במערכת מכירות אחרי הזמנה מאושרת אין אפשרות לבצע הזמנה חוזרת באותה שיחה (אין לי מושג למה).
אם אני יעשה שאחרי הזמנה מאושרת יעבור אוטומטי לשלוחה שתעביר אותו למערכת תוכן אחרת שלי, ושם יהיה הפניה בחזרה למספר הראשון (בעצם, הוא יוצא מהמערכת ונכנס אליה שוב), האם במקרה כזה יהיה אפשרות להזמין שוב?
הפניה חוזרת
-
- הודעות: 435
- הצטרף: 07:10 25/03/2016
- מיקום: ירושלים
Re: הפניה חוזרת
לעצם השאלה אני לא יודע, מסתמא לא.במערכת מכירות אחרי הזמנה מאושרת אין אפשרות לבצע הזמנה חוזרת באותה שיחה (אין לי מושג למה).
לטענה שכתבת משום מה אי איפשר להזמין שוב,
תגיד תודה שאפשר לעבור אחרי הזמנה למערכת [כי עדי היום זה התנתק, שילמתי על זה טבין...]
הסיבה שא"א להזמין מסתמא תלויה בהגדרות המודול, שישבשו את ההזמנה הקודמת.
Re: הפניה חוזרת
תודה רבהתגיד תודה שאפשר לעבור אחרי הזמנה למערכת [כי עדי היום זה התנתק, שילמתי על זה טבין...]במערכת מכירות אחרי הזמנה מאושרת אין אפשרות לבצע הזמנה חוזרת באותה שיחה (אין לי מושג למה).
-
- הודעות: 365
- הצטרף: 00:01 27/10/2017
Re: הפניה חוזרת
ג"א מצטרףתודה רבהתגיד תודה שאפשר לעבור אחרי הזמנה למערכת [כי עדי היום זה התנתק, שילמתי על זה טבין...]במערכת מכירות אחרי הזמנה מאושרת אין אפשרות לבצע הזמנה חוזרת באותה שיחה (אין לי מושג למה).
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 21 אורחים