זה דורש הרבה פיתוח. אפשר לעשות רעיון יותר פשוט שכל מי שהגדיר מודול מסוים יופיע לו למטה קישור לפורום הגדרות במערכת למודול הרלונטי ויהיה כתוב להגדרות המלאות של מודול זה לחץ כאן וכדו'בקיצור - שלא יצטרכו לעבוד עם קודים
ומי שרוצה להוסיף עוד הגדרות יוכל כמו עד היום בכרטסת "הגדרות מתקדמות"
שדרוג האתר
Re: עיצוב האתר
Re: עיצוב האתר
מישהו יודע למה בשיחות נכנסות ב"שם השלוחה" לפעמים מראה מה השם ולפעמים לא - האם זה קשור לזה שעדיין עיצוב האתר בפיתוח?
Re: עיצוב האתר
יש בזה טיפטיפה פיספוסים - אבל מקסימום לוקח לו כמה שניות וזה כן מראה את שם השלוחהמישהו יודע למה בשיחות נכנסות ב"שם השלוחה" לפעמים מראה מה השם ולפעמים לא - האם זה קשור לזה שעדיין עיצוב האתר בפיתוח?
תבדוק אם כתוב אצלך במאפיינים את הכינוי של השלוחה
Re: עיצוב האתר
וכמה פיתוח היה נדרש בכדי להגיע לממשק הקיים?זה דורש הרבה פיתוח.בקיצור - שלא יצטרכו לעבוד עם קודים
ומי שרוצה להוסיף עוד הגדרות יוכל כמו עד היום בכרטסת "הגדרות מתקדמות"
אני משער שלא ניסית לחשב...
וד"ל...
ואכן - שוב תודה לימות המשיח היקרים
(נ.ב. בהצלחה עם התקלה של הוט)
Re: עיצוב האתר
לדעתי כדאי מאוד לאפשר בחירת שם הקובץ שמעלים בשעת ההעלאה
משהו כזה: המערכת תציע את השם - "המספר הסידורי הבא",
אך יהיה ניתן לשנותו
(ועל הדרך - הייתי מציע - שיוכלו לכתוב שם "טקסט" - הלוואי)
מה דעתכם?
נ.ב. אני מבין שזה פונקציונאלי רק כשמעלים קובץ יחיד,
ולכן אני מציע שיהיה באמת שתי מקשים נפרדים להעלאה 1- "העלה קובץ" 2- "העלאת קבצים (מרובים)"
משהו כזה: המערכת תציע את השם - "המספר הסידורי הבא",
אך יהיה ניתן לשנותו
(ועל הדרך - הייתי מציע - שיוכלו לכתוב שם "טקסט" - הלוואי)
מה דעתכם?
נ.ב. אני מבין שזה פונקציונאלי רק כשמעלים קובץ יחיד,
ולכן אני מציע שיהיה באמת שתי מקשים נפרדים להעלאה 1- "העלה קובץ" 2- "העלאת קבצים (מרובים)"
Re: עיצוב האתר
רעיון יפה!לדעתי כדאי מאוד לאפשר בחירת שם הקובץ שמעלים בשעת ההעלאה
המערכת תציע את השם - "המספר הסידורי הבא",
אך יהיה ניתן לשנותו
(ועל הדרך - הייתי מציע - שיוכלו לכתוב שם "טקסט" - הלוואי)
מה דעתכם?
זה דווקא שימושי גם בקבצים מרובים לקבוע מה יהיה מספר הקובץ הראשון
נ.ב. אני מבין שזה פונקציונאלי רק כשמעלים קובץ יחיד,
ולכן אני מציע שיהיה באמת שתי מקשים נפרדים להעלאה 1- "העלה קובץ" 2- "העלאת קבצים (מרובים)"
למשל בשלוחת קבלת נתונים והקלטות שאפשר להגדיר 50 הקלטות בהודעות 000-049 ו50 נתונים בהודעות 050-099
ואם לא זקוקים ל50 הקלטות (כבדרך כלל,… )
צריכים לדלג ל 050 ומשם על הסדר וכו'
Re: עיצוב האתר
בבזק קיים אפשרות לחייג דרך המחשב עם המספר של הטלפון הנייח
אולי ניתן גם לעשות שיוכלו כך לחייג עם זיהוי המערכת - לשוחח דרך המחשב!
