוד: בחירת הכל

routing_end_goto=/1/2/3
או שצריך לזה פיתוח?

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: שאלה במודול ראוטינג

שליחהעל ידי אאד » 01:06 11/02/2018

ידוע לכולנו שבשיגור הודעות יש משבצת "זיהוי תא קולי אוטומטי" שברגע שהיא מסומנת , אם שיחה תעבור לתא הקולי היא מיד תתנתק
מעניין :idea:
אני חושב שזה פשוט משאיר הודעה בתא קולי
כי אצלי סימנתי בכל הרשימו"ת את הזיהוי התא קולי הזה
והמערכת משאירה הודעה בתא קולי
(דרך אגב - ההודעה שנשארת בתא קולי היא לא מתחילת ההודעה - וחבל)

רדיופון
הודעות: 601
הצטרף: 12:35 10/04/2016

Re: שאלה במודול ראוטינג

שליחהעל ידי רדיופון » 01:53 11/02/2018

אני השתמשתי בהגדרה שלאחר זמן מסוים עובר לשלוחה אחרת.
(דרך אגב - ההודעה שנשארת בתא קולי היא לא מתחילת ההודעה - וחבל)
בקשר לזה, יכול להיות ששמת ההודעה לפני שעונים לשיחה.
ושהתא קולי עונה, הוא קודם כל משמיע את ההודעה.
למרות שזה בכל זאת מוזר, כי יש את הפתיח של התא קולי הרגיל שהוא לוקח די הרבה זמן עד שההקלטה מתחילה.
בקיצור... או ששינתה את הקלטת ברירת המחדל של התא קולי לקצר יחסית, או ששמת הודעה לפני שעונים לשיחה מידי ארוכה.

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

Re: שאלה במודול ראוטינג

שליחהעל ידי 011371 » 06:46 11/02/2018

אני השתמשתי בהגדרה שלאחר זמן מסוים עובר לשלוחה אחרת.
את זה גם אני עשיתי (23 שניות, כאשר התא קולי מתחיל אחרי 25 שניות)
וכאשר אני לא מרים או באמצע שיחה ממתינה זה באמת מה שקורה, וזה מצוין

הבעיה שציינתי היא כאשר הקו "תפוס" למשל אם מישהו באותו רגע מחייג אלי או אני מחייג אל מישהו אחר, ובזמן החיוג (לפני שהתחילה השיחה) לא עובד שרות "שיחה ממתינה" אלא ישר השיחה עוברת לתא קולי ללא המתנת זמן
רציתי לדעת האם יש כזו אפשרות שהמערכת תזהה שהקו תפוס!

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

Re: שאלה במודול ראוטינג

שליחהעל ידי 011371 » 06:57 11/02/2018

ידוע לכולנו שבשיגור הודעות יש משבצת "זיהוי תא קולי אוטומטי" שברגע שהיא מסומנת , אם שיחה תעבור לתא הקולי היא מיד תתנתק
מעניין :idea:
אני חושב שזה פשוט משאיר הודעה בתא קולי
כי אצלי סימנתי בכל הרשימו"ת את הזיהוי התא קולי הזה
והמערכת משאירה הודעה בתא קולי
(דרך אגב - ההודעה שנשארת בתא קולי היא לא מתחילת ההודעה - וחבל)
התערבבו פה שני נושאים בשרשור אחד - וחבל

אבל בעיקרון תפקידה של המשבצת היא למנוע את המצב שאתה מדבר עליו
ברירת מחדל המערכת מחייגת כרגיל וברגע שהשיחה מורמת היא מתחילה להשמיע את ההודעה ולא משנה מי מקשיב לה (ובמקרה של תא קולי זה ישר מתחיל ג"כ בשעה שהתא קולי עדיין באמצע לומר: "שלום, הגעתם לתא הקולי בטלפון מספר... " המערכת לא מחכה אלא מתפרצת לתוך דבריו ,וממילא הקטע שנקלט בתא הקולי זה רק מה"ביפ" שהתא הקולי השמיע, איפה שהמערכת הספיקה כבר להתקדם) הפתרון במקרה שאתה רוצה שכל ההודעה תיכנס לתא הקולי= לחזור עליה פעמיים

אבל אם המשבצת סומנה, המערכת מוודאת שהשיחה אינה מועברת , ועם השיחה מועברת היא אמורה להתבטל , ואם זה לא עובד לך אז אולי זה באג

BY6199
הודעות: 1635
הצטרף: 13:11 08/01/2017

Re: שאלה במודול ראוטינג

שליחהעל ידי BY6199 » 09:39 11/02/2018

אני השתמשתי בהגדרה שלאחר זמן מסוים עובר לשלוחה אחרת.
את זה גם אני עשיתי (23 שניות, כאשר התא קולי מתחיל אחרי 25 שניות)
וכאשר אני לא מרים או באמצע שיחה ממתינה זה באמת מה שקורה, וזה מצוין

