תגובות שהתקבלו לפונים בפניומט

pnyomt
הודעות: 26
הצטרף: 12:56 19/10/2017

תגובות שהתקבלו לפונים בפניומט

שליחהעל ידי pnyomt » 21:05 02/11/2017

שלו' רב

משתמשים ששלחו פניות באמצעות פניומט וקיבלו שיחה טלפונית חוזרת מהחברה מתבקשים לעדכן על התוצאות בשיחת הטלפון באמצעות המייל pnyomt@gmail.com או בהשארת הודעה למערכת בשלוחה 8 לצורך המשך טיפול.

משתמשים שלא קיבלו כל תגובה ועבר שבוע משליחת הפנייה מתבקשים לשלוח פנייה חוזרת אחת לחברה בה הם מנויים בלבד. מנהלי מערכות יכולים לבחור פנייה לכלל החברות.

לתשומת לבכם חשוב להכניס פרטים אמיתיים ומדוייקים אמירת שם לא נכון הוא הסיבה הראשונה להתעלמות החברה.

לקוחות ששלחו פניות החל מהיום מתבקשים לעדכן בהמשך האם הגיע תגובה בדואר כנדרש במכתב לחברה

בברכה

אפרים
הודעות: 461
הצטרף: 16:27 29/03/2017
מיקום: 07-99-33-22-88

Re: תגובות שהתקבלו לפונים בפניומט

שליחהעל ידי אפרים » 05:41 10/11/2017

בתכל'ס משהו נפתח לו מערכת ע"י פניה במערכות פניומט?

pnyomt
הודעות: 26
הצטרף: 12:56 19/10/2017

Re: תגובות שהתקבלו לפונים בפניומט

שליחהעל ידי pnyomt » 21:01 11/11/2017

בתכל'ס משהו נפתח לו מערכת ע"י פניה במערכות פניומט?
כל פנייה נשלחה לחברות וכרגע אנו בתהליכי בדיקה נשמח לקבל משוב על תגובות חברות ועוד.

כמו כן בימים הקרובים כל הפניות שלא טופלו קרי נשארו סגורים יועבר לטיפול בדרגים גבוהים יותר.

bss
הודעות: 78
הצטרף: 13:47 28/03/2017
מיקום: ארה"ק

Re: תגובות שהתקבלו לפונים בפניומט

שליחהעל ידי bss » 23:53 16/11/2017

שלו' רב

משתמשים ששלחו פניות באמצעות פניומט וקיבלו שיחה טלפונית חוזרת מהחברה מתבקשים לעדכן על התוצאות בשיחת הטלפון באמצעות המייל pnyomt@gmail.com או בהש
בברכה
לשלוח מייל אני יכול לשלוח ישירות לחברה מבלי לעבור דרכך
אולי שתוסיף אפשרות לשמיעת התגובה מהחברה???

pnyomt
הודעות: 26
הצטרף: 12:56 19/10/2017

Re: תגובות שהתקבלו לפונים בפניומט

שליחהעל ידי pnyomt » 00:03 17/11/2017

שלו' רב

משתמשים ששלחו פניות באמצעות פניומט וקיבלו שיחה טלפונית חוזרת מהחברה מתבקשים לעדכן על התוצאות בשיחת הטלפון באמצעות המייל pnyomt@gmail.com או בהש
בברכה
לשלוח מייל אני יכול לשלוח ישירות לחברה מבלי לעבור דרכך
אולי שתוסיף אפשרות לשמיעת התגובה מהחברה???
הנושא נמצא ברשימות הפיתוח.

יש משימות נוספות קודמות.

כמו כן פניומט הוא סוג שירות בסגנון נתק השולח פנייה לחברה ללא צורך בהכנת מכתב חיפוש מייל וכדומה.
כמובן שתמיד ניתן לנתק קו גם לבד אבל משלוח פנייה ב15 שניות ללא צורך בכתיבה הוא הרבה יותר נוח.

bss
הודעות: 78
הצטרף: 13:47 28/03/2017
מיקום: ארה"ק

Re: תגובות שהתקבלו לפונים בפניומט

שליחהעל ידי bss » 00:06 17/11/2017

שלו' רב

משתמשים ששלחו פניות באמצעות פניומט וקיבלו שיחה טלפונית חוזרת מהחברה מתבקשים לעדכן על התוצאות בשיחת הטלפון באמצעות המייל pnyomt@gmail.com או בהש
בברכה
לשלוח מייל אני יכול לשלוח ישירות לחברה מבלי לעבור דרכך
אולי שתוסיף אפשרות לשמיעת התגובה מהחברה???
הנושא נמצא ברשימות הפיתוח.

יש משימות נוספות קודמות.

כמו כן פניומט הוא סוג שירות בסגנון נתק השולח פנייה לחברה ללא צורך בהכנת מכתב חיפוש מייל וכדומה.
כמובן שתמיד ניתן לנתק קו גם לבד אבל משלוח פנייה ב15 שניות ללא צורך בכתיבה הוא הרבה יותר נוח.
צודק. לא חשבתי על זה

pnyomt
הודעות: 26
הצטרף: 12:56 19/10/2017

Re: תגובות שהתקבלו לפונים בפניומט

שליחהעל ידי pnyomt » 16:32 19/11/2017

לקרוא ולא להאמין

סלקום לא חוסמת קווים, (אולי גם לא מפעילה קווים)
קבצים מצורפים
ללא שם.png
תגובה רשמית סלקום לקרוא ולא להאמין
ללא שם.png (46.67 KiB) נצפה 3799 פעמים


חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 12 אורחים