limit_call_seconds - הגבלת אורך השיחה, כמודול נפרד או הטמעה בכל מודול
אפשרות להגביל את כמות הזמן שהלקוח ישאר במערכת שלכם
לאחר סיום הזמן, תושמע הודעה ללקוח והשיחה תתנתק תעבור לתיקה שתגדירו
הפעלה כמודול נפרד
קוד: בחירת הכל
type=limit_call_seconds
קוד: בחירת הכל
limit_call_seconds=yes
לאחר הפעלת ההגבלה - בכל זמן ההגבלה - ניתן להשאר רק באותה מערכת ולא ניתן לעשות העברה פנימית במערכת routing_yemot
לאחר תום הזמן לא משנה באיזה מצב הלקוח נמצא - השיחה פשוט תעזוב לחלוטין את המצב שבו היא נמצאת, ותתקדם הלאה בהתאם לפעולות המופיעות בהמשך.
במידה והפעלתם כמודול נפרד - קובץ M0000 באם קיים בשלוחה מושמע בכניסה כמו בכל המודלים
ברירת מחדל אורך השיחה הינו 1800 שניות - חצי שעה
ניתן לשנות
קוד: בחירת הכל
limit_call_seconds_disconnect_time=10
במידה והפעלתם את ההגבלה כחלק מכל שלוחה - המערכת ממשיכה באותה שלוחה, והשורות הבאות לא רלוונטיות.
באם הפעלתם את ההגבלה כמודול - ברירת מחדל לאחר הפעלת המודול - המערכת עוברת בצורה אוטמטית לתיקיה /1 שתחת התיקיה הראשית
כך שההמלצה היא הפעלת מודל זה תחת תיקיה ראשית, ואת כל המערכת לבנות תחת שלוחה 1 ומטה
כמובן שניתן להפעיל תחת כל תיקיה את המודול ואז גם יעבור לשלוחה 1
באם ברצונכם שיעבור לשלוחה אחרת לאחר הפעלת המודול ניתן להגדיר:
קוד: בחירת הכל
limit_call_seconds_ivr_start=/2/2
לאחר סיום הזמן המערכת מפעילה את הודעה
M1026 - שלום ותודה
ולאחר מכן - ברירת מחדל - המערכת מנתקת
ניתן להגדיר לעבור לשלוחה אחרת
קוד: בחירת הכל
limit_call_seconds_end_time_go_to=/5/5
הערה חשובה:
כל זמן שההגבלה פועלת - גם במידה ותגדירו עוד הגבלה - המערכת לא תתחשב בה - ותמשיך לפי ההגבלה שהיא כבר פועלת
לאחר שהסתיים הזמן - לאחר שהמערכת עוברת לשלוחה שהגדרתם , כל ההגבלות מסתיימות - וניתן לעבור למערכות אחרות בימות המשיח, וניתן להפעיל גם את ההגבלה מחדש.