מספר אישי - בעיה - העברה לתא קולי רגיל כשמנתקים

davd
הודעות: 299
הצטרף: 15:08 23/03/2016

מספר אישי - בעיה - העברה לתא קולי רגיל כשמנתקים

שליחהעל ידי davd » 19:54 29/05/2016

הבחנתי שרק אם המשתמש לא מרים את הטלפון אז השיחה מועברת לתא הקולי של המספר הוירטואלי, אמנם אם המשתמש ניתק את השיחה באמצע החיוג, אז השיחה מועברת לתא הקולי הרגיל, מה עושים.

ימות המשיח
הנהלה ראשית
הודעות: 1529
הצטרף: 17:03 14/03/2016

Re: מספר אישי - בעיה - העברה לתא קולי רגיל כשמנתקים

שליחהעל ידי ימות המשיח » 21:29 29/05/2016

בנושא הזה אין מה לעשות.
כי מוגדר לך בטלפון שדחיית השיחה מובילה לתא הקולי שלך.
מענה של תא קולי בטלפון שלך, הינו מענה רגיל מבחינת חברות התקשורת, ואין לנו דרך לדעת האם עניתך בעצמך או שענה התא הקולי שלך.

על מנת לפתור בעיה זו, עליך להגדיר בטלפון שלך (דרך חברת התקשורת) שדחיית השיחה לא תשלח את הנדחה לתא הקולי.

איש שלום
הודעות: 286
הצטרף: 14:14 12/04/2016
מיקום: 077-222-30-33

Re: מספר אישי - בעיה - העברה לתא קולי רגיל כשמנתקים

שליחהעל ידי איש שלום » 16:44 30/05/2016

בנושא הזה אין מה לעשות.
כי מוגדר לך בטלפון שדחיית השיחה מובילה לתא הקולי שלך.
מענה של תא קולי בטלפון שלך, הינו מענה רגיל מבחינת חברות התקשורת, ואין לנו דרך לדעת האם עניתך בעצמך או שענה התא הקולי שלך.

על מנת לפתור בעיה זו, עליך להגדיר בטלפון שלך (דרך חברת התקשורת) שדחיית השיחה לא תשלח את הנדחה לתא הקולי.
אין צורך להגדיר באמצעות חברת התקשורת, במרבית המכשירים ניתן להגדיר זאת במכשיר עצמו

חוקר
הודעות: 496
הצטרף: 15:44 16/03/2016
מיקום: עיר התורה והחסידות ביתר עילית

Re: מספר אישי - בעיה - העברה לתא קולי רגיל כשמנתקים

שליחהעל ידי חוקר » 21:59 30/05/2016

בגולן טלקום א"א רק דרך השירות או האתר


חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 23 אורחים