האם יש את רשימת אפשרויות שבתפריט הניהול הטלפוני - בטקסט ?
יש די הרבה אפשרויות - ובמקום לשמוע את כל הרשימה כל פעם מחדש - יעזור לי אם יש לאי מישהו את כל התפריט הניהול בטקסט
רשימת אפשרויות תפריט ניהול - בטקסט
-
- הודעות: 435
- הצטרף: 07:10 25/03/2016
- מיקום: ירושלים
Re: רשימת אפשרויות תפריט ניהול - בטקסט
000 השמעת קבצים
001 חדר ועידה ושידור חי
002 כניסה לניהול
003 הקלטות מאזינים לשללוחה זו או אחרת
004 העברה לישראלי
007 העברה למערכת אחרת של ימות המשיח
038 הפניה למספרי 1800/1801
009 מיקום אחרון
011 תא קולי רגיל [מגדיר את השלוחה כשלוחה להשארת הודעה בתא הקולי שנמצא בתפריט הניהול]
022 תא קולי ללא הגבלת הודעות ושולח העתק למייל המוגדר
012 הוספה לרשימת תפוצה ברירת מחדל
013 הסרה מרשימת התפוצה בריר"מ
026 מערכת טריויה שאלות אמריקאיות ושאלות נכון או לא נכון
036 שלוחה רשימות השמעה אישית להגדרת המאזין
021 השמעת הודעה וחזרה [יש להקליט את ההודעה בקובץ מס 0002]
023 חדר ועידה ל3 משתתפים – כל 3 נפתח חדש
029 שלוחות משנה יופעלו אקראית
031 וואטסאפון שבהקשה 8# מקשר ישר למערכת שלך
037 פתיחת מערכת תכנים חדשה
025 חלוקת פרקי תהלים
033 שעון דובר
018 זמני היום
019 שערי מט"ח
016 הסטוריית אזעקות צבע אדום
017 הגל שקט
015 הוראות הפעלה בריר"מ
008 נקודות
001 חדר ועידה ושידור חי
002 כניסה לניהול
003 הקלטות מאזינים לשללוחה זו או אחרת
004 העברה לישראלי
007 העברה למערכת אחרת של ימות המשיח
038 הפניה למספרי 1800/1801
009 מיקום אחרון
011 תא קולי רגיל [מגדיר את השלוחה כשלוחה להשארת הודעה בתא הקולי שנמצא בתפריט הניהול]
022 תא קולי ללא הגבלת הודעות ושולח העתק למייל המוגדר
012 הוספה לרשימת תפוצה ברירת מחדל
013 הסרה מרשימת התפוצה בריר"מ
026 מערכת טריויה שאלות אמריקאיות ושאלות נכון או לא נכון
036 שלוחה רשימות השמעה אישית להגדרת המאזין
021 השמעת הודעה וחזרה [יש להקליט את ההודעה בקובץ מס 0002]
023 חדר ועידה ל3 משתתפים – כל 3 נפתח חדש
029 שלוחות משנה יופעלו אקראית
031 וואטסאפון שבהקשה 8# מקשר ישר למערכת שלך
037 פתיחת מערכת תכנים חדשה
025 חלוקת פרקי תהלים
033 שעון דובר
018 זמני היום
019 שערי מט"ח
016 הסטוריית אזעקות צבע אדום
017 הגל שקט
015 הוראות הפעלה בריר"מ
008 נקודות
Re: רשימת אפשרויות תפריט ניהול - בטקסט
005 תפריט העברות שיחות למס' ישראלים
006 ניתוב חיצוני עם הגדרות שעות
010 מוזיקה בהמתנה
014 תפריט כוכבית
020 שידור חי מרובה משתתפים
006 ניתוב חיצוני עם הגדרות שעות
010 מוזיקה בהמתנה
