מספר אישי - בעיה - העברה לתא קולי רגיל כשמנתקים
מספר אישי - בעיה - העברה לתא קולי רגיל כשמנתקים
הבחנתי שרק אם המשתמש לא מרים את הטלפון אז השיחה מועברת לתא הקולי של המספר הוירטואלי, אמנם אם המשתמש ניתק את השיחה באמצע החיוג, אז השיחה מועברת לתא הקולי הרגיל, מה עושים.
-
- הנהלה ראשית
- הודעות: 1529
- הצטרף: 17:03 14/03/2016
Re: מספר אישי - בעיה - העברה לתא קולי רגיל כשמנתקים
בנושא הזה אין מה לעשות.
כי מוגדר לך בטלפון שדחיית השיחה מובילה לתא הקולי שלך.
מענה של תא קולי בטלפון שלך, הינו מענה רגיל מבחינת חברות התקשורת, ואין לנו דרך לדעת האם עניתך בעצמך או שענה התא הקולי שלך.
על מנת לפתור בעיה זו, עליך להגדיר בטלפון שלך (דרך חברת התקשורת) שדחיית השיחה לא תשלח את הנדחה לתא הקולי.
כי מוגדר לך בטלפון שדחיית השיחה מובילה לתא הקולי שלך.
מענה של תא קולי בטלפון שלך, הינו מענה רגיל מבחינת חברות התקשורת, ואין לנו דרך לדעת האם עניתך בעצמך או שענה התא הקולי שלך.
על מנת לפתור בעיה זו, עליך להגדיר בטלפון שלך (דרך חברת התקשורת) שדחיית השיחה לא תשלח את הנדחה לתא הקולי.
Re: מספר אישי - בעיה - העברה לתא קולי רגיל כשמנתקים
אין צורך להגדיר באמצעות חברת התקשורת, במרבית המכשירים ניתן להגדיר זאת במכשיר עצמובנושא הזה אין מה לעשות.
כי מוגדר לך בטלפון שדחיית השיחה מובילה לתא הקולי שלך.
מענה של תא קולי בטלפון שלך, הינו מענה רגיל מבחינת חברות התקשורת, ואין לנו דרך לדעת האם עניתך בעצמך או שענה התא הקולי שלך.
על מנת לפתור בעיה זו, עליך להגדיר בטלפון שלך (דרך חברת התקשורת) שדחיית השיחה לא תשלח את הנדחה לתא הקולי.
Re: מספר אישי - בעיה - העברה לתא קולי רגיל כשמנתקים
בגולן טלקום א"א רק דרך השירות או האתר
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 6 אורחים