דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

0772265918
הודעות: 196
הצטרף: 23:29 11/05/2017

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

שליחהעל ידי 0772265918 » 23:18 19/10/2017


הם לא צד בעניין שום בעל מערכת לא צריך לשלוח טופס וכל הנוהל שהכל נסגר סדרות מראש כל עוד לא אושר הוא פשע.

לעתים אין ברירה ושולחים טופס, כרגע זה הזמן לטפל בזה אחת ולתמיד ולטפל בפשע הזה.
מצד שני, לועדת הרבנים יש איזשהו חוזה מנוסח שכשפותחים קו בנייד, זה על דעת זה, (נדמה לי שבפלאפון, הם שולחים את זה בדואר), וכנראה שם הם מעוגנים חוקית, שהם יכולים לחסום מה שחברי הועדה מחליטים, והאמת שזה מוזר שמשרד התקשורת מתערבת בנעשה שם, (לא שמענו שמשרד התקשורת מתערבת בחברת סינון אינטרנט).
אין שום חוזה ושום דבר ברוב החברות ורוב האנשים גם לא חתמו עליו ומקסימום לדבריך קיבלו בדואר אחרי החודש מהחיבור.
משרד התקשורת מפקח על כל מפעילי הרט"ן, מנגד משרד התקשורת אינו מפקח על חברות סינון אם כי מפקח על ספקי סינון, במידה ונטפרי היה הספק ולא רק המסנן היית יכול לפנות למשרד התקשורת והוא היה עלול להתערב במידה והיו דברים לא תקינים, (אני לא סבור שיש)
יש חוזה ובדר"כ מי שצירף אותך למסלול חתם עליו בשמך....

BY6199
הודעות: 1635
הצטרף: 13:11 08/01/2017

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

שליחהעל ידי BY6199 » 23:56 19/10/2017

מצד שני, לועדת הרבנים יש איזשהו חוזה מנוסח שכשפותחים קו בנייד, זה על דעת זה, (נדמה לי שבפלאפון, הם שולחים את זה בדואר), וכנראה שם הם מעוגנים חוקית, שהם יכולים לחסום מה שחברי הועדה מחליטים, והאמת שזה מוזר שמשרד התקשורת מתערבת בנעשה שם, (לא שמענו שמשרד התקשורת מתערבת בחברת סינון אינטרנט).
אין שום חוזה ושום דבר ברוב החברות ורוב האנשים גם לא חתמו עליו ומקסימום לדבריך קיבלו בדואר אחרי החודש מהחיבור.
משרד התקשורת מפקח על כל מפעילי הרט"ן, מנגד משרד התקשורת אינו מפקח על חברות סינון אם כי מפקח על ספקי סינון, במידה ונטפרי היה הספק ולא רק המסנן היית יכול לפנות למשרד התקשורת והוא היה עלול להתערב במידה והיו דברים לא תקינים, (אני לא סבור שיש)
יש חוזה ובדר"כ מי שצירף אותך למסלול חתם עליו בשמך....
לא שאין חוזה אלא לא מופיע בחוזה

לומד
הודעות: 418
הצטרף: 21:07 08/12/2016

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

שליחהעל ידי לומד » 11:59 20/10/2017


הם לא צד בעניין שום בעל מערכת לא צריך לשלוח טופס וכל הנוהל שהכל נסגר סדרות מראש כל עוד לא אושר הוא פשע.

לעתים אין ברירה ושולחים טופס, כרגע זה הזמן לטפל בזה אחת ולתמיד ולטפל בפשע הזה.
מצד שני, לועדת הרבנים יש איזשהו חוזה מנוסח שכשפותחים קו בנייד, זה על דעת זה, (נדמה לי שבפלאפון, הם שולחים את זה בדואר), וכנראה שם הם מעוגנים חוקית, שהם יכולים לחסום מה שחברי הועדה מחליטים, והאמת שזה מוזר שמשרד התקשורת מתערבת בנעשה שם, (לא שמענו שמשרד התקשורת מתערבת בחברת סינון אינטרנט).
אין שום חוזה ושום דבר ברוב החברות ורוב האנשים גם לא חתמו עליו ומקסימום לדבריך קיבלו בדואר אחרי החודש מהחיבור.
משרד התקשורת מפקח על כל מפעילי הרט"ן, מנגד משרד התקשורת אינו מפקח על חברות סינון אם כי מפקח על ספקי סינון, במידה ונטפרי היה הספק ולא רק המסנן היית יכול לפנות למשרד התקשורת והוא היה עלול להתערב במידה והיו דברים לא תקינים, (אני לא סבור שיש)
אם כן לדבריך, משרד התקשורת לא אמור לפקח על ועדת הרבנים, כמו שאינה מפקחת על חברות סינון.