הבעיה שציינתי היא כאשר הקו "תפוס" למשל אם מישהו באותו רגע מחייג אלי או אני מחייג אל מישהו אחר, ובזמן החיוג (לפני שהתחילה השיחה) לא עובד שרות "שיחה ממתינה" אלא ישר השיחה עוברת לתא קולי ללא המתנת זמן
רציתי לדעת האם יש כזו אפשרות שהמערכת תזהה שהקו תפוס!
תבטל הפנייה לתא קולי בתפוס, ואז זה לא יגיע לתא קולי או שלא יהיה זמין או שתפנה לטלפון אחר

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

Re: שאלה במודול ראוטינג

שליחהעל ידי 011371 » 11:38 11/02/2018

תבטל הפנייה לתא קולי בתפוס, ואז זה לא יגיע לתא קולי או שלא יהיה זמין או שתפנה לטלפון אחר
באמת תודה על ההצעה
אבל במקרה שלי יש לי הפניה לכל מיני אנשים מכובדים שאני לא יכול להגיד להם מה לעשות
אבל אני מבין שאין לך נכון להיום פיתרון ברמת המערכת

מאיר
הודעות: 427
הצטרף: 18:47 17/03/2016

Re: שאלה במודול ראוטינג

שליחהעל ידי מאיר » 13:47 11/02/2018

ידוע לכולנו שבשיגור הודעות יש משבצת "זיהוי תא קולי אוטומטי" שברגע שהיא מסומנת , אם שיחה תעבור לתא הקולי היא מיד תתנתק
מעניין :idea:
אני חושב שזה פשוט משאיר הודעה בתא קולי
כי אצלי סימנתי בכל הרשימו"ת את הזיהוי התא קולי הזה
והמערכת משאירה הודעה בתא קולי
(דרך אגב - ההודעה שנשארת בתא קולי היא לא מתחילת ההודעה - וחבל)
התערבבו פה שני נושאים בשרשור אחד - וחבל

אבל בעיקרון תפקידה של המשבצת היא למנוע את המצב שאתה מדבר עליו
ברירת מחדל המערכת מחייגת כרגיל וברגע שהשיחה מורמת היא מתחילה להשמיע את ההודעה ולא משנה מי מקשיב לה (ובמקרה של תא קולי זה ישר מתחיל ג"כ בשעה שהתא קולי עדיין באמצע לומר: "שלום, הגעתם לתא הקולי בטלפון מספר... " המערכת לא מחכה אלא מתפרצת לתוך דבריו ,וממילא הקטע שנקלט בתא הקולי זה רק מה"ביפ" שהתא הקולי השמיע, איפה שהמערכת הספיקה כבר להתקדם) הפתרון במקרה שאתה רוצה שכל ההודעה תיכנס לתא הקולי= לחזור עליה פעמיים

אבל אם המשבצת סומנה, המערכת מוודאת שהשיחה אינה מועברת , ועם השיחה מועברת היא אמורה להתבטל , ואם זה לא עובד לך אז אולי זה באג
נאמר לי פעם בשרות הלקוחות, שאפשרות זו אינה עובדת ב-100%

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: שאלה במודול ראוטינג

שליחהעל ידי אאד » 15:15 11/02/2018

תבטל הפנייה לתא קולי בתפוס, ואז זה לא יגיע לתא קולי או שלא יהיה זמין או שתפנה לטלפון אחר
באמת תודה על ההצעה
אבל במקרה שלי יש לי הפניה לכל מיני אנשים מכובדים שאני לא יכול להגיד להם מה לעשות
אבל אני מבין שאין לך נכון להיום פיתרון ברמת המערכת
כמדומני שלא משדרים פה על אותו גל :)
אחד מדבר על שיחות יוצאות ואחד על נכנסות
אולי אני טועה

BY6199
הודעות: 1635
הצטרף: 13:11 08/01/2017

Re: שאלה במודול ראוטינג

שליחהעל ידי BY6199 » 15:20 11/02/2018

תבטל הפנייה לתא קולי בתפוס, ואז זה לא יגיע לתא קולי או שלא יהיה זמין או שתפנה לטלפון אחר
באמת תודה על ההצעה
אבל במקרה שלי יש לי הפניה לכל מיני אנשים מכובדים שאני לא יכול להגיד להם מה לעשות
אבל אני מבין שאין לך נכון להיום פיתרון ברמת המערכת
כמדומני שלא משדרים פה על אותו גל :)
אחד מדבר על שיחות יוצאות ואחד על נכנסות
אולי אני טועה
יותר נכון קמפיינים ושיחות יוצאות, מסכים איתך, חשבתי שההגדרות של הקמפיין אולי משפיע על השיחות יוצאות כמו הגדרות נוספות, לכן לא תיקנתי אותו.
לדוגמא מי שחוסם קבלת צינתוקים לא ניתן לחייג אליו דרך ראוטינג


חזור אל “שאלות משתמשים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] | 7 אורחים