לא הצלחתי להבין מה יותר טוב בזה מאשר בפילטר רגיל שהיה עד היום, שגם באמצעותו יכלתי להפנות את כל המאזינים או חלקם לכל שלוחה שאני רוצה
או שלא הבנתי טוב מה עושה המודל החדש.
מישהו יכול להסביר?
בהגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
1. ניתוב לפי המספר המחויג לא אפשרי ע"י פילטר.לא הצלחתי להבין מה יותר טוב בזה מאשר בפילטר רגיל שהיה עד היום, שגם באמצעותו יכלתי להפנות את כל המאזינים או חלקם לכל שלוחה שאני רוצה
או שלא הבנתי טוב מה עושה המודל החדש.
מישהו יכול להסביר?
2. ניתוב ע"י פילטר מוגבל לרשימת תפוצה אחת וזה ללא הגבלה.
3. ניתוב ע"י פילטר בשלוחה הראשית עד היום היה אפשרי רק דרך שירות לקוחות או ע"י הגדרת השלוחה הראשית כשלוחת משנה וזה לא דורש שינוי בשלוחה.
4. אפשרות לנהל כמה מערכות במקביל במערכת אחת (ע"י הקצאת מס' שונה לכל ניתוב).
5. אפשרות הוספת פילטר לשלוחה ללא הוספת שלוחה.
-
- הנהלה ראשית
- הודעות: 1529
- הצטרף: 17:03 14/03/2016
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
ברור שאפשר להגדיר את ההגדרה הנ"ל רק על המספרים שקיימים למערכת ולא על מספרים של מערכת אחרת.לפי בדיקה שלי, נגיד וחייגתי בחיוג ישיר לאחד ממספרי המשנה של המערכת לדוגמא 0799123456 או בהעברה פנימית למספר הנ"ל, אז ההגדרות פועלות אך ורק לגבי מספר משני של המערכת!!! ואם נגיד אני רוצה להגדיר שאם בהעברה פנימית שמגיע לדוגמא ממרכז הסיפורים,אז לא עובדת ההגדרה שאגדיר ששיחות שמגיעות ממרכז הסיפורים ילכו לשלוחה מסויימת, וזה שייך אך ורק בחיוג לאחד ממספרי המשנה הנצפים בהגדרות בקמפיין ומה שאנחנו הבנו שזה כל שיחה שמגיעה ממערכת אחרת. האם טעינו או שזה באג.לא הצלחתי להבין את הבאג.
שלח הסבר מפורט ומדויק של התקלה.
אם יש לך כמה מערכות, תוכל להגדיר את ההגדרה בכל המערכות שברשותך.
-
- הנהלה ראשית
- הודעות: 1529
- הצטרף: 17:03 14/03/2016
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
זה עדיין לא קיים.את ההגדרות:צריך להכניס בכל שלוחה בדרך, כלומר אם מוגדר:קוד: בחירת הכל
check_did_and_go_to_folder=yes
did_and_phone_check=yesצריך להכניס את ההגדרה גם בשלוחה המרכזית וגם בשלוחה 1 וגם בשלוחה /1/2?קוד: בחירת הכל
0501234567-0773137770=/1/2
ואיך הלאה?לא, אבל תוכל להגדיר שלוחה נסתרת מסויימת ככניסה לניהול ללא סיסמה, ולשלוח לשם.האם יש אפשרות להגדיר שבכתובת השלוחה הפנימית הוא יכנס עם הסיסמא?
אני מעוניין לעשות שכל מי שמתקשר למשל ל- 0771234567 יופנה אוטומטי לשלוחת הניהול, יוגדר כמנהל ויעבור לשלוחה מסוימת כמנהל.
משהו כזה:
יש איזושהי אופציה כזו?קוד: בחירת הכל
0771234567=/0p1234#p#p/1
איך אני מגדיר שלאחר שהוא נכנס לשלוחת הניהול הוא יעבור לניהול שלוחה מסויימת?
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
זה אומר משהו?זה עדיין לא קיים.את ההגדרות:צריך להכניס בכל שלוחה בדרך, כלומר אם מוגדר:קוד: בחירת הכל
check_did_and_go_to_folder=yes
did_and_phone_check=yesצריך להכניס את ההגדרה גם בשלוחה המרכזית וגם בשלוחה 1 וגם בשלוחה /1/2?קוד: בחירת הכל
0501234567-0773137770=/1/2
ואיך הלאה?לא, אבל תוכל להגדיר שלוחה נסתרת מסויימת ככניסה לניהול ללא סיסמה, ולשלוח לשם.
איך אני מגדיר שלאחר שהוא נכנס לשלוחת הניהול הוא יעבור לניהול שלוחה מסויימת?
-
- הנהלה ראשית
- הודעות: 1529
- הצטרף: 17:03 14/03/2016
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
זה אומר שאפשר להציע ולקבל הצעת מחיר לפיתוח.זה אומר משהו?זה עדיין לא קיים.את ההגדרות:צריך להכניס בכל שלוחה בדרך, כלומר אם מוגדר:קוד: בחירת הכל
check_did_and_go_to_folder=yes
did_and_phone_check=yesצריך להכניס את ההגדרה גם בשלוחה המרכזית וגם בשלוחה 1 וגם בשלוחה /1/2?קוד: בחירת הכל
0501234567-0773137770=/1/2
ואיך הלאה?
איך אני מגדיר שלאחר שהוא נכנס לשלוחת הניהול הוא יעבור לניהול שלוחה מסויימת?
