רכשתי חבילת צינתוקים להודעות קמפיין,
כרגע אני רוצה לשלוח באופן חד פעמי הודעה ולא צינתוק.
לצורך כל יצרתי קמפיין חדש באמצעות "יצירת קמפיין חדש".
איך אני מגדיר כעת שאוכל לשלוח הודעה קולית ולא צינתוק?
שליחת הודעה במערכת - לא צינתוק
Re: שליחת הודעה במערכת - לא צינתוק
עד כמה שידוע לי לא ניתן, הפתרון לזה הוא אחד משני האפשרויות האלו.רכשתי חבילת צינתוקים להודעות קמפיין,
כרגע אני רוצה לשלוח באופן חד פעמי הודעה ולא צינתוק.
לצורך כל יצרתי קמפיין חדש באמצעות "יצירת קמפיין חדש".
איך אני מגדיר כעת שאוכל לשלוח הודעה קולית ולא צינתוק?
1 שליחת הודעה עם מערכת אחרת לבקש בשירות לקוחות לשלוח דרך זיהוי מספר של הקו הרגיל. (תוכל להעביר יחידות ממערכת למערכת).
2 שליחה ממספר אחר עם הפנייה למספר הרגיל אם השלוחה הראשית תהיה הפנייה למערכת אחרת אף אחד לא ישים לב שזה מערכת אחרת.
Re: שליחת הודעה במערכת - לא צינתוק
אין שום בעיה - תאריך את אורך 'זמן החיוג המקסימלי'.
Re: שליחת הודעה במערכת - לא צינתוק
אתה בטוח שזה יעזור?אין שום בעיה - תאריך את אורך 'זמן החיוג המקסימלי'.
תבדוק...
Re: שליחת הודעה במערכת - לא צינתוק
בדוק עובדאתה בטוח שזה יעזור?אין שום בעיה - תאריך את אורך 'זמן החיוג המקסימלי'.
תבדוק...
-
- הנהלה ראשית
- הודעות: 1529
- הצטרף: 17:03 14/03/2016
Re: שליחת הודעה במערכת - לא צינתוק
אין שום בעיה - תאריך את אורך 'זמן החיוג המקסימלי'.
זו הדרך שהמערכת תחסם לחלוטין.אתה בטוח שזה יעזור?
מי שקיבל צינטוקים, התחייב שלא לשגר הודעות דרך המערכת, אלא רק צינטוקים.
נכון שטכנית השינוי הזה יעזור, אבל ברגע שישמו לב לזה, יחסמו את הניהול של המערכת עד לתשלום מלא של ההודעות שיצאו בהתאם למחירון.
במידה ורוצים פתרון לשיגור הודעות במערכת שהוגדרה כצינטוקים, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות.
-
- הודעות: 183
- הצטרף: 18:33 25/05/2016
Re: שליחת הודעה במערכת - לא צינתוק
זה מגדיר שהצינתוק לא מתנתק אחרי שניה, אלא אחרי מספר השניות שמגדירים,אין שום בעיה - תאריך את אורך 'זמן החיוג המקסימלי'.
אבל זה לא פטרון להשמעת ההודעה.
איך שאתה עונה לשיחה, מיד מתנתק הקו.
-
- הודעות: 183
- הצטרף: 18:33 25/05/2016
Re: שליחת הודעה במערכת - לא צינתוק
יצרתי היום קשר עם המערכת,אין שום בעיה - תאריך את אורך 'זמן החיוג המקסימלי'.זו הדרך שהמערכת תחסם לחלוטין.אתה בטוח שזה יעזור?
מי שקיבל צינטוקים, התחייב שלא לשגר הודעות דרך המערכת, אלא רק צינטוקים.
נכון שטכנית השינוי הזה יעזור, אבל ברגע שישמו לב לזה, יחסמו את הניהול של המערכת עד לתשלום מלא של ההודעות שיצאו בהתאם למחירון.
במידה ורוצים פתרון לשיגור הודעות במערכת שהוגדרה כצינטוקים, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות.
ואמרו לי לעשות מה שעשיתי.
לפתוח "יצירת קמפיין חדש"
ועם כל זה אני לא מצליח, ולכן אני שואל איך לעשות זאת.
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 18 אורחים