זה נכון שמ2017 נצטרך לשלם לימות המשיח עבור הפעלת המערכות הטלפוניות?
-
- הודעות: 95
- הצטרף: 12:58 03/05/2016
זה נכון שמ2017 נצטרך לשלם לימות המשיח עבור הפעלת המערכות הטלפוניות?
זה נכון שמ2017 נצטרך לשלם לימות המשיח עבור הפעלת המערכות הטלפוניות?
-
- הנהלה ראשית
- הודעות: 1529
- הצטרף: 17:03 14/03/2016
Re: זה נכון שמ2017 נצטרך לשלם לימות המשיח עבור הפעלת המערכות הטלפוניות?
לא.
יש שינויים בכך שהתמיכה תעלה כסף, ושרות הלקוחות יעלה כסף.
זה פשוט מכורח המציאות, ההכנסה מהדקות היא נמוכה מאד ביחד למה שהיה בעבר (עשיריות אגורה בלבד לדקה), ולכן מי שצריך תמיכה ושרות יצטרך לשלם עליה.
אבל, בשלב הנוכחי לא צפוי שום שינוי בתשלום על המערכות, כך מי שפותח מערכת לבד, ומפעיל אותה לבד לא יצטרך לשלם. זו אחת הסיבות שנפתח הפורום, להמשיך לתת ללקוחות להנות מהמערכות המשוכללות, בחינם.
יש שינויים בכך שהתמיכה תעלה כסף, ושרות הלקוחות יעלה כסף.
זה פשוט מכורח המציאות, ההכנסה מהדקות היא נמוכה מאד ביחד למה שהיה בעבר (עשיריות אגורה בלבד לדקה), ולכן מי שצריך תמיכה ושרות יצטרך לשלם עליה.
אבל, בשלב הנוכחי לא צפוי שום שינוי בתשלום על המערכות, כך מי שפותח מערכת לבד, ומפעיל אותה לבד לא יצטרך לשלם. זו אחת הסיבות שנפתח הפורום, להמשיך לתת ללקוחות להנות מהמערכות המשוכללות, בחינם.
Re: זה נכון שמ2017 נצטרך לשלם לימות המשיח עבור הפעלת המערכות הטלפוניות?
כולנו מוקירים ומעריכים שוב.
Re: זה נכון שמ2017 נצטרך לשלם לימות המשיח עבור הפעלת המערכות הטלפוניות?
הייתי מציע שתהיה אפשרות למסלול חודשי\שנתי שהמחיר שלו ירד לפי כמות הדקות הנכנסות.יש שינויים בכך שהתמיכה תעלה כסף, ושרות הלקוחות יעלה כסף.
Re: זה נכון שמ2017 נצטרך לשלם לימות המשיח עבור הפעלת המערכות הטלפוניות?
אני הייתי מציע לגבות תשלום על סיוע יותר מ-5 דק'
דהיינו להמשיך להעניק לציבור הלקוחות שירות מצויין רק שבעיה סבוכה יותר מ5 דק' תעלה לו בתשלום. (המחשב ירשום הכל... לא שינתק ויתקשר שוב בכדי להמשיך עם השירות במידה והבעיה לא סודרה).
דהיינו להמשיך להעניק לציבור הלקוחות שירות מצויין רק שבעיה סבוכה יותר מ5 דק' תעלה לו בתשלום. (המחשב ירשום הכל... לא שינתק ויתקשר שוב בכדי להמשיך עם השירות במידה והבעיה לא סודרה).
-
- הודעות: 95
- הצטרף: 12:58 03/05/2016
Re: זה נכון שמ2017 נצטרך לשלם לימות המשיח עבור הפעלת המערכות הטלפוניות?
לא.
יש שינויים בכך שהתמיכה תעלה כסף, ושרות הלקוחות יעלה כסף.
זה פשוט מכורח המציאות, ההכנסה מהדקות היא נמוכה מאד ביחד למה שהיה בעבר (עשיריות אגורה בלבד לדקה), ולכן מי שצריך תמיכה ושרות יצטרך לשלם עליה.
אבל, בשלב הנוכחי לא צפוי שום שינוי בתשלום על המערכות, כך מי שפותח מערכת לבד, ומפעיל אותה לבד לא יצטרך לשלם. זו אחת הסיבות שנפתח הפורום, להמשיך לתת ללקוחות להנות מהמערכות המשוכללות, בחינם.
תודה רבה.
פשוט רצינו לשדרג את הקו שלנו ולהוסיף בו הרבה תכנים, אך אם היינו צריכים לשלם, המאמץ לא היה משתלם.
יישר כח גדול לימות המשיח על הכל.
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 2 אורחים