שירות לקוחות טוב למפרסמים ולאנשיםיש להם איזה רווח מזה?לקשר כשר אין כזה מספר למיטב ידיעתי, מה השאלה איך הם מרשים לעצמם לעשות ניתוב? הם קנו חבילה גדולה במחיר טוב, ביחס להוצאות ספר טלפונים זה כלוםואיך הם מרשים לעצמם לעשות את הניתוב?
מי ממומחי הAPI עושה 144 אוטומטי עם זיהוי קולי?
Re: מי ממומחי הAPI עושה 144 אוטומטי עם זיהוי קולי?
Re: מי ממומחי הAPI עושה 144 אוטומטי עם זיהוי קולי?
אבל בוא נגיד שמישהו מתקשר דרך זה ומדבר שעותשירות לקוחות טוב למפרסמים ולאנשיםיש להם איזה רווח מזה?
לקשר כשר אין כזה מספר למיטב ידיעתי, מה השאלה איך הם מרשים לעצמם לעשות ניתוב? הם קנו חבילה גדולה במחיר טוב, ביחס להוצאות ספר טלפונים זה כלום
עולה להם ה-מ-ו-ן
אלא א"כ הם משלמים על זמן הניתוב עד למענה
או רק על עצם הניתוב
קשה לי להאמין אחרת
Re: מי ממומחי הAPI עושה 144 אוטומטי עם זיהוי קולי?
זה לא הבמה להיכנס לשיקולים כלכליים של חברות מסחריות וכל אחד עושה כהבנתו, לכל עסק יש הוצאות לרוב גם לך עולה המון הוצאות רק בהתאם להכנסות הפעלת את שיקול דעתך מה מתאים מה כדאי ומה נצרך.אבל בוא נגיד שמישהו מתקשר דרך זה ומדבר שעותשירות לקוחות טוב למפרסמים ולאנשיםיש להם איזה רווח מזה?
עולה להם ה-מ-ו-ן
אלא א"כ הם משלמים על זמן הניתוב עד למענה
או רק על עצם הניתוב
קשה לי להאמין אחרת
אין סיכוי שהם לא משלמים על השיחות ייתכן שיש להם תמחור שונה כי הם מחייגים לנייחים בעיקר. הכל ייתכן אבל ודאי שזו לא הבמה לניתוח עסקו של השני.
מה שבטוח ניתוב עולה כסף, לא משנה מי שיהיה, ואולי גם ימות
Re: מי ממומחי הAPI עושה 144 אוטומטי עם זיהוי קולי?
לא מעניין אותי השיקולים הכלכליים שלהםזה לא הבמה להיכנס לשיקולים כלכליים של חברות מסחריות וכל אחד עושה כהבנתו, לכל עסק יש הוצאות לרוב גם לך עולה המון הוצאות רק בהתאם להכנסות הפעלת את שיקול דעתך מה מתאים מה כדאי ומה נצרך.אבל בוא נגיד שמישהו מתקשר דרך זה ומדבר שעותשירות לקוחות טוב למפרסמים ולאנשים
עולה להם ה-מ-ו-ן
אלא א"כ הם משלמים על זמן הניתוב עד למענה
או רק על עצם הניתוב
קשה לי להאמין אחרת
אני רק רוצה לברר אם יש מצב שהם משלמים רק עד למענה
Re: מי ממומחי הAPI עושה 144 אוטומטי עם זיהוי קולי?
אין חיה כזו ניתוב עולה כסףלא מעניין אותי השיקולים הכלכליים שלהם
אני רק רוצה לברר אם יש מצב שהם משלמים רק עד למענה
Re: מי ממומחי הAPI עושה 144 אוטומטי עם זיהוי קולי?
אבל הממשק לא כ"כ נוח
אולי מכאן תצא הקריאה לימות המשיח לחסוך בכמה שיותר את הקשות שלא יצטרכו ללחוץ אישור לאחר בחירת מעבר לתוצאה הבאה וכו'
אולי מכאן תצא הקריאה לימות המשיח לחסוך בכמה שיותר את הקשות שלא יצטרכו ללחוץ אישור לאחר בחירת מעבר לתוצאה הבאה וכו'
Re: מי ממומחי הAPI עושה 144 אוטומטי עם זיהוי קולי?
זה קשור לימות?אבל הממשק לא כ"כ נוח
אולי מכאן תצא הקריאה לימות המשיח לחסוך בכמה שיותר את הקשות שלא יצטרכו ללחוץ אישור לאחר בחירת מעבר לתוצאה הבאה וכו'
לא למנהל המערכת?
(כי אי אפשר לבטל את האישור?)
Re: מי ממומחי הAPI עושה 144 אוטומטי עם זיהוי קולי?
תראה לפי מה שאני מבין בעלי המערכת רצו ספין... והתקשרה לצורך זה עם ימות המשיח שיוציאו לפועל את המערכת כפי הבנתה.
אולי אני טועה.
אולי אני טועה.
Re: מי ממומחי הAPI עושה 144 אוטומטי עם זיהוי קולי?
ככל הנראה הנך צודק, שחכתי את השם המסחרי של סוג ההסכם פרסום תמורת משהו אחרתראה לפי מה שאני מבין בעלי המערכת רצו ספין... והתקשרה לצורך זה עם ימות המשיח שיוציאו לפועל את המערכת כפי הבנתה.
אולי אני טועה.
Re: מי ממומחי הAPI עושה 144 אוטומטי עם זיהוי קולי?
רצו מה????תראה לפי מה שאני מבין בעלי המערכת רצו ספין... והתקשרה לצורך זה עם ימות המשיח שיוציאו לפועל את המערכת כפי הבנתה.
אולי אני טועה.
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 5 אורחים