זיהוי שיחה של שיחה מופנית מתוך קמפיין פעיל

חוקר
הודעות: 496
הצטרף: 15:44 16/03/2016
מיקום: עיר התורה והחסידות ביתר עילית

זיהוי שיחה של שיחה מופנית מתוך קמפיין פעיל

שליחהעל ידי חוקר » 21:42 14/11/2016

בשליחת קמפיין והגדרת מקש אחד להפניה לטלפון אישי או למערכת אחרת בימות המשיח (בעלות יחידות), כיצד ניתן להגדיר שלא יוסיף את סיפרה 1 לאחר ה 0, וא"כ היכן צריך למקם את הקוד האם ב ivr.ini?
זה אמור להיות אפשרי כי בשירות הלקוחות כבר הגדירו לי פעם במערכת של שיגור הודעות בלבד, השאלה רק איך מגדירים במערכת ‏ivr‏?

אברהמי רייכמן
הודעות: 144
הצטרף: 15:46 04/09/2016
מיקום: 770 EASTERN PKWY, BROOKLYN NY, 11213. NEY YORK, USA.

Re: זיהוי שיחה של שיחה מופנית מתוך קמפיין פעיל

שליחהעל ידי אברהמי רייכמן » 04:08 15/11/2016

לכאורה ‏‎

קוד: בחירת הכל

routing_your_id=no01
‎אפשר להוסיף או ב-‏ext.ini‏ של שלוחת הוצאת הקמפיין, או ב-‏ivr.ini‏ בשביל כל הוצאת קמפיין מהמערכת. תנסה בשניהם.


חזור אל “שאלות משתמשים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 17 אורחים