הבחנה בין צינתוקים משתי שלוחות שונות

חוות דעת
הודעות: 454
הצטרף: 09:39 16/09/2018
מיקום: ארץ ישראל

הבחנה בין צינתוקים משתי שלוחות שונות

שליחהעל ידי חוות דעת » 14:15 29/01/2019

יש לי שלוחה של הודעות למאזינים שאח"כ מופנה לשלוחת צינתוקים לרשימת תפוצה.
יש לי שלוחה אחרת של הודעה למנהל (תא קולי) שאח"כ מופנה לשלוחת צינתוק למנהל.
האם יש למישהו רעיון, איך אני (כמנהל) יכול להבחין בין צינתוק אחרי הודעה למאזינים לבין צינתוק שאחרי הודעה למנהל?

edb1997
הודעות: 299
הצטרף: 14:43 06/04/2017

Re: הבחנה בין צינתוקים משתי שלוחות שונות

שליחהעל ידי edb1997 » 14:18 29/01/2019

א. אם יש לך 2 מספרים לקו - תגדיר את הקמפיין של המאזינים עם מספר א ואת הקמפיין של המנהלים עם מספר ב
ב. אם אין לך 2 מספרים לקו - תגדיר קמפיין אחד עם צינתוק מהמספר האמיתי של המערכת ואת הקמפיין השני עם צינתוק ממספרים אישיים (ניתן להגדיר בשירות הלקוחות)

חוות דעת
הודעות: 454
הצטרף: 09:39 16/09/2018
מיקום: ארץ ישראל

Re: הבחנה בין צינתוקים משתי שלוחות שונות

שליחהעל ידי חוות דעת » 09:22 31/01/2019

א. אם יש לך 2 מספרים לקו - תגדיר את הקמפיין של המאזינים עם מספר א ואת הקמפיין של המנהלים עם מספר ב
ב. אם אין לך 2 מספרים לקו - תגדיר קמפיין אחד עם צינתוק מהמספר האמיתי של המערכת ואת הקמפיין השני עם צינתוק ממספרים אישיים (ניתן להגדיר בשירות הלקוחות)
חבר שלח להם לשאול על מספרים אישיים, והם ענו שהם לא מאשרים כזה דבר.
וכמו"כ הם אמרו שהם לא מאשרים זיהוי של מספר מערכת אחרת. לכן צריך למחוק מה שכתוב בהגדרות של ניתוב שיחות:
במידת הצורך במידה ויש לכם מספר שהוא שייך לכם במערכת אחרת, ואתם רוצים לצאת עם הזיהוי שלו, גם ניתן
אבל חובה לעבור דרך שרות לקוחות שיאשרו למערכת שלכם להשתמש במספר
רק לאחר האישור ועדכון המספר הזיהוי שביקשתם יעבוד

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: הבחנה בין צינתוקים משתי שלוחות שונות

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 00:34 03/02/2019

א. אם יש לך 2 מספרים לקו - תגדיר את הקמפיין של המאזינים עם מספר א ואת הקמפיין של המנהלים עם מספר ב
ב. אם אין לך 2 מספרים לקו - תגדיר קמפיין אחד עם צינתוק מהמספר האמיתי של המערכת ואת הקמפיין השני עם צינתוק ממספרים אישיים (ניתן להגדיר בשירות הלקוחות)
חבר שלח להם לשאול על מספרים אישיים, והם ענו שהם לא מאשרים כזה דבר.
וכמו"כ הם אמרו שהם לא מאשרים זיהוי של מספר מערכת אחרת. לכן צריך למחוק מה שכתוב בהגדרות של ניתוב שיחות:
במידת הצורך במידה ויש לכם מספר שהוא שייך לכם במערכת אחרת, ואתם רוצים לצאת עם הזיהוי שלו, גם ניתן
אבל חובה לעבור דרך שרות לקוחות שיאשרו למערכת שלכם להשתמש במספר
רק לאחר האישור ועדכון המספר הזיהוי שביקשתם יעבוד
ניתוב שיחות זה לא שיגור בודעות

חוות דעת
הודעות: 454
הצטרף: 09:39 16/09/2018
מיקום: ארץ ישראל

Re: הבחנה בין צינתוקים משתי שלוחות שונות

שליחהעל ידי חוות דעת » 02:39 03/02/2019

א. אם יש לך 2 מספרים לקו - תגדיר את הקמפיין של המאזינים עם מספר א ואת הקמפיין של המנהלים עם מספר ב
ב. אם אין לך 2 מספרים לקו - תגדיר קמפיין אחד עם צינתוק מהמספר האמיתי של המערכת ואת הקמפיין השני עם צינתוק ממספרים אישיים (ניתן להגדיר בשירות הלקוחות)
חבר שלח להם לשאול על מספרים אישיים, והם ענו שהם לא מאשרים כזה דבר.
וכמו"כ הם אמרו שהם לא מאשרים זיהוי של מספר מערכת אחרת. לכן צריך למחוק מה שכתוב בהגדרות של ניתוב שיחות:
במידת הצורך במידה ויש לכם מספר שהוא שייך לכם במערכת אחרת, ואתם רוצים לצאת עם הזיהוי שלו, גם ניתן
אבל חובה לעבור דרך שרות לקוחות שיאשרו למערכת שלכם להשתמש במספר
רק לאחר האישור ועדכון המספר הזיהוי שביקשתם יעבוד
ניתוב שיחות זה לא שיגור בודעות
אכן, לא הבחנתי בעצמי בהבדל.
אולם בעיון חוזר בחלופי המיילים בין השואל לבין ימות המשיח, אני רואה שבאמת שאלו על 'ניתוב שיחות' ולא על הוצאת קמפיין.
זאת אומרת שלגבי 'ניתוב שיחות' ברור שאי אפשר (על פי תשובתם).
אולי בהוצאת קאמפיין כן אפשר? לא יודע.


חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 35 אורחים