-
- הודעות: 110
- הצטרף: 21:20 17/03/2016
Re: עיצוב האתר
צריך שיהיה כתוב את שם הקובץ המוקשב ע"י המאזין כעת הרי יש שם לכל מספר אם הכניסו דרך האתר זה חשוב לדעת איזה חומר מעניין את הציבור
תודה
תודה
Re: עיצוב האתר
הגדרת שעות המענה
לא נראה לכם קצת מסובך העיניין של השעות?
כדאי מאוד לעשות ממשק כמו שמפעילים קמפיין מתוזמן
ויהיה אפשרות לבחור שמהשעה 8:00 בבוקר עד השעה 10:00 בערב - במשך כל השבוע - יהיה מענה
וכן שתמיד יפנה לאותו מספר
בכל אופן שיהיה אפשרות להגדיר את ההגדרות ה"ברירת מחדל"
וכל הגדרה נוספת - תעקוף את הברירת מחדל
למשל שיהיה אפשרות לעקוף את הברירת מחדל - שביום זה וזה בשעה הזאת והזאת יפנה לטלפון אחר
ועוד משהו כדאי שיהיה
כפתור "המענה סגור" וכפתור "המענה פתוח"
מה דעתכם?
כל מי שיש לו רעיון איך לעשות זאת יותר מוצלח ומסודר - שיגיב
נראה מה אומר הציבור
תודה רבה מראש
לא נראה לכם קצת מסובך העיניין של השעות?
כדאי מאוד לעשות ממשק כמו שמפעילים קמפיין מתוזמן
ויהיה אפשרות לבחור שמהשעה 8:00 בבוקר עד השעה 10:00 בערב - במשך כל השבוע - יהיה מענה
וכן שתמיד יפנה לאותו מספר
בכל אופן שיהיה אפשרות להגדיר את ההגדרות ה"ברירת מחדל"
וכל הגדרה נוספת - תעקוף את הברירת מחדל
למשל שיהיה אפשרות לעקוף את הברירת מחדל - שביום זה וזה בשעה הזאת והזאת יפנה לטלפון אחר
ועוד משהו כדאי שיהיה
כפתור "המענה סגור" וכפתור "המענה פתוח"
מה דעתכם?
כל מי שיש לו רעיון איך לעשות זאת יותר מוצלח ומסודר - שיגיב
נראה מה אומר הציבור
תודה רבה מראש
-
- הודעות: 236
- הצטרף: 15:31 29/05/2017
Re: עיצוב האתר
בשמחה נוכל לעשות דבר כזה. אפשרי גם דרך הטלפון להגדיר. מה יותר נוח לתכנת עבורכם?הגדרת שעות המענה
לא נראה לכם קצת מסובך העיניין של השעות?
כדאי מאוד לעשות ממשק כמו שמפעילים קמפיין מתוזמן
ויהיה אפשרות לבחור שמהשעה 8:00 בבוקר עד השעה 10:00 בערב - במשך כל השבוע - יהיה מענה
וכן שתמיד יפנה לאותו מספר
בכל אופן שיהיה אפשרות להגדיר את ההגדרות ה"ברירת מחדל"
וכל הגדרה נוספת - תעקוף את הברירת מחדל
למשל שיהיה אפשרות לעקוף את הברירת מחדל - שביום זה וזה בשעה הזאת והזאת יפנה לטלפון אחר
ועוד משהו כדאי שיהיה
כפתור "המענה סגור" וכפתור "המענה פתוח"
מה דעתכם?
כל מי שיש לו רעיון איך לעשות זאת יותר מוצלח ומסודר - שיגיב
נראה מה אומר הציבור
תודה רבה מראש
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 7 אורחים