שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

0772265918
הודעות: 196
הצטרף: 23:29 11/05/2017

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

שליחהעל ידי 0772265918 » 13:02 16/10/2017

דרך הטלפון-שלוחה 2 בניהול הקש את מספר השלוחה ושוב 2 ולאחמ"כ הקש את מספר ההודעה (1100) ותקליט כנ"ל ולאחמ"כ הקש להקלטה נוספת והקש את מספר ההודעה (1101).

דרך המחשב-תעלה לשלוחה המבוקשת הקלטות ותקרא להם בשמות הנ"ל.

שלמה
הודעות: 52
הצטרף: 12:14 19/03/2017

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

שליחהעל ידי שלמה » 13:23 16/10/2017

עובד מצויין!
תודה רבה.
רק חבל שאין כזו אפשרות בנויה של 'ימות' שישמעו את התקליט הנ"ל (אולי מומלץ להקמה).
בכל אופן, ממש תודה!

0772265918
הודעות: 196
הצטרף: 23:29 11/05/2017

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

שליחהעל ידי 0772265918 » 13:34 16/10/2017

יש עוד לפחות 2000 תקליטים שהרבה אנשים מעונינים בהם, וזה לא אפשרי.... (בעצם, אפשרי בתשלום)

אגב יש נושא בפורום שמיועד לשיתוף קבצים שימושים, אולי תעלה לשם את ההקלטות.

הבוס הגדול
הודעות: 365
הצטרף: 00:01 27/10/2017

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

שליחהעל ידי הבוס הגדול » 23:28 24/05/2018

אני צריך משהו דומה: אני רוצה שברוב השעות יהיה הפניה למספר אחד, ובמספר שעות קבועות מוגדרות מראש בשבוע זה יעבור למספר אחר.
האם יש כזאת אפשרות? או מקסימום שאני יוכל להחליף טלפונית או באתר את ההפניה כשאני רוצה בין שני המספרים.
תודה מאוד!

BY6199
הודעות: 1635
הצטרף: 13:11 08/01/2017

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

שליחהעל ידי BY6199 » 11:22 25/05/2018

אני צריך משהו דומה: אני רוצה שברוב השעות יהיה הפניה למספר אחד, ובמספר שעות קבועות מוגדרות מראש בשבוע זה יעבור למספר אחר.
האם יש כזאת אפשרות? או מקסימום שאני יוכל להחליף טלפונית או באתר את ההפניה כשאני רוצה בין שני המספרים.
תודה מאוד!
מגדירים ניתוב לפי ימים ושעות המערכת מתחשבת לפי הסדר שזה אומר שתגדיר את אלו באמצע השבוע במקרים מסויימים שצריך כ1 ו2 תגדיר רק ליום הרלוונטי ותגדיר כמספר 3 או 4 בלי התניות את המספר שלך

הבוס הגדול
הודעות: 365
הצטרף: 00:01 27/10/2017

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

שליחהעל ידי הבוס הגדול » 11:44 25/05/2018

תודה מאוד, אך אשמח ליותר ביאור, כי לא הבנתי את השלבים, והיכן בדיוק.

BY6199
הודעות: 1635
הצטרף: 13:11 08/01/2017

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

שליחהעל ידי BY6199 » 11:54 25/05/2018

תודה מאוד, אך אשמח ליותר ביאור, כי לא הבנתי את השלבים, והיכן בדיוק.

ניתוב לטלפון אישי לפי שעות / ימים

קוד: בחירת הכל

type=routing_time
routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun
routing_time_2=0509029999.*.*.1-20.jun
routing_time_3=0721234567
routing_time_4=0729876543.*.*.*.*
סדר הנתונים הוא: מספר לניתוב- שעות - ימים בשבוע - ימים בחודש - חודשים.
ניתן להכניס ערך, או * לכלל האפשרויות.
אין חובה להכניס את כל הערכים, רק חשוב לשמור על הסדר.
כך למשל בדוגמה המצורפת:

למספר 0509111111 השיחה תועבר רק בין 9 בבוקר ל5 אחה"צ בימים שני עד שישי, מהראשון עד ה20 לחודש יוני בלבד.
למספר 0509029999 השיחה תועבר בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע מהראשון עד ה20 לחודש יוני בלבד.
למספר 0721234567 השיחה תועבר תמיד, כי אם אין הגדרות, אז משתמשים בכל ההגדרות.
גם למספר 0729876543 השיחה תועבר תמיד - כי הכניסו בתנאי * - שזה אומר כל האפשרויות.

רשימת הימים:
"sun" | "mon" | "tue" | "wed" | "thu" | "fri" | "sat"
רשימת החודשים
"jan" | "feb" | "mar" | "apr" | "may" | "jun" | "jul" | "aug" | "sep" | "oct" | "nov" | "dec"

הבוס הגדול
הודעות: 365
הצטרף: 00:01 27/10/2017

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

שליחהעל ידי הבוס הגדול » 12:53 25/05/2018

תודה רבה מאוד מאוד!

הבוס הגדול
הודעות: 365
הצטרף: 00:01 27/10/2017

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

שליחהעל ידי הבוס הגדול » 13:41 25/05/2018

ואיך מגדירים את השלוחה? כלומר מה לבחור במאפיינים?

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

שליחהעל ידי 011371 » 13:53 25/05/2018

ואיך מגדירים את השלוחה? כלומר מה לבחור במאפיינים?
הקוד שצוטט לעיל כולל גם את מאפיין השלוחה
ואין צורך לרשום משהו נוסף במאפיינים


חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 20 אורחים