014 תפריט כוכבית
020 שידור חי מרובה משתתפים
Re: רשימת אפשרויות תפריט ניהול - בטקסט
בעיקר חיפשתי את הפירוט הגדרות איפיון של כל סוג שלוחה - שפתאום אתה מגלה הרבה אפש' שלא היו ידועות לך
Re: רשימת אפשרויות תפריט ניהול - בטקסט
רציתי לבקש ממנהלי הפורום באם ניתן להעלות רשימה מעודכנת אם האפשרויות החדשות שנוספו.000 השמעת קבצים
001 חדר ועידה ושידור חי
002 כניסה לניהול
003 הקלטות מאזינים לשללוחה זו או אחרת
004 העברה לישראלי
007 העברה למערכת אחרת של ימות המשיח
038 הפניה למספרי 1800/1801
009 מיקום אחרון
011 תא קולי רגיל [מגדיר את השלוחה כשלוחה להשארת הודעה בתא הקולי שנמצא בתפריט הניהול]
022 תא קולי ללא הגבלת הודעות ושולח העתק למייל המוגדר
012 הוספה לרשימת תפוצה ברירת מחדל
013 הסרה מרשימת התפוצה בריר"מ
026 מערכת טריויה שאלות אמריקאיות ושאלות נכון או לא נכון
036 שלוחה רשימות השמעה אישית להגדרת המאזין
021 השמעת הודעה וחזרה [יש להקליט את ההודעה בקובץ מס 0002]
023 חדר ועידה ל3 משתתפים – כל 3 נפתח חדש
029 שלוחות משנה יופעלו אקראית
031 וואטסאפון שבהקשה 8# מקשר ישר למערכת שלך
037 פתיחת מערכת תכנים חדשה
025 חלוקת פרקי תהלים
033 שעון דובר
018 זמני היום
019 שערי מט"ח
016 הסטוריית אזעקות צבע אדום
017 הגל שקט
015 הוראות הפעלה בריר"מ
008 נקודות
ובפרט ששלוחות אלו עדיין לא נאמרות בתפריט.
אך גם ללא קשר מאוד מרגיז להקשיב כל פעם לכל התפריט.
אגב, אם יותר לי לשאול מדוע אין את כל האפשרויות הללו גם בהגדרה דרך האתר.
Re: רשימת אפשרויות תפריט ניהול - בטקסט
אם רשום לפורום אז כנראה יש לך גם גישה להגדרות מתקדמות, למה שלא תשתמש בהגדרות התקדמות לגדרת השלוחות.
(אני לא שולל את ההערה בוודאי זה קל שיהיה אפשרות להגדרה רגילה ע"י בחירת הסוג מתוך הרשימה).
בנוסף לאמור בהודעות הקודמות:
034 חלוקת מספרי אישורים,
035 שלוחת קבלת נתונים.
כמו"כ הגדרות 010, ו 020 אינם עובדים, ושלוחת חדר ועידה מרובה משתתפים יש קוד 023.
(אני לא שולל את ההערה בוודאי זה קל שיהיה אפשרות להגדרה רגילה ע"י בחירת הסוג מתוך הרשימה).
בנוסף לאמור בהודעות הקודמות:
034 חלוקת מספרי אישורים,
035 שלוחת קבלת נתונים.
כמו"כ הגדרות 010, ו 020 אינם עובדים, ושלוחת חדר ועידה מרובה משתתפים יש קוד 023.
Re: רשימת אפשרויות תפריט ניהול - בטקסט
[quote="davd"]אם רשום לפורום אז כנראה יש לך גם גישה להגדרות מתקדמות, למה שלא תשתמש בהגדרות התקדמות לגדרת השלוחות.
(אני לא שולל את ההערה בוודאי זה קל שיהיה אפשרות להגדרה רגילה ע"י בחירת הסוג מתוך הרשימה).
