אני מעוניין שבהקשה על שלוחה אחת במערכת יעבור לשיחה לפלאפון שלי, איך עושים את זה בדיוק?
והאם אני יכול לקבוע לזה שעות מסוימות בלבד [עדיף לי לא דרך האתר, בכדי שאני יוכל להגיר את זה בכל זמן אם אני פנוי או לא...]?
תודה רבה על תשובה ברורה ומפורטת!
שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
אני מעוניין שבהקשה על שלוחה אחת במערכת יעבור לשיחה לפלאפון שלי, איך עושים את זה בדיוק?
והאם אני יכול לקבוע לזה שעות מסוימות בלבד [עדיף לי לא דרך האתר, בכדי שאני יוכל להגיר את זה בכל זמן אם אני פנוי או לא...]?
תודה רבה על תשובה ברורה ומפורטת!
קוד: בחירת הכל
type=routing
routing_to_phone=0581234567
ולגבי השעות לא נראה לי שאפשר לשנות דרך הפלאפון
[ואם בכל זאת תרצה את הגדרות של השעות (בלי אפשרות לשנות דרך הפלאפון) תכתוב כאן]
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
תודה על תשומת הלב!
ניסית, ולצערי זה לא עובד.
אשמח לקבל עזרה בהקדם, תודה רבה!
ניסית, ולצערי זה לא עובד.
אשמח לקבל עזרה בהקדם, תודה רבה!
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
עיין כאן בניהול הטלפוני 006תודה על תשומת הלב!
ניסית, ולצערי זה לא עובד.
אשמח לקבל עזרה בהקדם, תודה רבה!
-
- הודעות: 163
- הצטרף: 13:40 19/03/2017
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
תוכל לעשות שלוחה רגילה של הפניה למספר (לא לפי שעות) וכשלא תרצה לענות תגדיר דרך הטלפון את ההפניה למספר אחר ששם תשאיר הודעה שהמענה סגור כעת, או שבשעות שאינך זמין תגדיר סיסמה לשלוחה דרך הטלפון ואת ההקלטה של נא הקש את הסיסמה תשנה ל "המענה סגור כעת, לחזרה הקישו #" (וכמובן במקום ההקלטה של סיסמה שגויה תכניס שנייה שקט)תודה על תשומת הלב!
ניסית, ולצערי זה לא עובד.
אשמח לקבל עזרה בהקדם, תודה רבה!
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
אפשר להגדיר את המספר לניתוב דרך הטלפון?תוכל לעשות שלוחה רגילה של הפניה למספר (לא לפי שעות) וכשלא תרצה לענות תגדיר דרך הטלפון את ההפניה למספר אחר ששם תשאיר הודעה שהמענה סגור כעת, או שבשעות שאינך זמין תגדיר סיסמה לשלוחה דרך הטלפון ואת ההקלטה של נא הקש את הסיסמה תשנה ל "המענה סגור כעת, לחזרה הקישו #" (וכמובן במקום ההקלטה של סיסמה שגויה תכניס שנייה שקט)תודה על תשומת הלב!
ניסית, ולצערי זה לא עובד.
אשמח לקבל עזרה בהקדם, תודה רבה!
-
- הודעות: 163
- הצטרף: 13:40 19/03/2017
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
ברוראפשר להגדיר את המספר לניתוב דרך הטלפון?
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
איך מגדירים שישמעו "המענה סגור כעת וכו'..."?תוכל לעשות שלוחה רגילה של הפניה למספר (לא לפי שעות) וכשלא תרצה לענות תגדיר דרך הטלפון את ההפניה למספר אחר ששם תשאיר הודעה שהמענה סגור כעת, או שבשעות שאינך זמין תגדיר סיסמה לשלוחה דרך הטלפון ואת ההקלטה של נא הקש את הסיסמה תשנה ל "המענה סגור כעת, לחזרה הקישו #" (וכמובן במקום ההקלטה של סיסמה שגויה תכניס שנייה שקט)
-
- הודעות: 163
- הצטרף: 13:40 19/03/2017
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
אם אתה רוצה לעשות את זה בדרך שאמרתי אז בשעה שאתה לא רוצה לענות אתה נכנס לניהול בטלפון ומגדיר סיסמה לשלוחה. את הודעת מערכת M1100 - "נא הקש את הסיסמה ובסיום הקש סולמית" אתה מחליף לקובץ שבו ישמעו "המענה סגור כעת אנא נסו מאוחר יותר, לחזרה הקישו סולמית" ואת הודעת מערכת M1101 - "סיסמה שגויה" אתה מחליף לקובץ של שבריר שנייה שקט. תעדכן אם הסתדרת.איך מגדירים שישמעו "המענה סגור כעת וכו'..."?
Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית
איך בדיוק מגדירים כזאת הודעה? אני לא מוצא בהגדרות של ההודעות הקוליות של 'ימות'.אם אתה רוצה לעשות את זה בדרך שאמרתי אז בשעה שאתה לא רוצה לענות אתה נכנס לניהול בטלפון ומגדיר סיסמה לשלוחה. את הודעת מערכת M1100 - "נא הקש את הסיסמה ובסיום הקש סולמית" אתה מחליף לקובץ שבו ישמעו "המענה סגור כעת אנא נסו מאוחר יותר, לחזרה הקישו סולמית" ואת הודעת מערכת M1101 - "סיסמה שגויה" אתה מחליף לקובץ של שבריר שנייה שקט. תעדכן אם הסתדרת.איך מגדירים שישמעו "המענה סגור כעת וכו'..."?
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 19 אורחים