הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

ימות המשיח
הנהלה ראשית
הודעות: 1529
הצטרף: 17:03 14/03/2016

הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

שליחהעל ידי ימות המשיח » 14:57 13/11/2016

חדש
הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!
רציתם לצלצל כמנהלי המערכת!
מהיום יש לכם הזדמנות
כל ההקלטות נשלחים אוטומטית למייל שלכם
בתפריט הניהול הקישו 0

לאחר ההקשה על 0 תוכלו לבחור עם איזה זיהוי אתם רוצים לצאת
1 וסולמית - יציאה עם מספר המערכת שלכם
2 וסולמית - יציאה עם המספר של הטלפון שלכם
הקשת מספר מלא של המערכת ו/או מספר משוייך אליכם


זיהוי ב1 וסולמית - לפי מערכת מוגדר כך:
מספר הראשי של המערכת / מספר שמוגדר מבחינת המערכת כנייח ראשי

אתם יכולים להגדיר שבהקשה על 1 וסולמית יפעיל אוטומטית מספר משוייך של המערכת כפי רצונכם
להגדיר בשלוחה 0
ליד ההגדרה של
type=admin_login
להוסיף:
routing_your_id=special.0771234567

ואז כאשר תקישו אחת וסולמית - הוא יוציא את השיחה עם המספר שכתבתם,
כמובן בתנאי שהוא משוייך אליכם


tab
הודעות: 63
הצטרף: 00:34 19/07/2016

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

שליחהעל ידי tab » 15:42 13/11/2016

האם זה עולה יחידות?
מסתבר שכן, למה לא?! אולי תקבל הנחה על 012 ;)


tab
הודעות: 63
הצטרף: 00:34 19/07/2016

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

שליחהעל ידי tab » 15:55 13/11/2016

אז מה זה שווה?
מספיק פעמים אתה רוצה לאותת או לצנטק למישהו עם המספר של המערכת, אז במקום לבצע זאת באמצעות הפעלת קמפיין אתה עושה זאת בקליק.
וגם לפעמים רוצים לחזור למישהו שהשאיר הודעה למערכת ואתה רוצה לחזור אליו שיראה שחוזרים אליו מהמערכת וגם אינך שיראו את המספר האישי שלך, אז לזה זה גם פתרון.

וגם יש לך הקלטת שיחה במייל בונוס

ישראלי
הודעות: 125
הצטרף: 15:37 17/03/2016

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

שליחהעל ידי ישראלי » 23:44 14/11/2016

האם יש אפשרות שניתן יהיה לחייג מיד ולא להקיש 0 בשביל אישור (זה בעצם מעביר אותך לניהול המערכת-לא כך?)
ואיכן אני מכניס את ההגדרות לשינוי זיהוי יוצא של המערכת

שלמה
הודעות: 52
הצטרף: 12:14 19/03/2017

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

שליחהעל ידי שלמה » 01:05 16/10/2017

האם יש אפשרות (להקמה) שהשיחה יוצאת וכן השיחות שיוצאים ע"י המאזינים דרך שלוחה לניתוב - יהיו על חשבון בעל הטלפון המחייג?
תודה רבה!!

מאיר
הודעות: 427
הצטרף: 18:47 17/03/2016

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

שליחהעל ידי מאיר » 10:34 16/10/2017

האם יש אפשרות (להקמה) שהשיחה יוצאת וכן השיחות שיוצאים ע"י המאזינים דרך שלוחה לניתוב - יהיו על חשבון בעל הטלפון המחייג?
תודה רבה!!
צריך בשביל זה רישיון מיוחד והסכם עם החברות לגבייה מהחשבונית של המחייג, למיטב ידיעתי היחידים שמורשים כיום זה החברות הבינלאומיות.

יהודי גדול
הודעות: 163
הצטרף: 13:40 19/03/2017

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

שליחהעל ידי יהודי גדול » 10:55 16/10/2017

צריך בשביל זה רישיון מיוחד והסכם עם החברות לגבייה מהחשבונית של המחייג, למיטב ידיעתי היחידים שמורשים כיום זה החברות הבינלאומיות.
גם לבזק יש דבר כזה (142) בכל אופן זה לא ממש אפשרי טכנית זה ממש מסובך ואין סיכוי שיעשו את זה

חננאל
הודעות: 141
הצטרף: 16:11 08/01/2017

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

שליחהעל ידי חננאל » 15:09 16/10/2017

האם יש אפשרות לחייג מהמערכת דרך המספר האישי שקיבל למערכת.


חזור אל “חדש במערכת”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 8 אורחים