עבור הגדרות מתקדמות אני צריך בכל קו חמדש לבקש שיפתחו לי, כעת פתחתי קו חדש, אשר אני עובד עליו מספר ימים על מנת להעלות אותו בהקדם [מדוב בקו הרצאות בנושא כלכלה נבונה, אשר מצריך עבודה מרובה להעלאת ההרצאות, עריכתם וסידורם], ולמרות שבקשתי כבר לפני מס' ימים עדיין לא פתחו לי הגדות מתקדמות [כנראה עקב יום העצמאות, היו בחופש] כך שלבנתיים אני נצרך לעשות הכל בטלפון,
זאת מלבד העובדה שהשימוש בהגדרות מתקדמות יותר מורכב.
(אני לא שולל את ההערה בוודאי זה קל שיהיה אפשרות להגדרה רגילה ע"י בחירת הסוג מתוך הרשימה).
עבור הגדרות מתקדמות אני צריך בכל קו חמדש לבקש שיפתחו לי, כעת פתחתי קו חדש, אשר אני עובד עליו מספר ימים על מנת להעלות אותו בהקדם [מדוב בקו הרצאות בנושא כלכלה נבונה, אשר מצריך עבודה מרובה להעלאת ההרצאות, עריכתם וסידורם], ולמרות שבקשתי כבר לפני מס' ימים עדיין לא פתחו לי הגדות מתקדמות [כנראה עקב יום העצמאות, היו בחופש] כך שלבנתיים אני נצרך לעשות הכל בטלפון,
זאת מלבד העובדה שהשימוש בהגדרות מתקדמות יותר מורכב.
Re: רשימת אפשרויות תפריט ניהול - בטקסט
צודק
לשם הצעה, אני ג"כ פתחתי מערכת נוספת וימות המשיח הסכים לפתוח את הגישה להגדרות מתקדמות מבלי שאצטרך לעבור את כל הפרוצידורה של חתימת ההסכם וכו', בגלל שכבר חתמתי את ההסכם על מערכת אחת.
בהצלחה
לשם הצעה, אני ג"כ פתחתי מערכת נוספת וימות המשיח הסכים לפתוח את הגישה להגדרות מתקדמות מבלי שאצטרך לעבור את כל הפרוצידורה של חתימת ההסכם וכו', בגלל שכבר חתמתי את ההסכם על מערכת אחת.
בהצלחה
Re: רשימת אפשרויות תפריט ניהול - בטקסט
גם אני לא הייתי צריך לחתום מחדש, אלא 'רק' לפנות לשרות לקוחות, ולבקש שיפתחו, לחכות שהם ימצאו את החוזה ואז יפתחו, וזה פשוט לקח מס' ימים [וליתר דיוק עדיין לא קרה עד לרגע זה].צודק
לשם הצעה, אני ג"כ פתחתי מערכת נוספת וימות המשיח הסכים לפתוח את הגישה להגדרות מתקדמות מבלי שאצטרך לעבור את כל הפרוצידורה של חתימת ההסכם וכו', בגלל שכבר חתמתי את ההסכם על מערכת אחת.
בהצלחה
-
- הודעות: 44
- הצטרף: 13:41 11/04/2016
Re: רשימת אפשרויות תפריט ניהול - בטקסט
אני שלחתי טופס חתום במוצ"ש וביום ראשון בבוקר פתחו לי - כנראה שהשירות שלהם מצוין.גם אני לא הייתי צריך לחתום מחדש, אלא 'רק' לפנות לשרות לקוחות, ולבקש שיפתחו, לחכות שהם ימצאו את החוזה ואז יפתחו, וזה פשוט לקח מס' ימים [וליתר דיוק עדיין לא קרה עד לרגע זה].צודק
לשם הצעה, אני ג"כ פתחתי מערכת נוספת וימות המשיח הסכים לפתוח את הגישה להגדרות מתקדמות מבלי שאצטרך לעבור את כל הפרוצידורה של חתימת ההסכם וכו', בגלל שכבר חתמתי את ההסכם על מערכת אחת.
בהצלחה
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 31 אורחים