BY6199
הודעות: 1635
הצטרף: 13:11 08/01/2017

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

שליחהעל ידי BY6199 » 12:03 20/10/2017

מצד שני, לועדת הרבנים יש איזשהו חוזה מנוסח שכשפותחים קו בנייד, זה על דעת זה, (נדמה לי שבפלאפון, הם שולחים את זה בדואר), וכנראה שם הם מעוגנים חוקית, שהם יכולים לחסום מה שחברי הועדה מחליטים, והאמת שזה מוזר שמשרד התקשורת מתערבת בנעשה שם, (לא שמענו שמשרד התקשורת מתערבת בחברת סינון אינטרנט).
אין שום חוזה ושום דבר ברוב החברות ורוב האנשים גם לא חתמו עליו ומקסימום לדבריך קיבלו בדואר אחרי החודש מהחיבור.
משרד התקשורת מפקח על כל מפעילי הרט"ן, מנגד משרד התקשורת אינו מפקח על חברות סינון אם כי מפקח על ספקי סינון, במידה ונטפרי היה הספק ולא רק המסנן היית יכול לפנות למשרד התקשורת והוא היה עלול להתערב במידה והיו דברים לא תקינים, (אני לא סבור שיש)
אם כן לדבריך, משרד התקשורת לא אמור לפקח על ועדת הרבנים, כמו שאינה מפקחת על חברות סינון.
משרד התקשורת אינו מכיר ולא אמור להכיר בכזה גוף שנקרא ועדת רבנים.
בשונה מאינטרנט שיש תשתית וספק ולעתים גורם מסנן שלישי בסלולר יש אחד החברה ואין בלתה.
בהיות וחברות התקשורת חברו להסכם עם עמותה לצרכי ציבור מסויימים משרד התקשורת ממשיך לפקח על פעילות חברות הסלולר בנושא זה רק במקום לעשות גלגל לפנות לחברה לבירור והחברה תפנה לוועדה לבירור הם פונים ישר. מה גם שהוראה לוועדה יחייב פתיחה בכל החברות בשונה מהוראה לכל חברה בנפרד ללא יכולת מעקב הלקוח כי הוא רק בחברה אחת

מנחם מענדל מענדי
הודעות: 980
הצטרף: 16:42 28/04/2016

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

שליחהעל ידי מנחם מענדל מענדי » 16:25 25/10/2017

מה בדיוק אני אמור לכתוב ולמי לשלוח?

pnyomt
הודעות: 26
הצטרף: 12:56 19/10/2017

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

שליחהעל ידי pnyomt » 19:39 25/10/2017

מה בדיוק אני אמור לכתוב ולמי לשלוח?
pnyomt כבר כתבאת הנוסח נותר לך רק להקיש מספר קו חסום להגיד שם ולהגיד או לבחור מה הקו

מתעניין
הודעות: 664
הצטרף: 15:54 08/10/2017

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

שליחהעל ידי מתעניין » 15:47 27/10/2017

בתגובת ועדת הרבנים שהובאה בתחילת הנושא נכתב שלא הוגש טופס הצרה
מישהו אולי יודע באיזה טופס מדובר?

מאיר
הודעות: 427
הצטרף: 18:47 17/03/2016

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

שליחהעל ידי מאיר » 21:20 28/10/2017

בתגובת ועדת הרבנים שהובאה בתחילת הנושא נכתב שלא הוגש טופס הצרה
מישהו אולי יודע באיזה טופס מדובר?
טופס הצהרת תוכן של ועדת הרבנים.
צור קשר עם שירות הלקוחות.

אפרים
הודעות: 461
הצטרף: 16:27 29/03/2017
מיקום: 07-99-33-22-88

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

שליחהעל ידי אפרים » 01:24 29/10/2017

בתגובת ועדת הרבנים שהובאה בתחילת הנושא נכתב שלא הוגש טופס הצרה
מישהו אולי יודע באיזה טופס מדובר?
טופס הצהרת תוכן של ועדת הרבנים.
צור קשר עם שירות הלקוחות.
טופס וועדת הרבנים

מנחם מענדל מענדי
הודעות: 980
הצטרף: 16:42 28/04/2016

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

שליחהעל ידי מנחם מענדל מענדי » 07:43 29/10/2017


4. לפנות וכן להנחות את המאזינים לפנות למשרד התקשורת (בטלפון, פקס ודוא"ל), לשלוח לו את סיפור המקרה, ולמה משמש הקו שלכם, ולהסביר שחלילה לא מדובר על תכנים המנוגדים להלכה, ואין שום סיבה שינתקו את הקו. ידוע לנו על מספר מקרים שבהם המשרד טיפל בנושא מול הועדה, ולבסוף המספרים נפתחו. מצ"ב לינק לפרטי הקשר במשרד התקשורת http://www.moc.gov.il/76-he/MOC.aspx מומלץ לפנות בדוא"ל בפקס ובטלפון לאגף הפיקוח, לשכת השר ולשכת המנכ"ל.
זה תצלום מסך ממה שקיבלתי ממשרד התקשורת.
Screenshot_20171029-074032.png
Screenshot_20171029-074032.png (137.09 KiB) נצפה 4501 פעמים
התגובה התקבלה מכתובת: Pnyot@moc.gov.il


חזור אל “חדש במערכת”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 7 אורחים