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
הההצעה שהצעתי כאן תחסוך את הצורך בפיתוח הנ"ל.זה אומר שאפשר להציע ולקבל הצעת מחיר לפיתוח.זה אומר משהו?
זה עדיין לא קיים.
שלחתי מייל לפני כמה שבועות ועדיין לא נענתי!
-
- הודעות: 980
- הצטרף: 16:42 28/04/2016
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
רק למערכות שנמצאות תחת הריסיילר של אהבת ישראל?כלומר שבמערכות האלה אוכל להגדיר הפנייה לפי המספר המערכת המעביר את השיחה בהעברה פנימית כל עוד זה מערכות תחת הריסיילר של אהבתישראל. האם הבנתי נכון?ברור שאפשר להגדיר את ההגדרה הנ"ל רק על המספרים שקיימים למערכת ולא על מספרים של מערכת אחרת.לפי בדיקה שלי, נגיד וחייגתי בחיוג ישיר לאחד ממספרי המשנה של המערכת לדוגמא 0799123456 או בהעברה פנימית למספר הנ"ל, אז ההגדרות פועלות אך ורק לגבי מספר משני של המערכת!!! ואם נגיד אני רוצה להגדיר שאם בהעברה פנימית שמגיע לדוגמא ממרכז הסיפורים,אז לא עובדת ההגדרה שאגדיר ששיחות שמגיעות ממרכז הסיפורים ילכו לשלוחה מסויימת, וזה שייך אך ורק בחיוג לאחד ממספרי המשנה הנצפים בהגדרות בקמפיין ומה שאנחנו הבנו שזה כל שיחה שמגיעה ממערכת אחרת. האם טעינו או שזה באג.לא הצלחתי להבין את הבאג.
שלח הסבר מפורט ומדויק של התקלה.
אם יש לך כמה מערכות, תוכל להגדיר את ההגדרה בכל המערכות שברשותך.
-
- הנהלה ראשית
- הודעות: 1529
- הצטרף: 17:03 14/03/2016
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
ממש לא.רק למערכות שנמצאות תחת הריסיילר של אהבת ישראל?כלומר שבמערכות האלה אוכל להגדיר הפנייה לפי המספר המערכת המעביר את השיחה בהעברה פנימית כל עוד זה מערכות תחת הריסיילר של אהבתישראל. האם הבנתי נכון?ברור שאפשר להגדיר את ההגדרה הנ"ל רק על המספרים שקיימים למערכת ולא על מספרים של מערכת אחרת.
לפי בדיקה שלי, נגיד וחייגתי בחיוג ישיר לאחד ממספרי המשנה של המערכת לדוגמא 0799123456 או בהעברה פנימית למספר הנ"ל, אז ההגדרות פועלות אך ורק לגבי מספר משני של המערכת!!! ואם נגיד אני רוצה להגדיר שאם בהעברה פנימית שמגיע לדוגמא ממרכז הסיפורים,אז לא עובדת ההגדרה שאגדיר ששיחות שמגיעות ממרכז הסיפורים ילכו לשלוחה מסויימת, וזה שייך אך ורק בחיוג לאחד ממספרי המשנה הנצפים בהגדרות בקמפיין ומה שאנחנו הבנו שזה כל שיחה שמגיעה ממערכת אחרת. האם טעינו או שזה באג.
אם יש לך כמה מערכות, תוכל להגדיר את ההגדרה בכל המערכות שברשותך.
אתה יכול להגדיר את ההגדרה רק במערכת שאליה מתקשרים, ובהגדרה צריך להיות רשום המספר של המערכת שלך שאליו התקשרו, ושהוא מוגדר כמספר ראשי או מישני למערכת שבה מוגדרת ההגדרה.
דוגמא פועלת: מאזין מחייג למערכת 0773137770, ובשלחה מסויימת עובר למערכת שלך ע"י מספר המערכת שנגיד שהוא0771234567 וההגדרה רשומה במערכת 0771234567 בשלוחה הראשית, ורשום בהגדרה, שכל מי שמחייג ל0771234567, יעבור לשלוחה/3.
דוגמא שלא תפעל (מה שאתה כתבת): מאזין מחייג ל0773137770, נכנס לשלוחה שמעבירה למערכת שלך ע"י מספר המערכת שנגיד שהוא0771234567 , וההגדרה רשומה במערכת 0771234567 בשלוחה הראשית, ורשום בהגדרה, שכל מי שמחייג ל0773137770, יעבור לשלוחה/3.
Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
יש לי כמה מספרי משנה
והגדרתי לטלפון שלי שבמספר המשנה מועבר לשלוחה מסוימת
וניסיתי להגדיר את שבמספר משנה (מספר אישי) נוסף שיש למערכת יעבור לשלוחה אחרת וזה לא עובד אלא זה כמו ההגדרות של המספר הראשון.
(המספר הראשי נשאר רגיל ללא הפניה ורק מספרי המשנה כולם עובדים ביחד)
תודה
והגדרתי לטלפון שלי שבמספר המשנה מועבר לשלוחה מסוימת
וניסיתי להגדיר את שבמספר משנה (מספר אישי) נוסף שיש למערכת יעבור לשלוחה אחרת וזה לא עובד אלא זה כמו ההגדרות של המספר הראשון.
(המספר הראשי נשאר רגיל ללא הפניה ורק מספרי המשנה כולם עובדים ביחד)
תודה
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] | 6 אורחים